Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei suomesta löydy victoria silvstedtin kaltaisia kansainvälisejln luokan kaunottaria?

Vierailija
23.06.2019 |

Vaikka ollaan ihan tuon kaunottarien maan vieressä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä palstaa on lukenut, sen pitäis suomalaisten makuun varmaan olla joku persjalkainen 160-senttinen eikä 180 cm, kuten se on.

Vierailija
2/11 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööh.... onhan maisa torppa tota tyylii esim?? :DDD

mä olin joskus ku treenasin hirveesti nii kaikki sano et näytän joltai kalifornialaiselta kotirouvalta :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se Melania Trumpin entinen kämppis?

Vierailija
4/11 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon muuten lyhytjalkanen. :D ja silti moni sano noin ja miehet sano et wau, aina ku näki mut ja vislailtiin kadulla yms.

eihän se vaadi muutaku tota tyylii vaan.. ei siihen tarvita ku vähän silmää, pidennykset, ripset, treeniä ja ruokavalio jolla pysyy timminä. Toki kauniit kasvot on plussaa. tyylitaju ehkä tärkein ja treeni, plus rusketus plussaa :D

Vierailija
5/11 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle sanottii et mul on samanlaine kroppa ku pamela anderssonil. :D sehän on kai suht lyhytjalkanen..

Vierailija
6/11 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on haukuttu maanrakoon, siksi niitä ei näy.

Vierailija
7/11 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä hyötyä siitä olisi?

Vierailija
8/11 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisilla on ihme blondauspakkomielle. On täytettävä klisee blondeista ruotsalaisista. Ruotsin jalkapallomaajoukkuekin täynnä blondeja juurikasvulla. Luulen, että ilman blondausta ja tekorusketusta siellä olisi vähemmän noita "kaunottaria", ja jos suomalaisetkin keksisi brändätä mukablondiuden, oltais mekin kansainvälisiä kaunottaria....

Vierailija
9/11 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaisilla on ihme blondauspakkomielle. On täytettävä klisee blondeista ruotsalaisista. Ruotsin jalkapallomaajoukkuekin täynnä blondeja juurikasvulla. Luulen, että ilman blondausta ja tekorusketusta siellä olisi vähemmän noita "kaunottaria", ja jos suomalaisetkin keksisi brändätä mukablondiuden, oltais mekin kansainvälisiä kaunottaria....

Ja puhun nyt naisista, sillä ruotsalaisilla miehillä ei ole tätä tarvetta blondina olemisesta.

Vierailija
10/11 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toi oo mikään erityisen kaunis, tol on vaan toi tyyli. :D ulkomail on ehk paremmin tollasii kauppoi ja suomes monil ei oo tollasta tyyliä. tääl ei oo naisellisuus in.

Vierailija
11/11 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei uskalla laittautua noin paljoa, kun Suomessa erottuisi liikaa joukosta ja olisi liian ylipukeutunut joka paikassa. Eihän tuo kasvoiltaan ole mitenkään kaunis. Leikelty vanhus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi