Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää suviseuroista.

Vierailija
24.06.2019 |

Viikonloppuna on muhoksella suviseurat. Kysykää suviseuroihin liityviä asioita vl:lta.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä videolla lapsia houkutellut mies ei ole vanhoillislestadioilainen, vaikka käykin toisinaan seuroissa. On pyörinyt muidenkin uskonnollisten yhteisöjen kesätapahtumissa ilmeisesti samoissa aikeissa.

Vierailija
102/104 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se lapsiseuran etsiminen suosittua suviksilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein juuri suviseuroissa etsitään vaihteeksi perheen ulkopuolista lihareikää.

Vierailija
104/104 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KermisH kirjoitti:

Miks pitöis kysyä jotain? Ei vois nimittäin vähempää kiinnostaa. En koskaan ajattele, että on olemassa suurehko ihmisryhmä, joilla on tuo suviseura-meininki. Ihan sama, vaikka lopettaisitte olemasta; kukaan teidän itsenne lisäksi ei ajattele teitä. ( kukaan ei ajattele muutenkaan sen kummemmin muita, kaikki ajattelevat lopulta vain omaa perhettään ja itseään ).

"Kukaan teidän itsenne lisäksi ei ajattele teitä" - kannattaa miettiä, onks sulla samanlainen päivänselvästi muuksi ensivilkaisulla nähtävä vääristynyt näkemys kovinkin monen asian suhteen. Väittäisin myös, että suurin osa meistä muista on kiinnostunut myös laajemmin asioista. Eli ajattelee muitakin asioita/ihmisiä/ilmiöitä. Ei vain omaa perhettään ja itseään. Huomaatko kuinka monta sivua, ja kuinka monta ihan normaalia kysymystä ketjussa on? Monia kiinnostaa uteliaisuudesta tai vaikka ihan yleissivistyksen takia.

"Mua ei vois vähempää kiinnostaa, mä en halua kysyä mitään, mä en ajattele koskaan muita ihmisryhmiä kuin itseäni ja perhettäni"-tyyppinen kannanotto ois säästänyt multa paljon sormenliikkeitä :) Oisin tyytynyt vain ohimennen ajattelemaan, että viitsit kuitenkin purskauttaa aiheesta ajatuksia ilmoille. Mä itse yleensä kelaan niiden aiheiden ohi jotka ei ollenkaan kiinnosta. Meitä on erilaisia, ja se tästä niin jännää tekeekin. Lisäksi on ne joilla on tylsää ja jotka arpoo ketjut joihin yrittää provota. (Ja ne joilla on tylsää ja jotka heille vastaavat. :) )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi