Te miehen kanssa suhteessa olevat biseksuaalit naiset.
Ihastutteko usein naisiin? Jos ihastutte naiseen, niin kuinka kauan menee että pystytte olemaan hänen kanssaan normaalisti tekemisissä? Pystyttekö ikinä olemaan esim. minkäänlaisissa kaverillisissa väleissä? Haluatteko edes olla? Katsooko esim. miehenne pahalla, jos olette tekemisissä ihastuksen tai entisen ihastuksen kanssa yms? Tuntuuko se teistä itsestänne moraalisesti väärältä jne?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lesbot harrastaa seksiä kun ei voi penetroida? Ymmärrän homoja kun onnistuu suuseksi ja itse seksi eli penetraatio, mutta että naiset touhuamassa?
Miksi joku haluaisi persereikäänsä penetroiduttavan? Naisten kanssahan seksi on parasta, kukaan ei tunge kivuliaastimitään sisään, ja orgasmin saa muutenkin helpommin naisen kanssa, N29
Öö koska se tuntuu hyvältä? Tottakai mä tiedän että myös suuseksiä on, mutta kai sitä nyt jotain täytettä pitää olla vai miksi ne lesbot leikkii sitten dildojen kanssa? Munaa on saatava jossain muodossa olkoot sitten vaikka plastikkikýrpä.
Niin, miehistä se ilmeisesti tuntuu hyvältä sitten? Tutkimusten mukaan naisista ainakaan anaali ei tunnu hyvältä.
Ja ei naiset todellakaan tarvi mitään "täytettä". Harvoin naisten kesken mitään dildoja on mukana...
Ex-tyttöystäväni sai helposti orgasmeja anaaliseksin yhteydessä ja nautti siitä kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lesbot harrastaa seksiä kun ei voi penetroida? Ymmärrän homoja kun onnistuu suuseksi ja itse seksi eli penetraatio, mutta että naiset touhuamassa?
Miksi joku haluaisi persereikäänsä penetroiduttavan? Naisten kanssahan seksi on parasta, kukaan ei tunge kivuliaastimitään sisään, ja orgasmin saa muutenkin helpommin naisen kanssa, N29
Öö koska se tuntuu hyvältä? Tottakai mä tiedän että myös suuseksiä on, mutta kai sitä nyt jotain täytettä pitää olla vai miksi ne lesbot leikkii sitten dildojen kanssa? Munaa on saatava jossain muodossa olkoot sitten vaikka plastikkikýrpä.
Niin, miehistä se ilmeisesti tuntuu hyvältä sitten? Tutkimusten mukaan naisista ainakaan anaali ei tunnu hyvältä.
Ja ei naiset todellakaan tarvi mitään "täytettä". Harvoin naisten kesken mitään dildoja on mukana...
Tottakai se tuntuu hyvältä kun g piste on siellä. Kyllä se vaan tuntuu naisistakin hyvältä ei naiset sitä muuten pyydä. Suurinosa naisista tarvitsee täytettä pil luunsa. On tarvinnut niin kauan kun ihminen on ollut olemassa. Sitä ei sun feministi tutkimukset muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteromies kirjoitti:
Olisipa mulla bi nainen, voisi olla mahdollisuudet kolmen kimppaankin.
Etkö ois yhtään mustis, jos naisellasi ois naisihastus?
Se olisi enemmänkin kiihottavaa.
Toista miestä taas en voisi sietää mitenkään.
Entäpä jos tyttöystäväsi ihastuisi lyhyttukkaiseen, kulmikkaaseen butch-naiseen ja lähtisi tämän matkaan? Vieläkö kiihottaisi?
Olen ollut ihastunut suhteessani miehen kanssa vain toiseen mieheen, en naiseen mutta en varsinaisesti ymmärrä jutun juurta, mitä väliä sillä sukupuolella tähän asiaan on?
Toki tykkään katsella naisia, voin ihailla heitä tms ja tätä teenkin enemmän naisiin päin verrattuna miehiin. Ja ihan äänenkin, jopa yhdessä mieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen vapaa tapailemaan naisia ihan omien mielihalujeni mukaan, kunhan pidän miehen ja mahdolliset deitit kartalla enkä laiminlyö miehen emotionaalisia tarpeita. Mieheni on primäärisuhteeni ja sellaisena pysyy.
Siis vain naisiako saat tapailla? miksi et miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttöö suunnattomasti, että minua pidetään jonain kolmen kimppa pervona sun muuna vaan siksi, että olen bi. Miehet ovat juuri noin torvia! Ettekö tajua, että meitä kiinnostaa yksi ihminen kerrallaan, ei me bisset olla mitään seksihulluja!
Ei kai se nyt pervoa ole. Ei tosin kovin yleistäkään, mut tiedän naisia joille 2n+m on aika jees.
Ihastutteko usein naisiin?
En usein. Mutta jos ihastun, se kestää pitkään, yleensä vuosia.
Jos ihastutte naiseen, niin kuinka kauan menee että pystytte olemaan hänen kanssaan normaalisti tekemisissä? Pystyttekö ikinä olemaan esim. minkäänlaisissa kaverillisissa väleissä? Haluatteko edes olla?
Yritän pysyä kaverillisissa väleissä kyllä. Tiedän, että tunne on yksipuolinen, mutta jos ihastuksen kohteelle on OK, että olemme ystäviä, niin tottakai haluan sitä myös. En tunnusta rakkauttani suoraan, mutta se on rivien välistä luettavissa aika helposti...
Katsooko esim. miehenne pahalla, jos olette tekemisissä ihastuksen tai entisen ihastuksen kanssa yms? Tuntuuko se teistä itsestänne moraalisesti väärältä jne?
Ei katso, koska hän ei tiedä siitä. Ei tunnu moraalisesti väärältä, koska mitään (paitsi ystävytttä) ei ole tapahtunut eikä tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se tuntuu hyvältä kun g piste on siellä. Kyllä se vaan tuntuu naisistakin hyvältä ei naiset sitä muuten pyydä. Suurinosa naisista tarvitsee täytettä pil luunsa. On tarvinnut niin kauan kun ihminen on ollut olemassa. Sitä ei sun feministi tutkimukset muuta.
Ihan vaan tiedoksesi, naisilla on klitoris, naiset saavat klitorisorgasmeja yleensä. Se "täyte" on lähinnä lisääntymistarkoitusta varten, ei normi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttöö suunnattomasti, että minua pidetään jonain kolmen kimppa pervona sun muuna vaan siksi, että olen bi. Miehet ovat juuri noin torvia! Ettekö tajua, että meitä kiinnostaa yksi ihminen kerrallaan, ei me bisset olla mitään seksihulluja!
Ei kai se nyt pervoa ole. Ei tosin kovin yleistäkään, mut tiedän naisia joille 2n+m on aika jees.
Tiedätkä miehiä joille 2m + n on jees?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-tyttöystäväni sai helposti orgasmeja anaaliseksin yhteydessä ja nautti siitä kovasti.
Sinä itse saat varmaan sitten sitäkin parempia, kun miehillähän siellä anaalissa on g-piste?
Kohta siirtyy seksipalstalle koko keskustelu. Älkää olko noin yksityiskohtaisia.
Mitä vvvvvittua tämä avn sekoilu on!!!!!!!!!??????????
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulle tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulle tapahtui?
Tämä sivusto käy oudoksi välillä :( ei toimi
En ole kiinnostunut naisista. Toki olen joskus ollut, mutta tällä hetkellä olen kiinnostunut vain miehestäni.
Eli bi-naisille ei siis penetraatio kelpaa. Noh, yleensä miesten kanssa seurustelevat pettävät jossain vaiheessa naisen kanssa.
En ole toistaiseksi ihastunut muihin naisiin tai miehiinkään. Mutta mahdollistahan se on , ihan niinkuin puhtaasti heteroillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse saat varmaan sitten sitäkin parempia, kun miehillähän siellä anaalissa on g-piste?
Kyllä, saan eturauhasrgasmeja, jos niitä tarkoitat? Ja miehellä on p-piste, naisella g-piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vapaa tapailemaan naisia ihan omien mielihalujeni mukaan, kunhan pidän miehen ja mahdolliset deitit kartalla enkä laiminlyö miehen emotionaalisia tarpeita. Mieheni on primäärisuhteeni ja sellaisena pysyy.
Siis vain naisiako saat tapailla? miksi et miehiä?
En tarvitse muita miehiä kuin oman kumppanini, mutta kaipaan sitä, että saan flirttailla, viettää aikaa ja harrastaa seksiä naisen kanssa. Mieheni ymmärtää, ettei pysty tarjoamaan minulle tätä, joten hänelle ei ole ongelma, että tyydytän näitä tarpeita suhteemme ulkopuolella.