Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~ENSIKOT 26.5.2006~*~

26.05.2006 |

Pistetäänhän perjantaipulinat pystyyn:)

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa jäin vasta virasta pois eli viime verotuksessa oli vielä melko normi tulot, pari kuukautta vaille täys vuosi.. eikö??? vaan eikö se lasketa puol vuotta ennen LA:ta olevat tulot?? Silloin kyllä on nollaa mun kohdalla.. vaan se peruskin on kyllä lisää nykyisiin tuloihin. Pitäis käydä kelassa kysyyn.. taitais kyllä löytyä netistäkin tietoa.

Vierailija
42/55 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Oonakin oli pistäytynyt - olenkin sua aina välillä aatellu, ett mitä mahtaa kuulua:=) *heippa ja isohali*

Ja Masu, kiva kuulla sustakin! ++++++++++säteitä!!

Ja Hemu-frendi - oi siitä on jo niin kauan kun plussasit! (vaikka muistan vielä sun vanhan nikinkin:=)

Kiva, että Sara alkaa päivitteleen - kiitos Killalle koko piiiiiiiitkän talven rupeamasta!

++++++++++säteitä kaikille

-mooli

P.S. Niamey, jos näet tämän, tuli hyvä mieli kun moolin ja killan nimet oli mainittu o-puolella:=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens Oona! Täälläkin on pohdittu, että mitähän sulle mahtaa kuulua! Sulla se vaan lastesi isä odottaa löydetyksi tulmistaan vai? No kesä on ja ihmiset liikkuu, toivotaan että törmäät siihen pikapuoliin! :)

Samperi, kun mä en nyt pääsekään Lordia kattomaan: oon nukkunut viime yönä noin 5 tuntia ja huomenna on tärkeitä menoja jo heti aamusta, joten pakko vaan katetta kansanjuhlat telkkarista ja painua sit nukkumaan!

Kauhee nälkä! Meen nyt syömään ja koitan sit vielä tulla lukemaan teidän kaikkien kuulumiset oikein kunnolla! :)

K.

Vierailija
44/55 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten moikat vaan Killalle:=)

Oona, sulla on nyt oikeesti tosi hyvät tsäänssit, nimittäin: kun tapaat potentiaalisen miehenkörilään (mikä tapahtunee pian, kesä ja kaikki) ja sitten kun tuolla liikenteessä ei ole pelkästään vaan käveleviä munasoluja vaan myös käveleviä siittiöitä (tarkoittaa tällä sitä, että kyllä se miehilläkin biologinen kello tikittää!!!)...niin, siinähän se sitten rakkauden huumassa...

näin jälkeen päin ajatellen meidän olis pitänyt jättää ehkäisy pois jo kauan sitten (enkä mä sittekään olis varmaan raskaana:=).

miettikää nyt vaikka M. Kuukkaa (ehkä joku töllästa tai muuten tuntee) - erosi piiiiiiitkästä suhteesta, tapasi Tatun (ovat muuten ihan samanoloisia:=) ja nyt juorulehdet uutisoi, että syksyllä saavat kaksoset! Reipasta ja hienoa toimintaa - onnea vaan kovasti!!

anteeksi, meni nyt tällaseks kotisohvafilosofiaksi tämä...*poistuu*

-m

Vierailija
45/55 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole ehtinyt/jaksanut vielä tänään pinoilla, kun vasta nyt.

Oikea tosi harmistus Moolin puolesta, elämä ei oo aina kyllä reilua!

Toivottavasti vointisi kohenee! *rutistaa hellästi*

kiitos kaikille tsemppaajille ja plussapölläytys ihan kaikille!

ON: Olo on yökkö suorastaan, epäilen että täti on tulollaan koko päivän ollut yökötys olo ja palellut ja tuntuu että valahtaa täti... ja painelin sitten töistä tullessa suoraan petiin ja alavatsaa kirveli noin 40 min yhteen putkeen ja aattelin että noh ni ny se täti laukkas paikalle..mutta ei vieläkään eli kp 29/25-28 menossa ja todella pahoinvoiva olo. Mutta mulla on aina päivää ennen tätiä erittäin huono olo että revitäänpä siitä sitten. Epäilen ettei täti tuu kun on stressihormonit niin korkeella tän pohdiskelun suhteen...

joku kyseli ammateista, ei viitsi kauheen tarkkaan kuvata, mutta sanotaan vaikka niin että asiantuntijatehtävissä ollaan

heilutus kaikille

Vierailija
46/55 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja [color=red] LORDI nousee lavalle [/color]

Hesassa näyttää olevan mahtava ilma &#9788 ja ennenkaikkea mahtava fiilis, ainakin näin telkun välityksellä katottuna.

Tais olla jotain Galluppia ammatista, täällä yks insinööri :) Nainen siellä miesten maailmassa, ei oo aina niin helppoo.

Mutta takaisin telkun ääreen.

Vierailija
47/55 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tää tyttö ravittu ja kippistän tässä bissellä [b]Moolille[/b], vaikkei sulla vettä vahvempaa lasissa olekaan! ;) No mullakin löytyy kaapista vaan tää yksi, joten pääsee sit ajallaan nukkumaan... No täytyy joskus pitää bileet ennen kuin plussataan! ;)

Sori [b]Mooli[/b], mulla ei oo hajuakaan ketä noi tyypit on!? Mutta oli ketä oli, niin pointin ymmärsin ja sanoisin, että mulla on ihan lähipiirissä pari hyvää esimerkkiä vauvakuumeisista sinkkunaisista, jotka päätyivät perheellisiksi ennen kuin meikäläinen sai oman miehensä suostumaan tähän touhuun!

[b]Sininpilvi[/b]: oisko kuitenkin ovikseen liittyvää vuotoa? Ja siis hienosti opit noi värit! Älä välitä mokailuista: mulle piti aikanaan toi homma vääntää rautalangasta ennen kuin tajusin idean! :D

[b]Naksu[/b]han vallan piinailee! Koitetaanpas potkaista sut tonne o-puolelle! :)

[b]Aurora[/b] *moikka*

[b]Essi[/b]-kulta: mä uskon siihen että oireettomuus on paras raskausoire! Mä peukutan sulle ihan täysillä bdbdbdbdbdbdbdbdbd :)

Ja [b]Emma[/b]llekin soisin kyllä plussan ja pikapuoliin! Ootte tekin jo sitä liian kauan saaneet odottaa!

[b]Apila[/b]: kyllä mä uskallan ainakin lakoholia nautiskella, siitä ei pitäisi mitään haittaa olla ennen kuin menkat on myöhässä. Oviksen jälkeen koitan pahempia kännejä kyllä välttää.

[b]Lisbet[/b]illähän onkin jännät paikat kun häät lähestyy! Onko homma hallinnassa?

Jaahas, [b]Masu[/b]kin tuli pistäytymään! :) Täällä Helsingissä sitä vaikutetaan. Moolihan se täälläkin kyseli, että oisko haluja treffata. Mä vähän sitä ensin arkailin, mutta miksei voisi kokeilla...

[b]Sara[/b]: hienosti osasit värit laittaa! :) Voisin jossain vaiheessa neuvoa sit sen listan päivityksen, jos sitten otat sen hommaksesi. Jos se sitten tuntuu olevan ihan mahdoton homma niin ehkä mäkin taas jaksan siitä innostua, kun on vähän taukoa saanut pitää! :)

Oli [b]galluppia ammateista[/b]: hoitoalalla on tämä Enska.

Hei, jokohan se [b]Lordi[/b] aloittaa... paras alkaa vahtia tota telkkaa... ;)

Vierailija
48/55 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara: nyt tais meinata muna neuvoa kanaa; mistä sä ton ihanan auringon tohon taioit?!?!

Vierailija
49/55 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuolla saitista sanottua vähän tsekkailemassa. Tuolta sivuilta löytyy noita kuvioita.

http://www.alanwood.net/unicode/miscellaneous_symbols.html

& # 9788 (Kaikki yhteen)

&#9788

Vierailija
50/55 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siis rauhaa vaan kaikille...

&#9774

Vierailija
51/55 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten mä nää niitä sellasina kuvioina vaan mulla näkyy vaan neliö siinä kohdalla? Jostain koneen ominaisuudesta vai jostain muusta..

Killa: sitten ku on jossain hyvä väli niin neúvoja otetaan vastaan. Ja enköhän mä voi alottaa päivittämisen heti ku maltat luopua siitä hommasta :)

Nyt Lordi

Vierailija
52/55 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ehtii kommentoida, kun tulikin Egotrippi... (tai siis tässä sylissähän mulla tää kone on!)

Riippuukohan se yhteydestä tai koneesta, kun mulla on Mozilla Firefox ja kone on macci ja sydämet näkyy pystyviivoina | eikä sydäminä...

Vierailija
53/55 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tuolla ihan hulluna porukkaa kattomassa Lordia! Varmaan ihan huikea tunnelma paikan päällä!

Ihanan vilkasta keskustelua täällä tänään ollut taas:)! Mä tässä innostuin juomaan äsken yhden lonkeron ja tuntuu, että sekin jo kerkis nousta vähän päähän! Miten sitä on joskus ennen pystyny juomaan vaikka mitä, ennen kun alkoholi alkoi vaikuttaa?! Nyt tulee tosiaan juotua niin harvoin, että ihan pienikin määrä alkaa hihityttämään:)! Hassua!

Värjäsin tänään hiuksetkin ihan punaisiksi...tuli kivat ja ainakin erottuu joukosta! Eipä oo tainnut mulla ennen näin räikeää väriä ollakaan päässä (yleensä hiukset tummanruskeat ja vaaleita raitoja) :)

AmmattiGalluppiin: En ole vielä töissä, mutta opiskelen luokanopettajaksi...ei enää ihan hirmu kauaa pitäisi olla opintoja jäljellä:)

Onkos muita Enskoja hereillä täällä?

-Viipuli-

Vierailija
54/55 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kohta täytyy mennä nukkumaan, kun huomenna aamuun töihin. Sitte n onneksi alkaa vapaat niin voi keskittyä tähän palstailuun paremmin. Niin hoitoalalla myöskin olen, sairaanhoitajan toimessa.

Yedo: Voipi olla, että aikas lähekkäisillä paikkakunnilla asutaan. Kovasti yritin miettiä tiedänkö/muistanko minne päin isoa sikalaa rakennetaan, mutta ihan varma en ole. Mukavaa, että olet innostunut palstaileen! Eipä taida muita tältä suunnalta nyt kuulua Enskattariin ja taisit vielä olla hoitoalan ihmisiä. :) *Vilkutus*

Kommentoinpa v.loppuna tarkemmin muiden kuulumisia!

Hoyt kp 13 eikä ovista vielä tikkuun ilmestynyt...

Vierailija
55/55 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kans yks ratsastava tuleva maatalon emäntä. Sukupolvenvaihdos on tulossa tod.näk. tuossa vuoden parin päästä. Tilalle en kuitenkaan aio jäädä töihin ja miehuuskin taitaa jatkaa omia hommiaan päätoimisesti jos tuo selkä vain tuota joskus paranee. Nyt näyttää hieman huolestuttavalta...

T: työtön insinööri-enska-ansku:)

kp 20/30 (Eikä kertakaikkiaan mitään oireita mihinkään suuntaan)

PS: täällä on kauheena opettajia, hoitsuja ja insinöörejä!