Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mun mies oikein pyytää mut mukaan tapaamaan joitain tuttujaan kun olen ilman meikkiä?!

Vierailija
21.06.2019 |

Sanon että "enhän mä voi, kun en ole meikannut" ja se sanoo siihen että miks mun pitäisi meikata. Pitäiskö tästä olla imarreltu? Tuntuu kyllä siltä :0

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan kuulemma meikkaa itseään varten eli mikä on ongelma?

Vierailija
2/13 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan kuulemma meikkaa itseään varten eli mikä on ongelma?

En mä meikkaa vain itseäni varten. Tottakai meikkaan myös siksi miltä haluan näyttää muiden silmissä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa että olet nätti ilmankin.

M35

Vierailija
4/13 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät hyvältä ilmankin.

Vierailija
5/13 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kaikki miehet sanonu että ei tarvi meikata, sanovat yleensä jos on just kiire. Mutta näytän kamalalta ilman meikkiä. Tarkoittaa mun mielestä vaan sitä että miestä ei haittaa vaikka et olisi tip-top muiden miehien nähdessä, mikä on hyvä juttu, et ole hänelle mikään edustusvaimo.

Vierailija
6/13 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35

Tuo oli hirmu kauniisti ajateltu, olisipa kaltaisiasi enemmän, mutta todellisuus lienee lähempänä sitä ettei mies jaksa odottaa että nainen saisi meikattua, heti lähtöön pääsy merkkaa enemmän kuin se minkä näköinen nainen mukana kulkee.

Vierailija
7/13 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paljon alapeukkuja. Kateelliset mammatko taas vauhdissa kun jollakin on mies joka ei vaikuta ku.sipäältä? Niitä valitusketjujahan te aina yläpeukutatte.

Vierailija
8/13 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Tuo oli hirmu kauniisti ajateltu, olisipa kaltaisiasi enemmän, mutta todellisuus lienee lähempänä sitä ettei mies jaksa odottaa että nainen saisi meikattua, heti lähtöön pääsy merkkaa enemmän kuin se minkä näköinen nainen mukana kulkee.

Ja hyvä näin. Kammottaa ajatuskin miehestä, joka edellyttäisi että naisen pitää olla täydessä tällingissä ennen kuin voi lähteä mihinkään.

Vierailija
9/13 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehesi mielestä tarpeeksi kaunis ilmankin <3

Vierailija
10/13 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, sitä luulee näyttävänäs sata kertaa kauniimmalta meikillä kuin ilman, mutta ei se ihan niin ole =) Itsekään en  välttämättä huomaa, jos ystävällä ei ole meikkiä.

Eri asia, jos joku tällää itsensä aina puolituntemattomaksi. Sitten olisi oudon näköinen ilman meikkiä. Mutta pieni arkimeikki ei loista liikaa, eikä sen puutetta välttämättä huomaa.

Vierailija
11/13 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytät hyvältä ilmankin.

Tai sitten on meikattuna karmea 20 v vanhemman näköinen korppikotka ja ilman meikkiä (=irtoripisineen, tekorusketuksineen ja kestppigmentointineen) hieman inhimillisemmän näköinen

Tai sit on todella ollut kiire aina

Ei me voida tietää kun emme ole nähneet ap:ta tai tiedä olosuhteita.

Vierailija
12/13 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on yleensä käytännöllisiä ja eivät yleensä sisällytä mitään piilomerkityksiä tekemisiinsä. Joten veikkaan eniten kiirettä. Todennököisesti olis sanonut jotain, jos haluais esitellä sua.

Vierailija
13/13 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ne meikkaamattomat tai maltillisesti meikatut on miesten mielestä kauneimpia 👍 Lähinnä teinitytöillä on vahva sotamaalaus kun vielä harjoittelevat ja kokeilevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan