Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä itse tuumisit tämmöisestä suhteesta, jossa

Vierailija
22.06.2019 |

toinen osapuoli sanoo, "kun toisen kanssa on hyvä olla, kaikki on hyvin" tai "on toisen kanssa niin kauan, kun tuntuu hyvältä"?

Hän tuuminut myös näin, "mihinkään ei ole kiirettä", "päivä kerrallaan", "aika näyttää mitä tulee vai tuleeko mitään"....

Toisaalta itse mietin, että ei missään suhteessa pakolla pidä olla. Että sinänsä hyviä ajatuksia toisella osapuolella. Itsekin tykkään omasta ajastani ja vapaudestani. Nauttien toki hetkistä mitä tämän toisen osapuolen kanssa saan viettää. Elämä on niin yllätyksellistä, ikänä voi tietää mitä seuraavaksi tapahtuu.

Muutenkin olen miettinyt näitä ihmissuhde-kuvioita, etten myöskään mitään syvällisempi juttuja (kihlat, avioliitto) enää kaipaa / halua. Minulle riittää hyvin, jos toista osapuolta tapaa muutaman kerran per viikko. Siinä saa läheisyyden tarpeen täytettyä vallan riittämiin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minulla yksi reilun 3 kk suhde tässä talven - kevään aikana. Mies oli hyvin jutussa mukana, mutta sitten omasi tosi onnettomat käytöstavat. Lisäksi hän heitti hanskat kehiin vappuna, mutta jo seuraavalla viikolla pyysi anteeksi ja sanoi, että harmitti kun ei ole kahdenkeskeistä aikaa.

Vaan en minä tuollaistakaan takaisin halua. Kuka kerran jättää, se on siinä sitten. Pitää miettiä tarkoin mitä toiselle menee sanomaan. Kyllähän tuo mies on minua vieläkin takaisin kinunnut ja halunnut. Mutta pidän oman pääni. Takaisin en ota.

Vierailija
22/23 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikisessä suhteessa mennää päivä kerrallaan, vaikka miten olisi sitouduttu. Toki yhteisiä suunnitelmia voi tehdä, mutta ap olet tavannut miehen kaksi kertaa. Yhteisiä suunnitelmia tehdään kun seurustellaan ja siis tunnetaan jo toinen.

Itse olen ollut suhteessa kaksi vuotta. Edelleen mennään päivä kerrallaan. Yhteen ei muuteta ja se on selvää molemmille. Yhteiset suunnitelmat on tyyliin mitä tehdään kesälomalla ja mitä laitetaan ruoaksi kun tavataan seuraavan kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kanssa piisaa jatkossa hyvin tämä, että 1-2 kertaa viikossa nähdään - miten se nyt kummallekin sopii. Tai ei välttämättä joka viikko, jos se ei aikatauluihin kerrassaan sovi.

Enkä tämän syvällisempää juttua halua. Minulla on myös oma elämä ja lapseni. Lapset ovat etusijalla ja sitten tulee muut jutut.

Sen olen myös mies-jutuissa tämän puolen vuoden aikana huomannut, että kun ottaa homman tunnetasolla kevyemmin. Ei sitten suhteen päättyminen ota niin koville, kuin jos olisi liikaa tunteella mennyt mukaan. Ne pari ekaa lyhyttä juttua kyllä tuntuivat. Hyvä, kun ei kummemmin vielä toiseen kerennyt tutustua. Niin mies sitten jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi