Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä on kohta ohi ja elämästä tulee taas paskaa! :(

Vierailija
25.06.2019 |

En tiedä kestänkö sitä räntää ja pimeyttä enää. Ahdistaa päivittäin kun kesä lähestyy loppuaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

08-alueelta terve kirjoitti:

Ihana kesä... Koko juhannuksen satoi kaatamalla vettä. Kun sade taukoaa, alkaa helvetillinen tuuli ja lämpömittari näyttää +10 astetta. Polttiaisia/mäkäräisiä on suut ja silmät täynnä. Itikat kuppaa, ihoon tulee isoja kutisevia patteja. Kesä tuli ja teki elämästä paskaa. Tervetuloa talvi, ei tarvitse kastua, eikä sietää verenhimoisia öttiäisiä.

Muuta Helsinkiin. Täällä ei sada ja ötököistä ei tarvitse kärsiä.

Vierailija
22/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sulla ankean kuuloinen elämä. Kannattaisko muuttaa jonnekin etelään? Eikö kuulosta vähän paskalta että noin 70% elämästäsi menee siis hukkaan kun et voi nauttia olostasi.

Etelässä ei saa kela-goldia. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläkä unohda sääskiä ja niiden sulosointuista ininää ja pistämistä

Osta hyttysansa joka poistaa kaikki hyttyset pihasta. https://www.proviter.fi/tuotteet/mosquito-magnet-hyttysansat

Ei kiusaa enää.

Vierailija
24/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä on kohta ohi ja elämästä tulee taas paskaa! :( En tiedä kestänkö sitä räntää ja pimeyttä enää. Ahdistaa päivittäin kun kesä lähestyy loppuaan.

Mitä sä nyt sitten siis teet kun kesä on kauneimmillaan? Istut koneella ja märiset?

Vierailija
25/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös tuollainen että vihaan loppusyksyä, talvea ja alkukevättä. Pimeää, räntää, vettä, lunta, tuulta ja pakkasta. Tuo kaikki merkitsee mulle 7-8 kk kovia kipuja ja sisälläoloa, sitä kaikkea pelkään sydämeni pohjasta. 

Lokakuussa pääsen vielä lämpimään tosin vain viikoksi ja yritämme karata myös joulun aikaan pariksi viikoksi lämpimään.