Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voin katsoa muutamalle :)

Vierailija
24.06.2019 |

Hei, tällä harjoitteleva näkijä joka voi katsoa viidelle ensimmäiselle :) En tarvitse mitään tietoja sinusta, ainoastaan kysymyksen ja luvan katsoa sinulle. Tarkastelen kysymystä korttien, intuition ja menneiden elämien kautta. Vastineeksi toivoisin palautetta - ja tosiaan olen vasta harjoittelija, joten ethän tee elämää mullistavia päätöksiä saamasi viestin pohjalta :)

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: opinnot jäivät kesken vaikean elämäntilanteen takia. Saanko vietyä ne loppuun?

Vierailija
22/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle vielä, koska elän niin mielenkiintoisia aikoja :)

No niimpä tosiaan elät! Sinulle otan ihan nopean kortin ja yllättäen tulikin kehoitus pysähtyä! Voisiko olla niin, että sinulla menee nyt vähän liiankin lujaa? Hosut joka suuntaan, ja oleellinen jää sinulta näkemättä tai kokematta. Nyt olisikin syytä kääntyä hetkeksi sisäänpäin ja tutkia, mitä todella haluat. Voisit ottaa meditaation tai hiljentymisen osaksi arkirutiinejasi, jotta pystyisit paremmin elämään sitä todellista, aidosti sinulle syvempää mielihyvä tuottavaa elämää. Myös kaikenlaista addiktoivaa toimintaa (päihteet/ sokeri/ irtosuhteet/ pelaaminen tms vastaava) kannattaa rajoittaa. Tasapaino!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsenkö koskaan naimisiin ?

Kyllä, mutta sitä ennen sinun tulee kulkea pitkä tie itsesi kanssa. Sinulle tekisi hyvää kohdata oma luovuutesi! Sinun sisälläsi elää taiteilija, joka kuitenkin on tukahdutettuna sinne jonnekin. Olet entisessä elämässäsi itseasiassa ollut katusoittaja! Sinulle tekee hyvää kohdata ihmisiä, mutta ennen kuin luot uudelleen suhteen taiteilijasieluusi, en usko, että rakkauselämäsi tulee olemaan tyydyttävää. Hassuttele, hulluttele, älä välitä mitä muut sinusta ajattelevat! Olet upea omana itsenäsi, ja kun näet tämän puolen itsessäsi, myös rakkaus tulee luoksesi.

Vierailija
24/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten rahatilanne. Lapsen tulevaisuus.

Oi, olet todellinen leijonaemo! Ja lapsessasi elää sama leijonan sielu, hän kesyttää kenet vain, ei pelkää, ei lannistu. Sinun tulisi tukea lastasi löytämään tämä sisäinen voima. Lapsesi on samalla soturisielu, hänessä on uskomaton vahvuus ja voima, joka elää sinussakin. Tulevaisuus on valoisa kunhan lapsesi löytää tämän yhteyden sisäiseen voimaansa. Sinä huolehdit nyt aivan liikaa lapsesi puolesta, ja tämä huoli tukahduttaa hänen sisäisen voimansa. Usko lapseesi, hän selviää mistä vain! Vaikeudet kuuluvat jokaisen polulle, mutta hän kestää ne kyllä. Tue häntä ylpeänä leijonaemona, seiso rinnalla mutta anna tehdä omat valinnat.

Vierailija
25/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerroppas!

Vierailija
26/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kerrankin olla mun vuoro? Haluaisin kuulla mitä mun tarvis tietää?

Vierailija
27/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat V:n fiilikset minusta? Voisiko meille tulla suhde?

Tässä tuli nyt hyvin nopea vastaus universumilta: Pohdit tätä aivan turhaan, nyt sinun tulisi keskittyä pitämään hauskaa, iloita elämästä ja antaa mennä täysillä. Ilosi tarttuu ja tulet varmasti löytämään kumppanin, mutta hukkaat aikaasi pohtimalla mitä joku sinusta ajattelee. Ota selvää ;)

Vierailija
28/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä karmea tilanne - miten se ratkeaa vai ratkeaako ollenkaan?

Tämä oli minulle ensimmäinen hankala kysymys, en ole varma mitä universumi viestittää sillä saan vain viestin ”kuuntele musiikkia” :D Onko musiikilla sinulle erityinen merkitys? Oletko kuunnellut jotain tiettyä kappaletta viimeaikoina? Soiko taustalla musiikki kun luet tätä vastausta? Jotenkin koen ehkä, että joku yrittää viestittää työpaikalla jotakin, auktoriteetti, miehinen henkilö. Teidän tulisi nyt työpaikalla keskittyä kuulemaan, mitä tuolla henkilöllä on sanottavana ja kenties se johdattaa teitä oikeaan suuntaan. Yritä tyhjentää mielesi negatiivisista asioista, rentoudu. Olosi helpottaa kun saat ajatuksesi irti työstä.

