Miksei suomesta löydy victoria silvstedtin kaltaisia kansainvälisejln luokan kaunottaria?
Vaikka ollaan ihan tuon kaunottarien maan vieressä.
Kommentit (11)
öööh.... onhan maisa torppa tota tyylii esim?? :DDD
mä olin joskus ku treenasin hirveesti nii kaikki sano et näytän joltai kalifornialaiselta kotirouvalta :DDD
Onko tää se Melania Trumpin entinen kämppis?
oon muuten lyhytjalkanen. :D ja silti moni sano noin ja miehet sano et wau, aina ku näki mut ja vislailtiin kadulla yms.
eihän se vaadi muutaku tota tyylii vaan.. ei siihen tarvita ku vähän silmää, pidennykset, ripset, treeniä ja ruokavalio jolla pysyy timminä. Toki kauniit kasvot on plussaa. tyylitaju ehkä tärkein ja treeni, plus rusketus plussaa :D
ja mulle sanottii et mul on samanlaine kroppa ku pamela anderssonil. :D sehän on kai suht lyhytjalkanen..
Ne on haukuttu maanrakoon, siksi niitä ei näy.
Ruotsalaisilla on ihme blondauspakkomielle. On täytettävä klisee blondeista ruotsalaisista. Ruotsin jalkapallomaajoukkuekin täynnä blondeja juurikasvulla. Luulen, että ilman blondausta ja tekorusketusta siellä olisi vähemmän noita "kaunottaria", ja jos suomalaisetkin keksisi brändätä mukablondiuden, oltais mekin kansainvälisiä kaunottaria....
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaisilla on ihme blondauspakkomielle. On täytettävä klisee blondeista ruotsalaisista. Ruotsin jalkapallomaajoukkuekin täynnä blondeja juurikasvulla. Luulen, että ilman blondausta ja tekorusketusta siellä olisi vähemmän noita "kaunottaria", ja jos suomalaisetkin keksisi brändätä mukablondiuden, oltais mekin kansainvälisiä kaunottaria....
Ja puhun nyt naisista, sillä ruotsalaisilla miehillä ei ole tätä tarvetta blondina olemisesta.
ei toi oo mikään erityisen kaunis, tol on vaan toi tyyli. :D ulkomail on ehk paremmin tollasii kauppoi ja suomes monil ei oo tollasta tyyliä. tääl ei oo naisellisuus in.
Kukaan ei uskalla laittautua noin paljoa, kun Suomessa erottuisi liikaa joukosta ja olisi liian ylipukeutunut joka paikassa. Eihän tuo kasvoiltaan ole mitenkään kaunis. Leikelty vanhus.
Kun tätä palstaa on lukenut, sen pitäis suomalaisten makuun varmaan olla joku persjalkainen 160-senttinen eikä 180 cm, kuten se on.