Töissä noin 30v mikkihiiri mies :D mahtaa syyödä miestä sisältä jos ei saa olla maskuliininen :D
Tämä työkaveri ei kyllä vaikuta olevan ollenkaan harmissaan tilanteesta. On jopa harvinaisen hyvä itsetuntoinen ja suorastaan tunkee asioihin mukaan.
Tosiaan tää kaveri on 30v, mutta näyttää ihan kakaralta. On lyhyt noin minun pituiseni minä 170cm nainen. Mies on siro ja kapea luiltaan.
Hieman keskivartalolihava mutta silti jopa monia naisia pienempi (en tarkoita pituutta vaan vartalon muuta kokoa)
Tällä miehellä on kimeä ääni ja heikot kasvon piirteet ja hiukset paksut kuin siilin piikit.
Itse olen tottunut isoihin ja maskuliinisiin miehiin ja en osaa ollenkaan edes pitää tuota miehenä..
Luulin ensi kertaa tavatessani, että tuo oli joku opislelija (työharjottelussa) mutta kaverilla on ikää jo 30v.
Näin tämän ks. Miehen kaupassa yksi päivä ja tällä oli vaimo mukana joka näytti iältään ulkoisesti lähemmäs 50 vuotiaalta ja oli tätä miestä lihavampi ja rotevampi. Pituudeltaan olivat aika samoissa .
Kyllä jotenkin huvitti. Ks toiselta työkaverilta(joka tuntee paremmin ks.kaveein), että olikohan tuo sen vaimo niin hän vastasi että oli.. 😂
Kommentit (10)
Pidä nenäsi erossa toisten asioista, pitemmän päälle vähimmän riesan tie.
Riippuu testopitoisuuksista miten jaksaa.
Siis mekin aina tyttöjen kanssa naureskellaan skumppalasin äärellä just noille mikkihiirimiehille ja sit katotaan porukalla Sinkkuelämää.
No ei. Nämä naisv ihaprovot jossa esiinnyt naisena eivät toimi, koska naiset eivät oikeasti ole kategorisesti tätä mieltä. Huomaisit tämän itsekin jos naiskäsityksesi muodostuisi oikeista naisista, ei jenkkiläisten tubettajien katkerista vuodatuksista tai jenkkiläisten kliseisistä sarjoista.
en usko että kirjoittaja on nainen, tämä on taas jonkun laasaslaisen trolli
älä ruoki trollia!
Naiset ei ajattele noin ap!
Nämä "mikki hiiri" (sori tuo termi oli pakko käyttää jotain nimeä niistä) miehet eivät ole mikään naisten naurunlkohde.
Lähinnä joutuvat huono itsetuntoisten miesten pilkkaamiksi.
Monesti nämä ei niin maskuliiniset miehet tuntuvat olevan ihan naisten suosiossa ainakin täällä suomessa ja etenkin jos ihan kivan näköisiä...
Muistaan kun olin duunissa niiitä alko vtuttaa kun tein ihan vtuusti duunia yksin. Vedin kylllä paljon viiinaa mutta balansssi.
Räkänokan kusinen trolli, katkera kun taas kätellyt elimensä punaiseksi. Menepä poika nyt sinne ulos välillä, niin harmaa naamasi saisi hieman väriä.🤪🤪
Up