Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te miehen kanssa suhteessa olevat biseksuaalit naiset.

Vierailija
22.06.2019 |

Ihastutteko usein naisiin? Jos ihastutte naiseen, niin kuinka kauan menee että pystytte olemaan hänen kanssaan normaalisti tekemisissä? Pystyttekö ikinä olemaan esim. minkäänlaisissa kaverillisissa väleissä? Haluatteko edes olla? Katsooko esim. miehenne pahalla, jos olette tekemisissä ihastuksen tai entisen ihastuksen kanssa yms? Tuntuuko se teistä itsestänne moraalisesti väärältä jne?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sekoilet? En ”ihastu” jos olen parisuhteessa - sukupuoleen katsomatta! Ja bi olen.

Vierailija
2/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sekoilet? En ”ihastu” jos olen parisuhteessa - sukupuoleen katsomatta! Ja bi olen.

Tämä. Mitä hittoa tuo parisuhteessa toisiin ihastuminen oikein on, kun on niin yleistä ja muka niin ok olevinaan? Johonkin tarpeeseenhan se aina vastaa, eli ei taida olla tunnepuoli kunnossa suhteessa...

En ihastu naisiin enkä miehiin kun olen onnellisessa parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun toisinaan naisiin. En minä tietty siitä kenellekään kerro. En miehellekään. Eli voin olla kaveri tottakai. Seksuaaliviettini ei ole niin voimakas etteikö vaatteet pysyis päällä ongelmitta. Sitä paitsi ihastumisen tunteet tulee ja menee.

Vierailija
4/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan normaalia ihastua parisuhteessa ollessa, meille heteroillekin normaalia. Kaikki ei vain halua sitä myöntää, vaan esittää muka jotain parempaa ihmistä joka ei ikinä ihastu muihin.

Vierailija
5/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehätyn useista naisista, mutta kunnolla ihastunut olen ollut vain kerran tämän 8-vuotisen parisuhteeni aikana. Luulin, että kyseessä on viaton ihastus joka menee pian ohi, mutta näin se vain jatkuu ja jatkuu edelleen...

Olemme ystäviä ja pystymme olemaan ihan normaalisti tekemisissä.

Mieheni tietää ihastuksesta eikä se häntä haittaa, mutta hän ei ole aivan perillä tunteideni todellisesta voimakkuudesta. En taida olla itsekään.

Vierailija
6/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt valitsit ap tulenaran aiheen. Monia bissejä juuri syytetään siitä miten he ei ole tyytyväisiä miehen eikä naisen kanssa, vaan pitäis aina olla molemmat. Heillä on kuule kova puolustuskanta nyt, kun menet tällaisia kysymään. Heterotkin voi myöntää ihastuvansa joskus toiseen, mutta bisset ei tuu myöntämään.

Vierailija
7/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luuletko, ettö parisuhteessa ollessa jotenkin  vain naiset houkuttavat?? Kai sitä nyt toiseen mieheenkin voi ihastua jos niikseen tulee. Mutta jos seurustelen, niin ei kiinnosta muut.

Vierailija
8/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromies kirjoitti:

Olisipa mulla bi nainen, voisi olla mahdollisuudet kolmen kimppaankin.

Niinhän sinä luulet. Oma ex oli yhtä dorka. Miksi ihmeessä näin naisena haluaisin kolmen kimppaan?

Vierailija
9/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttöö suunnattomasti, että minua pidetään jonain kolmen kimppa pervona sun muuna vaan siksi, että olen bi. Miehet ovat juuri noin  torvia! Ettekö tajua, että meitä kiinnostaa yksi ihminen kerrallaan, ei me bisset olla mitään seksihulluja!

Vierailija
10/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromies kirjoitti:

Etkö ois yhtään mustis, jos naisellasi ois naisihastus?

Vierailija
11/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttöö suunnattomasti, että minua pidetään jonain kolmen kimppa pervona sun muuna vaan siksi, että olen bi. Miehet ovat juuri noin  torvia! Ettekö tajua, että meitä kiinnostaa yksi ihminen kerrallaan, ei me bisset olla mitään seksihulluja!

Jossain on joskus väitetty että biseksuaalit ois seksuaalisempia kuin heterot tai homot ja lesbot. En muista oliko siinä joku tutkimuskin taustalla.

Vierailija
12/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä ihastunut naisiin (ja myös miehiin) kun olen ollut parisuhteessa miehen kanssa, mutta ne ovat pääosin olleet hyvin ohimeneviä eivätkä ole johtaneet mihinkään. Ihastuksia tulee ja menee, mutta jos oma parisuhde toimii ja haluaa olla sen tietyn ihmisen kanssa, ei ohimenevät ihastukset merkkaa mitään.

Vierailija
13/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lesbot harrastaa seksiä kun ei voi penetroida? Ymmärrän homoja kun onnistuu suuseksi ja itse seksi eli penetraatio, mutta että naiset touhuamassa?

Vierailija
14/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lesbot harrastaa seksiä kun ei voi penetroida? Ymmärrän homoja kun onnistuu suuseksi ja itse seksi eli penetraatio, mutta että naiset touhuamassa?

Miksi joku haluaisi persereikäänsä penetroiduttavan? Naisten kanssahan seksi on parasta, kukaan ei tunge kivuliaastimitään sisään, ja orgasmin saa muutenkin helpommin naisen kanssa, N29

Vierailija
15/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että olet mies ja vielä aika mielikuvitukseton mies. Penetraatio = seksi. Muu ei oo mitään. Jep jep.

Vierailija
16/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaisi persereikäänsä penetroiduttavan? Naisten kanssahan seksi on parasta, kukaan ei tunge kivuliaastimitään sisään, ja orgasmin saa muutenkin helpommin naisen kanssa, N29

Öö koska se tuntuu hyvältä? Tottakai mä tiedän että myös suuseksiä on, mutta kai sitä nyt jotain täytettä pitää olla vai miksi ne lesbot leikkii sitten dildojen kanssa? Munaa on saatava jossain muodossa olkoot sitten vaikka plastikkikýrpä.

Vierailija
17/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain on joskus väitetty että biseksuaalit ois seksuaalisempia kuin heterot tai homot ja lesbot. En muista oliko siinä joku tutkimuskin taustalla.

Ei välttämättä. Bissehän voi olla myös aseksuaali. Siis sillä tavalla, että tuntee romanttista vetoa sekä miehiin että naisiin mutta ilman panohaluja. 

Vierailija
18/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt valitsit ap tulenaran aiheen. Monia bissejä juuri syytetään siitä miten he ei ole tyytyväisiä miehen eikä naisen kanssa, vaan pitäis aina olla molemmat. Heillä on kuule kova puolustuskanta nyt, kun menet tällaisia kysymään. Heterotkin voi myöntää ihastuvansa joskus toiseen, mutta bisset ei tuu myöntämään.

Ei kai se bisseys sitä tarkoita, että ihastuisi kaikkiin tai haluaisi panna kaikkia yhtäaikaa? Itse olen ihastunut lukuisiin miehiin ja muutamiin naisiin. En oikein tiedä, olenko bi. Olen kai. 

Vierailija
19/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteromies kirjoitti:

Etkö ois yhtään mustis, jos naisellasi ois naisihastus?

Se olisi enemmänkin kiihottavaa.

Toista miestä taas en voisi sietää mitenkään.

Vierailija
20/42 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö koska se tuntuu hyvältä? Tottakai mä tiedän että myös suuseksiä on, mutta kai sitä nyt jotain täytettä pitää olla vai miksi ne lesbot leikkii sitten dildojen kanssa? Munaa on saatava jossain muodossa olkoot sitten vaikka plastikkikýrpä.

Niin, miehistä se ilmeisesti tuntuu hyvältä sitten? Tutkimusten mukaan naisista ainakaan anaali ei tunnu hyvältä.

Ja ei naiset todellakaan tarvi mitään "täytettä". Harvoin naisten kesken mitään dildoja on mukana...