Vierailija
29/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle vielä, koska elän niin mielenkiintoisia aikoja :)

No niimpä tosiaan elät! Sinulle otan ihan nopean kortin ja yllättäen tulikin kehoitus pysähtyä! Voisiko olla niin, että sinulla menee nyt vähän liiankin lujaa? Hosut joka suuntaan, ja oleellinen jää sinulta näkemättä tai kokematta. Nyt olisikin syytä kääntyä hetkeksi sisäänpäin ja tutkia, mitä todella haluat. Voisit ottaa meditaation tai hiljentymisen osaksi arkirutiinejasi, jotta pystyisit paremmin elämään sitä todellista, aidosti sinulle syvempää mielihyvä tuottavaa elämää. Myös kaikenlaista addiktoivaa toimintaa (päihteet/ sokeri/ irtosuhteet/ pelaaminen tms vastaava) kannattaa rajoittaa. Tasapaino!

Kiitos tästä, oli kyllä yllättävä ja pisti miettimään. Pieni pysähtyminen ei olisikaan pahitteeksi

Vierailija
30/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää, pitäisikö edetä A:n kanssa vai onko asiat mallillaan juuri näin.

Vierailija
31/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivaan sini kirjoitti:

Saankohan vastauksen edes tämän kerran..Mitä tulevaisuus tuo tullessaan minulle ?

Sopusointua. Löydät sisäisen rauhan. Näen voimaeläimenä delfiinin, sinussa on sisällä sama rauha ja viisaus. Sulje silmäsi ja kuuntele sisintäsi. Sinun ei tule pakottaa mitään, kaikki luonnistuu kun toimit sisäisestä rauhasta käsin. Anna itsellesi lupa olla lempeä ja avoin, anna rakkauden virrata sydämestäsi. Unohda materian tavoittelu ja keskity yksinkertaiseen elämään, niin löydät sisäisen rauhan ja olet onnellinen.

Vierailija
32/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minulle sinkkunaiselle luvassa rakkaudessa potentiaalista kumppania esim seuraavan vuoden aikana?

Vierailija
33/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatko katsoa vielä minulle? Löydänkö minä rakastavan puolison? Osaatko nähdä milloin se tapahtuu, tai että missä minä kohtaan sen?

Vierailija
34/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko kerrankin olla mun vuoro? Haluaisin kuulla mitä mun tarvis tietää?

Voi ei, sinulle näen uupumusta. Tuntuu, että hautaudut kaikkien velvollisuuksiesi alle ja ilo elämästäsi on hukassa. Nyt sinun tulisi löytää ulospääsy tästä tilanteesta, muuten katkeroidut. Sinun ei tarvitse olla tehokas, nyt tärkeää on lepo. Rentoudu! Huvittele! Unohda rutiinit ja aikataulut. Tarvitset täydellistä irtiottoa. Murra kova ulkokuoresi ja anna herkkyyden näkyä. Päästä valo ja rakkaus sydämeesi. Olet upea ihminen, mutta nyt tuo upeus on hautautunut velvollisuuksien taakan alle. Et ole kone etkä robotti, anna inhimillisyytesi näkyä ja sydämesi loistaa!

Vierailija
35/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko T:n välttelevä käytös siitä, että hän ei pidä minusta, vai siitä että pitää hyvin paljonkin?

Vierailija
36/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt alkaa olla liikaa kysymyksiä, ei enempää kiitos! Jään odottamaan palautetta ja vastaan vielä muutamalle. Mutta tosiaan tuo palaute olisi minulle todella tärkeää, kiitän jo etukäteen :)

Vierailija
37/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä karmea tilanne - miten se ratkeaa vai ratkeaako ollenkaan?

Tämä oli minulle ensimmäinen hankala kysymys, en ole varma mitä universumi viestittää sillä saan vain viestin ”kuuntele musiikkia” :D Onko musiikilla sinulle erityinen merkitys? Oletko kuunnellut jotain tiettyä kappaletta viimeaikoina? Soiko taustalla musiikki kun luet tätä vastausta? Jotenkin koen ehkä, että joku yrittää viestittää työpaikalla jotakin, auktoriteetti, miehinen henkilö. Teidän tulisi nyt työpaikalla keskittyä kuulemaan, mitä tuolla henkilöllä on sanottavana ja kenties se johdattaa teitä oikeaan suuntaan. Yritä tyhjentää mielesi negatiivisista asioista, rentoudu. Olosi helpottaa kun saat ajatuksesi irti työstä.

Kiitos - ensin mietin ettei tässä ole mitään järkeä, mutta taisin sittenkin oivaltaa jotain...

Vierailija
38/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaako H toimintaansa?

Kyse ei ole H:sta vaan sinusta. Yleisesti annan ohjeeksi toimia rakkaudesta käsin, vain siten saat ihmisistä aidon reaktion vastineeksi. Et voi kontrolloida muiden tunteita tai toimia, ainoastaan omiasi. Mutta kun toimit rakkaudella muita kohtaan, myös vastaanotat rakkautta. Näen sinulle paljon hyvää, keskity positiiviseen elämässäsi.

Vierailija
39/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: milloin asiat alkavat taas näyttää paremmalta?

Vierailija
40/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi kysymys: Mitä näet työpaikkani suhteen?

Muutama ennustaja on täällä katsonut minulle muita asioita, ja hyvin ovat pitäneet paikkansa. Olen otollinen katsottava :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä