Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siinä piisaa haastetta, kuinka se jengi saadaan tulemaan töihin" Rinteen avustajan sanat

Vierailija
25.06.2019 |

Uskotteko että Kansanrintama saa nämä elämä koululaiset töihin? Tuntuu että työttömät uskovat ettei Kansanrintama ole tavoitteen kanssa tosissaan.
Millaisia toimenpiteitä odotatte että ihan jokainen saadaan nyt osaksi yhteiskuntaa ja tuottamaan yhteistä hyvää. Uusi tehokkaita aktivointitoimia ja aktiivimalleja on nyt tulossa.
Koitetaanhan tsempata työttömiä myös joita töihin meno pelottaa ja jännittää. Ja työttömät, kyllä te pärjäätte työssä, kaikki ymmärtää että ette heti ihan kaikkea voi osata, kyse on asenteesta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea palkka saattaisi olla hyvä porkkana.

Vierailija
2/2 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin joskus työtön. Kun sain töitä, aloin tehdä. Suurimman osan hommista opettelin itse. Minut perehdyttäneellä henkilöllä oli kyllä paljon osaamista ja hyvin hoiti hommansa, mutta hänellä oli myös paljon vanhentunutta osaamista ja tietoa. Omani oli tuoretta ja en jää siihen harhaan, että vuonna 1988 koulutuksessa kerrottu asia pätisi enää tänään. Aika moni näistä "en ole koskaan ollut työtön" -tyypeistä on välillä ihan pihalla nykymääräyksistä ja -tekniikasta, osin syy on työnantajan, kun ei kouluta. 

Paljon on sellaisia "en ole koskaan ollut työttömänä" -tyyppejä, joita en itse palkkaisi. Liian suuret luulot itsestään ja oudot luulot työttömistä. Mulla oli vain huonoa tuuria. Joskus tunsin palkatun  ja mielestäni hakijoissa olin sekä minä että moni muu parempi vaihtoehto. Nykyään on töitä, mutta pysyn nöyränä, sillä tiedän, millaisia huippuosaajia on työttömänä. Suurin vika on se työttömyys. Ei siellä työelämässä ole muutkaan täydellisiä tyyppejä, vaikka moni luulee olevansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi