Mitä täällä oikein tapahtuu?? Keskustelut avautuvat oudon näköisinä ja peukutukset ovat kadonneet??
Kommentit (10)
On välillä. Ja äsken tuli viesti "viestiäsi ei voida julkaista, koska olet rikkonut keskustelun tai Sanomatilin käyttäjäsääntöjä." Mutta meni kyllä läpi kun vain painoin lähetä-nappia uudestaan.
No nyt tässä avauksessa taas on peukutusnuolet näkyvillä. Tällä palstalla ei ole mikään uudistus mennyt eteenpäin, vaan aina kun jotein on muuttunut, niin sivustosta on tullut huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Alussa ei näyttänyt mitään keskusteluja. Nyt taas toimii normaalisti.
Ei toimi pitkään.
Poistaakohan Sanoma peukutukset kokonaan, kun väärät mielipiteet saavat liikaa peuktuksia...
Tuo ilmoitus tuli minulle kun minut bannattiin sivustolta. Kummaa, jos se tulee nyt jo muutenkin. Itse kierrän sitä avaamalla uuden ip:n ja poistamalla evästeet käytöstä.
Palsta ei toimi juuri silloi, kun juhannuksen jälkeen ei jaksaisi mitään muuta kuin hengailla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ilmoitus tuli minulle kun minut bannattiin sivustolta. Kummaa, jos se tulee nyt jo muutenkin. Itse kierrän sitä avaamalla uuden ip:n ja poistamalla evästeet käytöstä.
Minutkin bannattiin, mutta samassa se kumoutuikin. Ei tarvinnut uutta ip:ä.
Juu, kun koettaa lukea viestiketjua tulee valtava musta vauva.fi teksti ja välillä taas ilmoituksia käyttäjässäntöjen rikkomisesta :O
Häiritsevää on nuo huonoresoluutioiset koko näytön kokoiset kuvat kun vauvapalstalle tulee. Keskustelut saa näkyviin kun vierittää nuo kuvat ensin pois tieltä. Miksi ihmeessä homma tehty näin vaikeaksi. Ennen keskustelunäkymä tuli selkeästi näkyviin. Nyt saa scrollata.
Alussa ei näyttänyt mitään keskusteluja. Nyt taas toimii normaalisti.