Kuinka pitkään seurustelit miehesi kanssa kun ensimmäisen uskalsti näyttäytyä ihan ilman meikkiä tukka sekaisin
Eikä mikään "Instan ei meikkiä" joka on oikeasti melkein täysmeikki
Kommentit (61)
Varmaan kaksi viikkoa, muistaakseni.
Meikkaatko siis raskaasti, eli olet ihan erinäköinen ilman meikkiä? Varmaan asteittain, että ehtii tottumaan uuteen ihmiseen meikin alta?
En koskaan meikkaa, laitan vain huulikiiltoa.
Alle vuorokausi.
Ap on huijari joka näin ollen pelkää tulevansa huijatuksi.
Alle vuorokausi kun tavattiin livenä, koska kyllä minä pesin meikit pois kun mentiin nukkumaan. Eikä mun hiukset nyt mitenkään kauhean sekaisin nukkuessa mene, vähän kun sormilla vetäisee taaksepäin niin asettuvat takaisin siihen missä ne yleensäkin roikuskelee.
Ei mulle meikittömyys ole koskaan ollut millään lailla kauheaa, mulla on tummat kulmakarvat ja aika tummat ripset, ei mun tarvi maalata mihinkään valkoiselle paperille naaman kuvaa meikeillä vaan näytän aika samalta ilman meikkiäkin.
No voi hyvät hyssykät! Ehkä kannattaisi se oma itsetunto etsiä jostain ennen kun alkaa seurustelemaan.
Meikkaako mieskin? Vai onko uskaltautunut jo näyttäytymään ilman meikkiä?
Kysy vaikka mieheltä, että koska pidetään sellaiset treffit, että kumpikin näyttäytyy ilman meikkiä ;D
Kun tavattiin olin tukka sekaisin, ilman meikkiä ja krapulassa.
Alettiin seurustella vasta ilman meikkiä näyttäytymisen jälkeen.
Ekojen treffien jälkeisenä aamuna.
Tapasimme kaverin mökillä ja enpä maalla meikkiä käytä. Eli siis heti.
Mieheni tuli illalla luokseni ja ennen nukkumaan menoa pesin tietenkin meikit pois. Eli olimme olleet yhdessä noin yhdeksän tuntia. Sitä ennen olimme jutelleet muutaman kerran.
Olimme yhdeksää noin nelisen kuukautta, kun mies muutti luokseni kokonaan ja siitä on nyt reilu kaksikymmentä vuotta. Näiden vuosien aikana mieheni on nähnyt minut mm. muutaman kerran vatsataudissa, kovassa kuumeessa, synnyttämässä kolme kertaa ja vaikka mitä mukavaa ja silti hän pitää minusta todella paljon.
Emme seurustelleet silloin. Meikkiä en juuri käytä, ja aamulla oli muisaakseni tukka aika sekaisin. :D
Kävimme ekoilla treffeillä saunassa, joten olimme tunteneet muutaman tunnin ajan ennen kuin hän näki minut ilman meikkiä.
Ekana aamuna. Pesin meikit pois, tukka oli sekaisin kuten myös vatsa 😝 Eli kävin ihan surutta myös miehen vessassa krapulap*skalla.
Heti seuraavana aamuna putsasin meikit pois herätessä. Muutenkin tosi vähän meikkaan.
Tavattiin baarissa, mentiin yöksi mun luo. Ei seksiä vain hyvän yön pusuttelua.
Aamulla silmät pandana, pitkä tukja aivan tolkuttomassa solmussa, huulipunat poskilla myös. Herviton finni poskessa. Kuolaa leualla, kai olin kuorsannutkin...
Kuin tehostaakseni ulkomuotoa olin kiskassut kulahtaneimman yöpaitulin päälleni. Reikäinen ja valtava Tipi oli pikkasen väsy. Lisäksi mulla oli sukkahousut jalassa.. niissä valtavat reiät, kun toimi hyvin farkkujen alla muuten. Vieläkin ihmettelen tuota vaatetusta, miksi ne edes oli, miksei roskissa?!
Niin se sitten teki lähtöä samantien (en ihmetellyt, mäkin olisin juossut sen suohirviön luota). Ovella sitten kysäs, että nähtäskö illalla uudestaan???
Mitä?!?! Ehkä mun olis siinä vaiheessa pitänyt ottaa jalat alle, kun mies tuommoisen ratkaisun. ;) Oitko ihan varma, että tahdot nähä tän uudestaan? Hän tuumas, että juu. Di mitään hätää pikku suihkullahan tuo korjaantuu.
Treffattiin samassa paikassa, jossa tavattiin viisi vuotta sitten. Tänä kesänä on häät.
Tavattiin mökkikylässä, jossa asustelen kesäkausina. Siellä sitten alkoi vierailla. Ekan kerran näki mut meikeissä ehkä kuukauden jälkeen.
Useita viikkoja. Ehostan itseni kauniiksi (kevyesti) ihan joka päivä, toki iltaisin ja öisin naturellina.
No ei edes seurusteltu vielä silloin, kun näki ekaa kertaa naturellina.