Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin tekemä ruoka tänään :(

Vierailija
25.06.2019 |

Anoppi teki tänään ruoaksi italianpataa, sen kanssa oli uusia perunoita ja grillattua makkaraa!!! Ei ne sovi yhteen 🙄🤔

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla taitaa olla jääkaapintyhjennyspäivä eli jätepäivä, niin kuin leikkisästi sanotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamala mikä skandaali. Jaxuhali.

Vierailija
4/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopppi ajatteli että jos ei tykkää Italian padasta niin voi ottaa grillimakkaraa ja perunoita. Ihan fiksua minusta. 

Ei sinun tarvitse kaikkea ahtaa yhdellä kertaa. 

Vierailija
5/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nyt jo tuo hymiö pois.

Vierailija
6/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että vaikka anoppis tilaisi Kämpistä tarjottavat, nyrpistelisit silti nenääsi.

Ihan hyvät ruuat. Just noin, kuten edellä mainittiinkin, eli perunaa ja makkaraa tai Italianpataa. Ota seuraavaksi omat eväät mukaan. -4/5 

Vierailija
7/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?

Vierailija
8/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ihmiset syövät pottua kaiken kanssa. Oli sitten italianpataa tai maksalaatikkoa. Ei se ole ruokaa ilman perunaa.

Vierailija
9/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole pakko syödä.

Vierailija
10/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat ihmiset syövät pottua kaiken kanssa. Oli sitten italianpataa tai maksalaatikkoa. Ei se ole ruokaa ilman perunaa.

Mä voisin syödä vaikka kapallisen uutta perunaa pelkän voin kanssa. Silliä sitten vielä lisäksi, niin eipä muuta tarvita.

Vierailija
11/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ajattelit tarjota anopille huomenna, ap?

Vierailija
12/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voikin olla typeriä aloituksia ja niiden tekijöitä. Älykkäämpi ymmärtäisi ottaa lautaselleen sitä, mitä aikoo syödä eikä niin kuin ap - varmaan laivan buffetissa kauhoo samalle lautaselle kaikki mitä tiskistä löytää.

Vierailija
13/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oot kiittämätön paska, ap.

Vierailija
14/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 70v ei enää käy välttämättä ihan täysillä, eikä surffaa viimeisempien trendiaaltojen harjoilla. Odotas ap kun ite oot vanha. Varmaan hävettää nää sun juttus silloin.

Vierailija
15/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä meillä ei tarjota miniälle mitään. Ymmärtää sanomattakin, että vierailun sopiva mitta on 15 min.

Vierailija
16/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein eilen uusia perunoita, kalapihvejä ja intialaista kanaa😂.

Kana oli pakko paistaa. Tänään tein sitten sille pestopastaa kaveriksi.

Vierailija
17/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi tekee jokaiselle toiveruokaa. Paitsi minulle. Pöydässä on yhdelle uunimakkaraa ja muusia, toiselle härkiskastiketta, kolmannelle lasagnea ja neljännelle munakas. Minä saan sitten närkkiä sitä, mitä on eniten eli tänään söin muusia ja lasagnea.

Vierailija
18/18 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä käymään jossakin lounaspaikassa. Onko siellä noutopöydässä vain makkaraa ja perunaa? Ei vaan sen ohella on esim. kaalilaatikkoa. Eli vaihtoehtoja joista valita. Molempia ei ole mikään pakko ahtaa samalle lautaselle vaan voi ihan itse valita itselle se mieluisampi vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi