Mistä 47- vuotias nainen löytää fiksua miesseuraa?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tästä näin. Mukava ja fiksu mies. Huomaavainen sekä luonnostaan kohtelias.
Uskallan jo kertoa tulevasta ja menneistä sekä tunteista.
Minkä ikäinen olet?
57v.
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään, juna meni jo ja sinä laiturille jäit.
Jonne, on katkera, kun ei ole koskaan saanut. voi voi
Vierailija kirjoitti:
Täällä ois 25v yliopistossa opiskeleva mies
Mitä opiskelet?
Kerro jotain itsestäsi. Kiinnostuksenkohteet?
Kohta ilmestyy muutama "vanhempi" mies kertomaan nuoresta tiukasta tyttöystävästä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan fiksu mies haluaisi vanhan naisen seuraa?
Ehkä et sinä, Vaasan setä, muut haluavat ikäistään seuraa.
Joo, tämä kolmekymppinen setämies kehui yhdessä ketjussa miten 17-vuotiaat tytöt flirttaa hänelle.Ja kysyi, että onko av Mammat nyt kateellisia hänelle....
AP täältä et 99,99 pros todennäköisyydellä löydä, täällä on vaan Palsta-Jonne
Vierailija kirjoitti:
Koulutus, työssäkäynti, lasten lukumäärä ja huoltajuustilanne?
Unohtui Paino, Tilin saldo, kuppikoko sekä paljonko omistaa perintömetsiä ?
Vierailija kirjoitti:
AP täältä et 99,99 pros todennäköisyydellä löydä, täällä on vaan Palsta-Jonne
Totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään, juna meni jo ja sinä laiturille jäit.
Jonne, on katkera, kun ei ole koskaan saanut. voi voi
36-vuotias ei ole enää jonne. Ja olen saanut mutta jo minun junani alkaa olla minut jättänyt joten miksi se jollain minua kymmenen vuotta vanhemmalla naisella vielä vartoisi asemalla?
Vaikka mistä jos teillä naisilla on olisi munaa ilmaista mielihalunne. Eipä ne vanhat naiset eroa nuorista mitenkään. Samaa kastia eli känni päälle että kehtaa ilmaista itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä opiskelet?
Älä kerro mitään. Ette te tule näkemään. Olen vuosia sitten täällä tehnyt samaa eli vastaillut jonkun naisen kysymyksiin ja sitten kun pitäisi vaihtaa yhteystietoja niin on hiljaista. Vanhempi nainen tässä yrittää Juhannuksen kynnyksellä boostata egoaan. Ei kehtaa ilmeisesti baariin mennä hakemaan múlkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä opiskelet?
Älä kerro mitään. Ette te tule näkemään. Olen vuosia sitten täällä tehnyt samaa eli vastaillut jonkun naisen kysymyksiin ja sitten kun pitäisi vaihtaa yhteystietoja niin on hiljaista. Vanhempi nainen tässä yrittää Juhannuksen kynnyksellä boostata egoaan. Ei kehtaa ilmeisesti baariin mennä hakemaan múlkkua.
Olet vain katkera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä opiskelet?
Olet vain katkera.
Ehkä, mutta tiedän oikeasti mitä teidän pään sisässä liikkuu. Teet siirron ja tiedän jo kaksi sun seuraava siirtoa ennakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kohta ilmestyy muutama "vanhempi" mies kertomaan nuoresta tiukasta tyttöystävästä....
Juhannusaattona vauvapalstalle 🤣🤣🤣
Älä sinä, Jonne, puhu p* , kun sulla ei ole muuta kokemusta kuin se että sieltä ulos putkahdit