Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihastuksen miettimisen lopettaminen

Vierailija
21.06.2019 |

itkettää? Jos on päättänyt siirtyä elämässä eteenpäin ja unohtaa kyseisen henkilön ajattelun, miksi alkaa itkettää ja tulee surulliseksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopumisen tuska

Vierailija
2/10 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaispa se itku oikeasti pääsemään yli. Mulla ei auttanu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy..

Koveta sydämmäsi ja sammuta tunteet. Rakkaus tekee heikoksi. En aio enää koskaan ihastua yhteenkään naiseen!

Vierailija
4/10 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy..

Koveta sydämmäsi ja sammuta tunteet. Rakkaus tekee heikoksi. En aio enää koskaan ihastua yhteenkään naiseen!

Onnittelut sille, joka pystyy kovettamaan sydämen ja sammuttamaan tunteet pelkällä päätöksellä.

Vierailija
5/10 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt tehnyt saman päätöksen! Ei itketä, olen kovettanut nyt itseni. Tossa se vielä viestittelee ja itkee perään, mieli tekisi ihan tosi paljon luovuttaa ja palata vanhaan. Vaan ei! Nyt tää soutaminen ja huopaaminen loppuu, koko ihana kesä edessä, tiedä millaisen rakkauden vielä löydänkään.

Vierailija
6/10 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy..

Onnittelut sille, joka pystyy kovettamaan sydämen ja sammuttamaan tunteet pelkällä päätöksellä.

Se on helppoa ja vapauttavaa. Olet sen jälkeen vain ihmisen kuori joka syö, paskantaa ja nukkuu. Silmistä sammuu loisto ja et tunne enää mitään muita himoja kuin alkukantaista eläimellistä seksuaalista himoa. Tunteita siinä himossa ei ole. Täydellinen lipidovetoinen liskoaivo. Ihmisyyden korkein muoto.

Vierailija
7/10 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nyt tehnyt saman päätöksen! Ei itketä, olen kovettanut nyt itseni. Tossa se vielä viestittelee ja itkee perään, mieli tekisi ihan tosi paljon luovuttaa ja palata vanhaan. Vaan ei! Nyt tää soutaminen ja huopaaminen loppuu, koko ihana kesä edessä, tiedä millaisen rakkauden vielä löydänkään.

Sitten kun olet oikeasti kovettunut niin suljet puhelimen pois päältä muutamaksi kuukaudeksi, koska ihminen mikä on kovettunut ja tunteeton ei välitä muiden ihmisten yhteydenotoista. Sä et ole valmis vielä.

Vierailija
8/10 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy..

Se on helppoa ja vapauttavaa. Olet sen jälkeen vain ihmisen kuori joka syö, paskantaa ja nukkuu. Silmistä sammuu loisto ja et tunne enää mitään muita himoja kuin alkukantaista eläimellistä seksuaalista himoa. Tunteita siinä himossa ei ole. Täydellinen lipidovetoinen liskoaivo. Ihmisyyden korkein muoto.

Voisihan tuo helpottaa elämää. Silti: ei koskaan.

Vierailija
9/10 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiminen ihastuksen miettimisen lopettamisesta, osa 8374983749384739487.

Vierailija
10/10 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi muuta tekemistä, etsi muita ihmisiä.