Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi LGB-seksuaalivähemmistöjen lyhenteeseen on tullut lisää kirjaimia kuten T, Q, I, A

Vierailija
23.06.2019 |

Olen bi, ja luonnollisesti osaan samaistua vain L, G ja B ryhmän henkilöihin. He käyvät läpi samanlaisia koettelumuksia kuin minäkin. Sitten on tuo T-ryhmä, joka on siis transsukupuolisten ryhmä. Mitä yhteistä homo- ja biseksuaaleilla on transsukupuolisten kanssa? En minä ainakaan halua vaihtaa sukupuoltani? Miksi minut sullotaan samaan ryhmään heidän kanssaan? Ja en edes tiedä mitä nuo muut kirjaimet ovat.

Pyydän vain, että LGB-ihmiset olisivat oma ryhmänsä, koska heitä yhdistää heteroudesta poikkeava seksuaalisuus. Muut ryhmät eivät tähän kuulu. Se on karu totuus.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A on aseksuaalit

Q on queerit

I on interseksuaalit

Vierailija
2/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A on aseksuaalit

Q on queerit

I on interseksuaalit

Ok. Mikään noista ei ole aito seksuaalisuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää aseksuaali mies?

Vierailija
4/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sillä transilla on myös seksuaalisuus ja aseksuaalisuus on yksi seksuaalisuuden muoto: olematon sellainen. Miksi haluat itsellesi muilta ymmärrystä, mutta et itse ymmärrä muita?

Vierailija
5/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A on aseksuaalit

Q on queerit

I on interseksuaalit

Millä perusteella?

Vierailija
6/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A on aseksuaalit

Q on queerit

I on interseksuaalit

Eikö queer ole homo,?

Vierailija
7/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja P.

Vierailija
8/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A on aseksuaalit

Q on queerit

I on interseksuaalit

Mitä on aito seksuaalisuus ja millä perusteella?

Vierailija
9/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LGBT riittää. Q on turhaa leikkimistä (usein vieläpä näitä cishetero-lumihiutaleidentiteettejä) ja I sisältyy T:hen. A:t eivät taas kuulu joukkoon muutenkaan, tarkoitetaanpa sillä aseksuaaleja tai ally-henkisiä.

Vierailija
10/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LGBT riittää. Q on turhaa leikkimistä (usein vieläpä näitä cishetero-lumihiutaleidentiteettejä) ja I sisältyy T:hen. A:t eivät taas kuulu joukkoon muutenkaan, tarkoitetaanpa sillä aseksuaaleja tai ally-henkisiä.

Anally-henkisiä?

Vierailija
11/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puutu kuin H (=hetero) niin siinä on koko kansan liike. On ne lgb jne.. kyllä monella tavalla sairasta sakkia...

Vierailija
12/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten queer kuvittelee eroavansa homosta?

Vierailija
13/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anally-henkisiä?

Eli siis suurin osa heteromiehistä?

Vierailija
14/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tänä vuonna LGBTQBTRBRWJJP-aktivisti. Joka ei tiedä mitä lyhenne tarkoittaa, voi mennä nurkkaan häpeämään.

Taidat oikeasti olla piilopersu, sillä kukaan tiedostava punavihreä ei käytä niin konservatiivista kasvatusmenetelmää kuin nurkassa seisominen.

Vierailija
15/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A:t eivät taas kuulu joukkoon muutenkaan, tarkoitetaanpa sillä aseksuaaleja tai ally-henkisiä.

On seksuaalisuuden muoto olla nollaseksuaali. Sehän on hyvin tärkeä tieto paria muodostettaessa. Aseksuaalisuus kertoo, että hän ei ole viehättynytt sinusta seksuaalisesti, mutta aseksuaalin tyypistä riippuen voi olla hyvinkin romanttinen. Lisäksi aseksuaali voi harrastaa seksiä kumppanin mieliksi vaikka ei itse välittäisi koko toimituksesta. Toisista ketjuista olen huomannut, että ainakaan suomalaisia miehiä ei haittaa jos naista ei kiinnosta koko homma, kunhan saavat omat rojunsa viskattua. Niin, että kyllä se aseksuaalisuus on seksuaalisuuden muoto. Aromanttinen aseksuaali (joka harrastaaseksiä) on itse asiassa aika lähellä pelimiestä eli feikkialfaa.

Vierailija
16/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sinne jonon jatkoks vielä tuu valitettavasti noi P ja Z...kuva liittyy

https://memestatic1.fjcdn.com/comments/The++hydra+shows+his+true+form+_…

Vierailija
17/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja P.

Peppuseksuaali?

Eikun kersoihin päin

Vierailija
18/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytää aseksuaali mies?

Aromanttisia on tarjolla enemmän, mutta ovat aika kalseita tyyppejä. Osa on löytänyt kotimaan aseksuaalifoorumilta ja osa ulkomaisilta aseksuaalifoorumeilta, jotkut jopa pelifoorumeilta. Voipi löytyä myös livena, mutta on aika pieni prosentti.

Vierailija
19/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A:t eivät taas kuulu joukkoon muutenkaan, tarkoitetaanpa sillä aseksuaaleja tai ally-henkisiä.

On seksuaalisuuden muoto olla nollaseksuaali. Sehän on hyvin tärkeä tieto paria muodostettaessa. Aseksuaalisuus kertoo, että hän ei ole viehättynytt sinusta seksuaalisesti, mutta aseksuaalin tyypistä riippuen voi olla hyvinkin romanttinen. Lisäksi aseksuaali voi harrastaa seksiä kumppanin mieliksi vaikka ei itse välittäisi koko toimituksesta. Toisista ketjuista olen huomannut, että ainakaan suomalaisia miehiä ei haittaa jos naista ei kiinnosta koko homma, kunhan saavat omat rojunsa viskattua. Niin, että kyllä se aseksuaalisuus on seksuaalisuuden muoto. Aromanttinen aseksuaali (joka harrastaaseksiä) on itse asiassa aika lähellä pelimiestä eli feikkialfaa.

Heterouskin on seksuaalisuuden muoto, mutta sekään ei kuulu LGBT-luokkaan. Jankkaat itse keksimästäsi aiheesta ja pistät vielä sanoja suuhuni, jotta voisit jankata hieman lisää.

Vierailija
20/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu näköjään siirrettiiin Seksi-puolelle piiloon, vaikka aihe ei ole seksiä. Suvisylläpito näkee LGBT-asiat selvästikin pelkkänä pervoiluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän