Naapuri leikkaa tahallaan ruohoa kun meidän lapset on päikkäreillä.
Kerran ohi mennen pyysin voiko leikata johonkin toiseen aikaan, mutta ei ole vaihtanut aikaa. Nyt joka maanantai lapset ei saa nukuttua kun naapuri heiluu leikkurin kanssa. Hänkin voisi leikata esim.9-11 välillä tai 13-21 niin pakko just 11-12 leikata.
Kommentit (32)
opettele itse olemaan välittämättä kyseisestä äänestä niin kyllä se siitä. älä edes ajattele koko asiaa.
Omat kakaras ne metelöi ettei saa nukuttua! Miulla tapana nukkua kahteen muta kuinkas nukkua kun pen*us metelöi ikkunan takana?!
Ei ole vielä keksitty äänettömiä ruohon leikkureita. Jos ei viihdy heinäpellossa niin pakko ne on leikata.
Voi luoja. Kun omat lapset oli pieniä, ne nukkui päikkärit milloin tahansa aamu yhdeksän ja ilta 7 välillä, mitenköhän naapuri olisi tuohon osannut ajoittaa ääntä päästävät touhunsa. Lapset kyllä nukkui vaikka kuului elämisen ääniä.
Näihin asioihin ei vaan voi vaikuttaa ja tuskin se naapuri leikkaa sitä nurmikkoa edes joka päivä. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voi nukuttaa lapsensa vaikka sisällä, jos ulkona on liikaa ääniä.
Veikkaan, että ap ei ota naapureita lainkaan huomioon, mutta muiden pitäisi elää ap:n lasten tahtiin.Itse en kyllä kehtaisi edes naapurille ehdottaa ruhonleikkuun siirtämistä, se kun kuuluu normaaleihin elämisen ääniin.
Huhhuh. Missä ihmeessä ruhonleikkuun äänet ovat normaaleja. Nyt värisyttää.
Ota se vibra pois välillä, ja yritä keskittyä ihan tähän normi elämään, niin pääset helpommalla.
Mulla ei olis ongelmia ajoittaa meluisia puutarha töitä jos naapuri toivoo keskipäivän hiljaisuutta niin menen itsekkin silloin päikkäreille. Näin vanha tarvitsee kans päiväunet ja UV- säiteily pahimmillaan päivällä & keskipäivän kuumudessa on kamalaa työskennellä. Jos naapurin vauvalla on päikkärit niin mikä pakko mulla olisi juuri siihen aikaan heinät leikellä. Sama homma on jos näen naapureissa vieraita ja pihajuhlat niin en varmasti ala suristelemaan koneiden kanssa siinä vieressä silloin vaikka uudet leikkurit ei niin kamalaa meteliä enään pidä kuin ne vanhammalliset.
Meillä on naapurustossa asuja, joka tekee remonttia koko ajan koko kesän ja oikeastaan viime talvenkin.
Vinkuu sahurit ja mitkä lie koneet.
Jatkuva meteli.
Mikä ihmeen pakkomielle on remontoimiseen koko ajan.
Ja vasarat paukkuu.....
Some ja tälläiset palstat on tuonut idiootit kaikkien nähtäville.
En tiennytkään että ihmiset ovat näin hullun tyhmiä.
Itse asiassa minulla menee oikein hyvin. =DD
Olen siellä toisessa ääripäässä vrt näihin.
Ööh... meillä usein itsekin leikataan ruoho viikonloppuna just sillon kun lapsi nukkuu päikkäreitä: silloinhan on just sitä aikuisten vapaa-aikaa että ehtii tuollaisiakin askareita tehdä! :)
Eikä todellakaan häiritse lapsen unia joku pieni pörisevä ruohonleikkuri, onko aloittajan kodissa kenties paperiset seinät vai millä traktorilla se naapuri siellä teidän pihalla kyntää sitä nurtsia??
Huhhuh. Missä ihmeessä ruhonleikkuun äänet ovat normaaleja. Nyt värisyttää.