Kumppanistani tullut todella outo.
Tulee jotenkin selän taakse "hengittämään" eli ns. "hengittää niskaan kokoajan". Tarkkailee, kyräilee ja jos jostakin asiasta puhun vakavammin tai vakavasti niin hänelle tulee sellainen huvittunut virne tulee kasvoille ja epäusko paistaa kilometrien päähän. Ei usko mitään mitä puhun, ei kuuntele mitään eikä muista mitä olen sanonut kun ei esim.kuuntele mitä olen puhunut aiemmin. Vähättelee.
Jos itse ei osaa jotain niin sillä ei ole väliä ja sitä hyssytellään, mutta jollen minä tiedä jotain niin muuttuu ivalliseksi ja alkaa ylimielisellä äänellä opastamaan. On itseään todella täynnä ja pitää itseään todella älykkäänä vaikka kouluarvosanat ovat erittäin heikot. Ei hän nyt tyhmäkään ole mutta ei mikään älykkö todellakaan.
Mies tuli vasta kipeäksi ja sanoin että toivottavasti tauti ei iske minuun niin tuhahteli ja vähätteli että tuskin tarttuu ja kun sitten tulinkin kipeäksi niin ei millään uskonut. Sanoi että "sinä et saa tulla kipeäksi, että minä saan vain olla kipeä" eikä uskonut ennenkuin katsoi kuumemittaria kainalostani että olen todella kipeä ja kuumeessa. Pitää ihme tietovisoja häntä kiinnostavista aiheista jotka minua ei edes kiinnosta ja jollen tiedä vastausta niin halveksunnan näkee kasvoilta. Itse jollei tiedä jotakin niin siitä ei puhuta.
Jos pudotan vaikka lasin lattialle niin siitä tehdään hirveä numero ja sätitään ja saatetaan muistutella asiasta vielä viikkojenkin kuluttua. Hän jos pudottaa lasin lattialle niin se vain korjataan pois eikä asiasta puhuta.
Ollaan oltu vuosia kimpassa ja tämä on pahentunut tällaiseksi tässä viimeisen vuoden aikana. Mikähän miestä voisi vaivata, ja mikä mentaalipuolen sairaus voisi oirehtia näin? Tuntuu että mies yrittää kaikin keinoin nujertaa ja sitten silmät ymmyrkäisenä ihmettelee jos suutun tai otan nokkiini tästä kummallisesta käytöksestä.
Kommentit (12)
Alzheimer tai joku muu muistisairaus? Minkä ikäisestä on kyse?
Putoileeko teillä paljonkin laseja lattialle?
Vierailija kirjoitti:
No etkö tajua, se rakkaushuuma on tullut nyt tiensä päähän. Lue kirja ” sekaisin lovesta” ja etsi uusia seikkailuja. Tuo taru on loppu.
Eipä tuo erota halua joten yritän ymmärtää yskän? ap. ps.ei putoile laseja lattialle, se oli kuvainnollinen esimerkki.
Miehen todellinen luonne on nyt paljastunut.
Oisko jotenkin sairastunut? Tai sitten ollut sairas jo valmiiksi ja nyt paljastunut.
Kävelevä kyrpähän se siellä
Aja naapuriin
Ikää miehellä 41 ja käyttäytyy osittain kuin äitinsä joka sairastaa kaksisuuntaista ja on aika narsistinen ja huomionhakuinen joten voisiko tuo olla miehelläkin kaksisuuntainen puhkeamassa ehkä lievempänä? Tosin mitään hurjia masiskausia en ole havainnut, mutta lievää mielialan nousua aika ajoin. -ap
Hypomania? Siinä maanisdepression (eli bipolaarihäiriön, joksi sitä nykyään kutsutaan) oireita tulee, mutta lievemmissä määrin.
No etkö tajua, se rakkaushuuma on tullut nyt tiensä päähän. Lue kirja ” sekaisin lovesta” ja etsi uusia seikkailuja. Tuo taru on loppu.