Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Älypuhelin lillui n. 30 min tonnikalaöljyssä laukun pohjalla ja nyt puhelimeen ei tule mitään elon merkkejä

Vierailija
27.06.2019 |

Ennenkuin ehditte kysyä miten tämä on mahdollista, niin taapero oli huomaamattani kaatanut tonnikalat öljyineen laukkuni pohjalle. Sen kummemmin kiireessä tutkimatta heitin puhelimen sinne ja nyt vasta äsken huomasin että se oli siellä koko työmätkani ajan puolisen tuntia. Voiko tätä enää pelastaa mitenkään?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai laukku menee roskikseen, vai pelastatko sitäkin kuten kännykkää?

Kyllä minä uskon että puhelin pelastuu, kalanhajuisesta laukusta en menisi taas takeeseen.

Vierailija
22/23 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai laukku menee roskikseen, vai pelastatko sitäkin kuten kännykkää?

Kyllä minä uskon että puhelin pelastuu, kalanhajuisesta laukusta en menisi taas takeeseen.

Laukku oli vanha ja olin suunnitellut sen vaihtamista jo jonkin aikaa, joten ei ongelmaa sen suhteen :D Puhelinta kuivattelin hiustenkuivaajalla ja pyyhin pahimmat pois, nyt on riisiin upotettuna. Katson jos herää eloon. Kiitos _asiallisista_ vinkeistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin heräsi! Näyttö on toisesta reunasta hieman laikukas mutta enpä tätä käytä juuri kuin soittamiseen ja tekstareihin joten riittää minulle :)

ap