Taas menkat yllätti just juhannuksena, ja oon 48v
Eli onko tämä mentaalista vai mitä, kun nämä menkat tulee aina juuri silloin, kun ei saisi (ja yllättäen) Eli täytän kohta 49v, eli menkat ei sinänsä yllätä. Tulevat aina n. 30pv kierrolla, mutta taas kävi näin, että kun oli eilen lähtö mökille, missä ulkovessa ja ei pesumahdollisuuksia, niin kas kas mullahan alkoi menkat samantien, kun auto oli lastattuna oven edessä. Olis pitäny alkaa vasta viikon päästä. Ja ihan hillitön lirinä. Ennen puoltayötä oli menny jo 3 isoa ja 4 pientä sidettä. Olo oli todella tukala, ja päällyshousutkin meni vaihtoon kun valui yli. Mun piti sitten tänään lähteä pois 3 tuntia sitten, kun eläminen meni niin hankalaksi jo hygienian takia. Ja kas kas vuoto on tyrehtyny lähes totaalisesti. Mitä vit... Tua? Koko ikäni olen tästä kärsinyt, että alkavat joko 2 viikkoakin ennemmin, jos jokin reissu,juhlat ym. Tai vastaavasti jopa 2 viikkoa myöhässä, että varmasti ovat just kun pitäis pukea se tiukka valkoinen leninki päälle, tai seisoa jossain konsertis 2 tuntia ym...
Minulle on aina tapahtannut myös näin. Nyt ikää 53 ja homma ei ole hallinnassa enää yhtään. Alku ja loppu on samaa putkea.