Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion tehdä abortin, onko se yhden päivän sairaalareissu vai miten?

Vierailija
26.05.2006 |

siis kun nyt näyttää pahasti siltä että se vahinko todella on tapahtunut, niin mahdollisuutta pitää lapsi ei ole... ja siihen löytyy montakin syytä.

Eli voisko joku kertoo miten asian pystyisi hoitamaan niin että siitä kukaan ei saisi mitään tietää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös kuinka pitkällä raskaus on. Jos on ihan alussa, niin hoituu yhdellä pillerillä mut jos on pidemmällä, niin tehdään päiväkirurgisesti.

Vierailija
2/14 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä hyökätään kimppuusi heti.. En osaa vastata kysymykseesi, mutta voimia sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten niin että mulla ei ole vakityöpaikkaa vaan teen pätkätöitä ja juuri sain vuodeksi töitä ja tuo meidän nuorimmainen ei ole vielä vuottakaan...

Sitten pitäs ostaa uus auto että mahduttas koko porukka ja siihen meillä ei ole varaa kun miehelläkään ei mikään hyväpalkkainen työ ole.

Niin ja siis meillä tällä hetkellä 2 lasta ja miehellä sitten vielä 1 joka meillä viikonloppuisin.

Ja sitten vielä se että mulle on ollut yhtä tuskaa olla tämä aika kotona että oikeesti varmaan sekoisin jos joutuisin vielä olemaan monta kuukautta kotona lasten kanssa.

AP

Vierailija
4/14 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nyt harkita oikein tarkkaan!

Vierailija
5/14 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolen tunnin päästä saan testin että sitten se nähdään, mutta kuitenkin jo noin 10 päivää menkat myöhässä...

Koitan ajatella positiivisesti että ne on stressin takia myöhässä meinaan sitä on tässä viimeset 2 viikkoa olllut ja paljon.

AP

Vierailija
6/14 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähete lääkäriltä pitää saada. Itse toimenpide menne suurin piirtein niin, että aamulla päiväosastolle ja iltapäivällä pääsee jo kotiin.

Vierailija
7/14 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsinköhän mä sittenkään oikein?

AP

Vierailija
8/14 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieti tosi tarkkaan mitä teet, jos tosiaan olet raskaana. Mä niin mieluusti vaihtaisin osia sun kanssa ton raskauden suhteen. Mutta päädytpä mihin tahansa ratkaisuun, voimia sulle!!

Ymmärrän kyllä, että joskus abortti voi olla " paras" ratkaisu, mutta mielestäni teidän tilanne ei vielä kuulosta ihan mahdottomalta... Mutta, jokainen tekee omat ratkaisunsa.

Vierailija
9/14 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän että kun se " tulee todistetuksi" että olen raskaana niin kaikki muuttuu ja noista mun miettimisistä tähän asti ei ole mitään apua...

Jos siihen vaan pystyisin niin mieluusti lapsen synnyttäisin ja antaisin jollekkin lapsettomalle, mutta siihen en tulisi ikinä pystymään.

Ei meisän tilanne vielä olekkaan toivoton mutta sellaiseksi se menee jos hiukankin vielä tulee rahan menoa. Juuri raha-asioiden takia en ole nukkunut kunnolla kahteen viikkoon ja olen niitä stressannut ja miettinyt tunnista toiseen ahdistaa kun ajattelee että mistä taas tekee rahaa tuohon laskukasaan joka tuolla laatikossa odottaa...

AP

Vierailija
10/14 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on aivan alussa, tehdään lääkkeellisesti. lähete omalta lääkäriltä, sitten sairaalaan jossa saat lääkkeet.

Vierailija
11/14 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
12/14 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kai se on sitten vaan tuota stressiä... ensin laskujen kanssa ja sitten aloin panikoimaan että olen raskaana... Ja kai ne voi muutenkin vaan joskus jäädä pois välistä...

Joo joo tiedän että vieläkin on se mahdollisuus että olisin mutta toivotaan nyt parasta että ne menkat sieltä alkaa...

AP

Vierailija
13/14 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se joka olisi vaihtanut paikkaa sun kanssasi.

Vierailija
14/14 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään jo ajatus että olisin joutunut kertomaan veljelleni että teen abortin tai jos hän joskus olisi saanut asiasta tietää olisi ollut todella todella kamalaa koska he eivät voi saada lasta.... =(

Mutta onneksi nyt aloitan pillerit sitten joskus kun ne menkat sieltä alkaa.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan