Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhän masentuneen elämää

Vierailija
25.06.2019 |

Alennettu toimeentulotuki ei riitä koko kuun ruokiin - ota parinkympin pikavippi - mene kauppaan - kortti ei toimi - poista hätäisesti ostoksista suurin osa pois jotta voit maksaa lompakosta löytyvällä käteisellä - jäljelle jää leikkeleitä, pari tomaattia ja jogurtti purkki. Tajua kotona että pankki on veloittanut pikavipistä puolet pois pankkimaksuihin. Kiitos elämä. Ole nälässä kunnes jaksat hakea diakonista ruokaa/kävellä uudelleen kauppaan tai odota seuraavan kuun maksua. Vituttaa ja mietityttää miksi edes piti syntyä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Vierailija
2/7 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä meinaat maksaa vipin takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toimeentulotukeasi on alennettu?

Vierailija
4/7 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet alennetulla tt-tuella?

Vierailija
5/7 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alennetulla tt-tuella, koska en kykene mt-hoitoon. Liian rankkaa ja olen liian moniongelmainen. Työkykyinen en ole ollenkaan/koskaan ollutkaan. Pikavipin olin ajatellut maksaa seuraavan kuun tuella. T.Ap,joka on vähän rauhoittunut mutta yhä nälkäinen.

Vierailija
6/7 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alennetulla tt-tuella, koska en kykene mt-hoitoon. Liian rankkaa ja olen liian moniongelmainen. Työkykyinen en ole ollenkaan/koskaan ollutkaan. Pikavipin olin ajatellut maksaa seuraavan kuun tuella. T.Ap,joka on vähän rauhoittunut mutta yhä nälkäinen.

No älä sitten valita jos et mihinkään kykene. :D Syystähän tuo tuki on alennettu.

Vierailija
7/7 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi silti laittaa se työnhaku voimaan TE-toimistossa tai hankkia lääkärin lausunto työkyvyttömyydestä niin ei alenneta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi