Voin katsoa muutamalle :)
Hei, tällä harjoitteleva näkijä joka voi katsoa viidelle ensimmäiselle :) En tarvitse mitään tietoja sinusta, ainoastaan kysymyksen ja luvan katsoa sinulle. Tarkastelen kysymystä korttien, intuition ja menneiden elämien kautta. Vastineeksi toivoisin palautetta - ja tosiaan olen vasta harjoittelija, joten ethän tee elämää mullistavia päätöksiä saamasi viestin pohjalta :)
Kommentit (55)
Hei! Koska löydän rakkauden ja parisuhteen? Onko hän joku aiemmin tapaamani vai ihan uusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä minun rakkauselämä näyttää?
Näen ruutuässän.
Joku muu on kirjoittanut tuon Ruutuässän. Mutta myös sinulle näen läpimurtoa! Jokin vanha kaava on murtumassa ja sinulla on edessäsi uusi alku. Vanhat, epäonniset rakkaussuhteet ovat taaksejäänyttä elämää ja tulet löytämään sinulle onnea tuovan parisuhteen. Anna rakkautesi roihuta!
OA kirjoitti:
Vielä yksi kysymys: Mitä näet työpaikkani suhteen?
Muutama ennustaja on täällä katsonut minulle muita asioita, ja hyvin ovat pitäneet paikkansa. Olen otollinen katsottava :)
Ihan nopeasti katsoin vielä sinulle, ja vastaus oli selkeä: sinä ansaitset parasta! Älä tyydy mihinkään vähempään, sillä sinulle näen paljon hyvää työelämässä. Sinun tulee vain tuntea oma arvosi ja uskaltaa pyytää!
No kokeilehan sitten. Kiinnostaisi niin työasiat kuin rakkausasiatkin, miltä näyttää? Pahalta varmaan...
Kiitos kaikille, lopetan tämän illan osalta ja jään odottelemaan palautettanne :)
Minua ei ikinä ehditä näissä ketjuissa. Huomaan ne aina liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten rahatilanne. Lapsen tulevaisuus.
Oi, olet todellinen leijonaemo! Ja lapsessasi elää sama leijonan sielu, hän kesyttää kenet vain, ei pelkää, ei lannistu. Sinun tulisi tukea lastasi löytämään tämä sisäinen voima. Lapsesi on samalla soturisielu, hänessä on uskomaton vahvuus ja voima, joka elää sinussakin. Tulevaisuus on valoisa kunhan lapsesi löytää tämän yhteyden sisäiseen voimaansa. Sinä huolehdit nyt aivan liikaa lapsesi puolesta, ja tämä huoli tukahduttaa hänen sisäisen voimansa. Usko lapseesi, hän selviää mistä vain! Vaikeudet kuuluvat jokaisen polulle, mutta hän kestää ne kyllä. Tue häntä ylpeänä leijonaemona, seiso rinnalla mutta anna tehdä omat valinnat.
Kiitos. Osuvasti vastattu. Minä tosiaan huolehdin liikaa. Rahatilanteeseen et vastannut mitään , tulkitsin tämän niin ,ettei mitään hyvää näköpiirissä.
Millä logiikalla vastaat joihinkin ja toisiin jo ekalla sivulla esitettyihin kysymyksiin jätät vastaamatta? Voi vastata korteista tai ilman.
Tulenkohan koskaan olemaan onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
OA kirjoitti:
Vielä yksi kysymys: Mitä näet työpaikkani suhteen?
Muutama ennustaja on täällä katsonut minulle muita asioita, ja hyvin ovat pitäneet paikkansa. Olen otollinen katsottava :)
Ihan nopeasti katsoin vielä sinulle, ja vastaus oli selkeä: sinä ansaitset parasta! Älä tyydy mihinkään vähempään, sillä sinulle näen paljon hyvää työelämässä. Sinun tulee vain tuntea oma arvosi ja uskaltaa pyytää!
Kiitos! Tässä palautetta: osuit aika lailla oikeaan. Olen hakemassa minulle parasta mahdollista työpaikkaa, mutta uskalluksen kanssa on ollut vaikeuksia. Yritän tuntea oman arvoni, mutta luottamus omaan itseen ja tähän kaikkeen … se on hankalaa. Kiitos vielä tsempistä!
Jos vielä näitä tänne vastailet, minua kiinnostaisi rahatilanteeni/taloudellinen tilanne lähitulevaisuudessa tai vaikka 5 vuoden päästä?
Sekä lasten lapsuus, miltä näyttää? :)
Kävin työhaastattelussa. Saanko työpaikan?
Selviänkö tästä saamattomuudesta ja alkoholismista?
Näen turhaa taakkaa rakkauselämässäsi. Voi olla, että kannat tätä taakkaa jo kaukaa menneistä elämistäsi, ja se vaikuttaa vielä nykyäänkin negatiivisesti parisuhteisiisi. Jotta olisit onnellinen, sinun tulee päästä tästä taakasta eroon. Menet päättäväisesti kohtio tulevaisuutta, mutta vaikka kuinka menestyisit muilla elämänalueillasi, tämä taakka seuraa mukanasi. Elätkö kenties toisten odotusten mukaan? Oletko unohtanut mitä itse tarvitset ja haluat? Vapauta itsesi näistä muiden asettamista raameista ja odotuksista ja ryhdy elämään täysin omannäköistäsi elämää. Älä mieti millainen puolisin tulisi olla, kun taakka putoaa harteiltasi, vedät puoleesi aivan uudenlaisia ihmisiä. Anna universumin tuoda heidät luoksesi, ilman ennakko-odotuksia, ilman vaatimuksia. Ole paljas, haavoittuva, oma itsesi. Älä anna kenenkään satuttaa tai määritellä itseäsi. Pese naamio pois kasvoiltasi ja anna todellisen minäsi loistaa!