Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannustuttu lainasi kiinnostavan kirjan: Työstäkieltäytyjän käsikirja

Vierailija
24.06.2019 |

Onpa mielenkiintoinen luettava. Herättää kyllä monenlaista ajatusta. Todella monenlaista. En tiedä, miksi tuo tutun tuttu minulle tämän halusi lainata, mutta osui. Voi olla, että elämä muuttuu. En olisi uskonut tuollaisesta kirjasta vaikuttuvani.

Onko kukaan muu täällä lukenut kirjaa? Miten koitte?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene T Ö I H I N

Vierailija
2/13 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kkk kirjoitti:

Mene T Ö I H I N

En nyt illalla mene. Huomenna taas menen, mutta voi olla, että syksyllä enää en. Oletko sinä lukenut tuota kirjaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ostaa sulta kirjan. Paljolla myisit?

Vierailija
4/13 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mielenkiintoinen, tuota täytyy käydä heti huomenna katsomassa kirjastosta ja lainata pois jos on. Kiitos vinkistä. Tunnistin heti itseni kirjan esittelytekstistä.

Vierailija
5/13 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin ostaa sulta kirjan. Paljolla myisit?

En voi kyllä myydä, kun sain lainaan. 😁 Mutta kai tätä kirjastosta saa. Suosittelen kyllä lukemaan. Olen itse töissä käyvä, mutta kirjaa lukiessa on tullut kyllä kiinnostavia valaistumista siitä, että elämä kannattaakin ehkä nähdä asioita vähän enemmän kyseenalaistaen. Voi olla, että elämäni muuttui radikaalisti. Ainakin silmäni aukesivat.

Vierailija
6/13 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/13 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kirja ei kyllä esittelytekstin perusteella vaikuttanut lainkaan kiinnostavalta, vaikka en mikään innokas työssäkävijä olekaan, ja suoraan sanottuna usein patalaiska.

Vierailija
8/13 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva jaksaa lukea pitempiä tekstejä enää, mutta hitaanakin lukijana saan keskinkertaisista kirjoista enemmän kuin televisiosta, elokuvista, lehdistä ja netin sisällöstä. Sana puhuu.

Vierailija
9/13 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kirja ei kyllä esittelytekstin perusteella vaikuttanut lainkaan kiinnostavalta, vaikka en mikään innokas työssäkävijä olekaan, ja suoraan sanottuna usein patalaiska.

On kyllä kiinnostava. Luin joitakin viikkoja sitten ja suosittelen myös. Ehkä kaikki tekstit eivät kiinnosta kaikkia, mutta on niin monenlaista tekstiä, että voi lukea ne, joihin syttyy eniten.

Vierailija
10/13 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän hyvin. Jos tekee enemmän duunia kuin vittupäät niin kyllä alkaa työelämä vituttamaan.

Narsuja ei koskaan pitäis päästä edes pikkupomoiksi. Firma hukkuu ja siinähän nauratte.

Vierailija
11/13 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun siitä ei näe mikä teksti on kenenkin.

Vierailija
12/13 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla puhua täällä kovin henk.koht.

Olisi paljon kerrottavaa siitä miten kateudella savustetaan ihmiset irtisanoutumaan.

T. H

Vierailija
13/13 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin teillä patalaiskoilla tuleekin usein palkka kuin manuilla illallinen. Leimaatte itsenne sisään aikaisin ja lähinnä surffaatte ja käytte kahvitauolla.