Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten persut ratkaisee väestöongelman?

Vierailija
21.06.2019 |

Syntyvyys on Suomessa romahtanut. Suomeen pitäisi saada miljoona ulkomaalaista mutta persut vastustaa. Millä persut persut ajattelee syntyvyyden kohentaa? Meille ei tule edes työperäistä maa-han-muuttoa koska jos tulija ei ole kantiksen näköinen niin persut huutelee kaduilla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuin helmiä sioille heittäisi jos persuilta yrittää saada muuta vastausta kuin että leirille tai uuniin. On matalaotsaisen meininki. Miten ihmeessä ne ymmärtää edes prosenttia mestarinsa puheista kun Halla-aho käyttää jopa sivistyssanoja?

Oletkohan itse vähän yksinkertainen ja persuennakkoluuloinen? Joo olen minäkin tavannut näitä idiootti-persuja mutta suurin osa meistä on fiksuja.

Eli persut tulee jakautumaan pian taas kahteen sillä osa on niitä idioottipersuja ja osa ”fiksuja”. Ettehän te jaa samoja arvoja vai jaatteko?

Vierailija
22/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuin helmiä sioille heittäisi jos persuilta yrittää saada muuta vastausta kuin että leirille tai uuniin. On matalaotsaisen meininki. Miten ihmeessä ne ymmärtää edes prosenttia mestarinsa puheista kun Halla-aho käyttää jopa sivistyssanoja?

Kun Ano on Suomen johtaja niin mitä luulet että sum kaltaiselle viher vassarille käy... kannattaa pohtia mitä kirjotttaa

Nyt alkaa kyllä vaikuttaa trollaamiselta. Edes persu ei voi olla noin yksinkertainen idiootti. Vai voiko? 😳

Pelkään pahoin että voi. Tunnen muutaman persut jotka on juuri tuon lajin tyyppejä. Eivät edes työelämässä mutta uho on kova - ei perhettä eikä parisuhdetta. Mutta silti huutavat että ulkkari vie naiset ja työt ja itse uskovat siihen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan itse vähän yksinkertainen ja persuennakkoluuloinen? Joo olen minäkin tavannut näitä idiootti-persuja mutta suurin osa meistä on fiksuja.

Eli persut tulee jakautumaan pian taas kahteen sillä osa on niitä idioottipersuja ja osa ”fiksuja”. Ettehän te jaa samoja arvoja vai jaatteko?

Ajattelin juurikin samaa. Oli niitä fiksuja persuja eduskunnassakin aiemmin, olen tästä vilpittömästi tätä mieltä, mutta eipä tosiaankaan ole enääN.

Vierailija
24/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene zuvakki järveen! Sulle tulee kovat ajat pian kun PS hallitsee Suomea. Leirille vaan

Eikö sisko antanut?

Etkö sinä onneton kakara parempaan pysty?

Vierailija
25/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään väestöongelmaa ei ole. Ratkaisu. Ole hyvä.

Rautalankaa: ei ole ongelma jos väestö ei kasva kokoajan kuin kanilauma. Sehän se suurin ongelma on monissa maissa että niitä on liikaa

Vierailija
26/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Persut tietysti panee siskojaan ja veljiään.

Kyllä se oli teidän vassarien Kontula joka halusi ihan laillisesti panemaan veljiään ja siskojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan