Löytyiskös täältä ketään 25-35v hyvännäköistä ja mukavaa naista viemään multa poikuuden?
Olen itse just 18 vuotta täyttänyt suloinen ja lutuinen poika. Mulla on pörröinen tukka, kauniit kasvot, hoikka vartalo, pituutta 179 cm ja mun munan mitat on pituus 19 cm ja ympärysmitta 13,5 cm. Pidän hyvää huolta hygieniastani ja sheivaan kaikki karvani.
Löytyiskös täältä ketään puumahenkistä 25-35v naista, joka haluis viedä tällaselta miehenalulta poikuuden ja opettaa, "millain tyttöjen kanssa ollaan"? Saat olla vähän vanhempikin, kunhan oot hyvännäköinen ja nuorekas.
Kommentit (8)
Miksi pitää olla hyvännäköinen, kun itse olet sellainen suohirviö, ettei kanssasi kukaan halua olla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla hyvännäköinen, kun itse olet sellainen suohirviö, ettei kanssasi kukaan halua olla?
En mä oo mikään suohirviö, vaan ihan hyvännäköinen ja söpö nuori mies. Oon mä seurustellutkin, mut poikuus on edelleen tallella. Haluisin saada vanhemmilta naisilta opetusta ja johdatusta naiseuteen.
AP
Käy maksullisissa jos noin paljon kiinnostaa.
Njääh, en tykkää hoikista ja karvattomista miehistä.
Saako sinut sitoa? Tämä tapahtuisi melko syrjäisessä paikassa. Enkä välttämättä ole nainen, mutta ei se näin tasa-arvon aikaan haittaa.
Sama asia kuin ap lla. Mutta olen 65v ja käytännössä taas neitsyt.
Jos ap lta jää joku niin olisin kiinnostunut.
Menehän Jonne takas parkkikselle pärtsäämään.