Michael Jacksonin kuolemasta tänään 10 vuotta. Missä muistat olleesi silloin?
Kommentit (23)
Kesälomalla? Kotona? Töissä ehkä, taisin niihin aikoihin tehdä vuorotyötä. En muista.
Yleensäkään en muista missä olin kun mikäkin sattui. Poikkeuksena WTC-isku, koska oli läheiseni syntymäpäivä ja olimme kahvipöydässä kun radiosta kuului uutisia, siirryimmekin sitten telkkarin ääreen. Olin raskaana ja muistan reagoineeni aika voimakkaasti.
Leave comments to Michael, anything negative will be deleted.
Vierailija kirjoitti:
Leave comments to Michael, anything negative will be deleted.
Noissa kommenteissa taas paistaa Jackson-fanaatikkojen mielenvikaisuus 😳
Kyllä muistan, kun ajelin aamuvuoroon töihin ja suomipopilta kuulin asiasta. Olin että mitäääh?
En tiedä kyllä yhtään. Varmaan kotona. Ei mitenkään erityisesti liikuttanut. Olikohan ukko tehnyt mitään uutta musiikkiakaan pitkään aikaan ennen kuolemaansa?
Ensimmäisessä kesätyöpaikassani puistotyöntekijänä kitkemässä rikkaruohoja :D kuunneltiin aina radiota siellä pusikoissa.
Olin yliopiston tietokoneluokassa. Muistaakseni kello oli aika paljon. Minulla oli joku uutissivusto auki ja välillä kävin päivittämässä ja lukemassa sitä. En ollut kovin järkyttynyt uutisesta. Olin aina ajatellut että Michael Jacksonin (ja muiden aikani megatähtien) kuolema tulee tuntumaan tosi isolta jutulta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olin tullut yövuorosta ja olin uutisen kuultua kuin puulla päähän lyöty
Mulla ei mene vieläkään jakeluun toi, että mitä väliä uutisen kuulijan olinpaikalla on?
Taisin istua pytyllä. Jacksonin musiikki aiheuttaa minulle usein vatsanväänteitä.
Istuin tämän saman pöydän ääressä ja tuolikin oli sama.
Road tripillä lapissa, jossain kilpisjärventiellä. Radiosta kuultiin.
Moneltako se uutisoitiin Suomessa? Englannissahan taisi tulla myöhään illalla uutisista.
Oltiin lähdössä reissuun, kuistilla olin matkalla autolle kun mies ilmotti että ”luin uutiset, ei sen ihmeempää kun että michael jackson kuollut”. Oikeen ärsytti, tiesi että olen suuri fani enkä olisi halunnut mitään pelleilyjä asian tiimoilta.
Olin rannalla kun äitini soitti. Jacksonin maine oli niin ryvettynyt että ei hetkauttanut suuntaan tai toiseen.
Riparilla isosena! Siella viela elaa sellasessa kuplassa, etta taidettiin kuulla siita vahan viiveella.
Englannissa varttia vaille kymmenen kerrottu sairaalaan joutuminen, ja tunti sen jälkeen ekat tiedot kuolemasta. Suomessa siis tullut telkkarista vasta seuraavana aamuna.
Juomassa varmaan - sen muistoksi raapaisin muuten hanskaan...
T: Jännis