Miksi pelikaverini ihastuvat minuun, vaikkei tunneta irl
Viimeisen 4 kuukauden aikana muhun on ihastunut 5 pelikaveriani. 3 heistä keskenään kavereita. Viimeksi eilen yksi pelikaverini juorusi toisesta pelikaveristani, että hän taitaa olla ihastunut muhun, koska puhuu musta jatkuvasti ja kehuu mun kuvia ja innostuu aina, kun näkee mut onlinessa.
Tosielämässä taas muhun ei tahdota edes tutustua ja nämä pelikaverini tuntevat mut paremmin kuin moni muu.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat nörttejä, jotka ihastuvat jokaiseen naiseen joka puhuu heille.
Kun olisivat edes nörttejä. Yksi on naimisissa oleva mies, toinen ns. paha poika, kolmas käy päivittäin salilla, yksi animenörtti ja yksi muusikko.
Ap
Mä olin valmis menemään Ruotsiin auttamaan yhtä itsetuhoista nörttityttöä, mutta ei kiltti mies kiinnostanut. Hänen ex mies oli joku paha poika. Näin kertoi minulle. Mitä enemmän osoitin empatiaa ja tukea sen enemmän hän ajautui kauemmaksi minusta ja halveksui. Katkaisin välit. Meni 6kk ja hän otti minuun yhteyttä uudestaan, mutta minä en ollut enää kiinnostunut, koska en ole mikään koira.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs peli?
Fortnite... Itse olen 28 ja pelikaverini 20-30-vuotiaita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs peli?
Ap
Eikö tuo ole lasten peli?
Vierailija kirjoitti:
Mä olin valmis menemään Ruotsiin auttamaan yhtä itsetuhoista nörttityttöä, mutta ei kiltti mies kiinnostanut. Hänen ex mies oli joku paha poika. Näin kertoi minulle. Mitä enemmän osoitin empatiaa ja tukea sen enemmän hän ajautui kauemmaksi minusta ja halveksui. Katkaisin välit. Meni 6kk ja hän otti minuun yhteyttä uudestaan, mutta minä en ollut enää kiinnostunut, koska en ole mikään koira.
Toivottavasti otit opiksesi.
Empatia ja auttaminen = yksin jäävä runkkari.
Välinpitämättömyys ja itsekkyys = naisia kaatava panomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin otin. Tunsin pitkään häpeää tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs peli?
ApEikö tuo ole lasten peli?
Ei. Kyllä sitä aikuisetkin pelaa. Vanhin jonka kanssa olen pelannut on yli 40.
Ap
Koska tarjoat heille naisseuraa ja koska jaat itsestäsi (muokattuja instagram-)kuvia ympäriinsä, todennäköisesti täydessä tällingissä otettuja epärealistisia. Helppo objekti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs peli?
Ap
Aikuisuus on vähän muutakin kuin vain kalenteri-ikä. Aloituksen perusteella ottaisin sinukin iästäsi vähintään 15 vuotta pois sillä vain epävarmat teintytöt kyselee hihitellen miksi...
Vierailija kirjoitti:
Koska tarjoat heille naisseuraa ja koska jaat itsestäsi (muokattuja instagram-)kuvia ympäriinsä, todennäköisesti täydessä tällingissä otettuja epärealistisia. Helppo objekti.
En muokkaa kuviani ja instassa on myös täysin meikittömiä kuvia minusta.
Ap
Olet nainen. Miehet ovat "ihastuneita" ylipäätään kaikkiin naisiin, joita vosi saada seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs peli?
ApAikuisuus on vähän muutakin kuin vain kalenteri-ikä. Aloituksen perusteella ottaisin sinukin iästäsi vähintään 15 vuotta pois sillä vain epävarmat teintytöt kyselee hihitellen miksi...
Ymmärtäisin jos tunnettais irl... Mutta kun ei tunneta.
Ap
Ei, ei nuo ihastumiset ollut kosintoja.
Vierailija kirjoitti:
yksi pelikaverini juorusi :D
Neljä näistä viidestä on myöntänyt itse tunteensa mua kohtaan. Tämä viimeisin ei ole sanonut mitään. Kutsuu kyllä hellittelynimillä yms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on ihan tutkimustietoakin. Naisille mielihyvää tuottaa muiden auttaminen ja miehille itsekkäät teot. Eli jos mies käyttäytyy naistyypillisesti, ei kannata odottaa seksuaalista menestystä.
Koska ovat nörttejä, jotka ihastuvat jokaiseen naiseen joka puhuu heille.