En kutsu itseäni sinkuksi, koska en etsi enkä ole vailla parisuhdetta
Miksi ihmeessä kutsuisin itseäni "sinkuksi", olen ihan vain ihminen, nainen. Ei minulta mies puutu. Millon ihmisestä on muka tullut yksijalkainen ja yksikätinen olento.
Aina karmii nämä parisuhdestatukset, eikö ihmiset tosiaan enää muuta ajattele kuin onko joku sinkku vai "varattu" jne. Nuorena tommosen hömpän vielä ymmärtää, mutta että aikuiset ihmiset jaksaa uikuttaa somessa näitä statuksiaan yltympäriinsä, en ymmärrä. No jotainhan ne tietysti ovat vailla, huomiota tai puolisoa. Mutta minua on turha ruveta missään sinkuttelemaan, pitäkää tunkkinne.
Kommentit (21)
Huoh. Sinkku tulee englannin kielen sanasta single, joka tarkoittaa yhtä. Sitä käytetään sanan couple eli pari/kaksi vastakohtana. Jos elät yksin, olet yksi eli single eli sinkku. Sana ei tarkoita ihmistä, joka etsii kumppania. Moni parisuhteessa elävä muuten etsii uutta kumppania. Hän ei silti ole sinkku.
Täällä myös toinen itsenäistalouden omaava. En etsi, en tarvitse. Polku omaan henkiseen kasvuun on alkanut, ja voi pojat mitä sieltä vielä löytyykään. Jos joku samalle kanavalle virittäytynyt henkilö tulee polulleni, tervetuloa. Muuten hasta la vista vaan.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Sinkku tulee englannin kielen sanasta single, joka tarkoittaa yhtä. Sitä käytetään sanan couple eli pari/kaksi vastakohtana. Jos elät yksin, olet yksi eli single eli sinkku. Sana ei tarkoita ihmistä, joka etsii kumppania. Moni parisuhteessa elävä muuten etsii uutta kumppania. Hän ei silti ole sinkku.
Hän sen jo sanoikin, mitä olin tulossa kirjoittamaan.
Taidat oikeasti haluta miehen, mutta et vaan voi saada jostain syystä. Siksi sinun tarvitsee huudella kaikille kuinka viihdyt yksin. Kettu ja marjat.
Ja vielä lisäyksenä, heti kun lakkasin etsimästä alkoivat miehet lähestymään minua. Tai no ainakin katselemaan. Se on jokin vapautunut olemus vai mikä lie. No, erikoistahan tuo on. Ei kyllä ennen ole alkaneet jutella.
Vierailija kirjoitti:
En elä yksin, minulla on teinilapsi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihme saivartelija. Et ole parisuhteessa, joten olet sinkku. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, etsitkö suhdetta tai onko sinulla lapsia.
No ooshan se kivaa että joku kahvit keittäis.
Sinnkuja pidetään jotenkin epäonnistuneina vaikka itse haluavatkin olla ilman parisuhdetta.
Olen ollut parisuhteessa ja nyt sitten kait se sinkku 55-vuotiaana, kun ei ole parisuhdetta enää.
Sinkku tarkoittaa vain sitä, että et seurustele? Ei kai se kenenkään koko identiteetti ole??
Sinkkuhan meinaa singleä, eri yksittäistä, yhtä. Joten niin kauan kun yksinäsi olet, olet sinkku.
Mä olen oikein mielelläni vanhapiika tahi naimaton (mikä aina tuo hymy huulille, juu tiedän, nolon teiniä, on on), mutten käytä koskaan sinkku-termiä. Se kuuluu minustakin enemmän sellaisille aktiivisesti vielä ihmissuhdemarkkinoilla rymyäville.
Mut olisko tää näitä kuuluisia etuoikeutetut länkkärinaisen länkytyksiä? (eli kutsukaan vaikka vtuksi tai luuseriksi, ihan sama, kunhan ette vain pakota minua samoihin kaavoihin itsenne kanssa, hrrrrr)
Sinulla on väärä käsitys siitä, mitä sanonnat "olla vailla", "puuttua" ja "pitäkää tunkkinne" tarkoittavat.
Ymmärrän ap:ta, en mäkään mitenkään määrittele itseäni sinkuksi enkä korosta asiaa, enkä myöskään etsi kumppania. Haluaisin kyllä kumppanin, mutta jostain syystä se on mulle vaikeaa. Kysyttäessä kyllä kerron olevani sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihme saivartelija. Et ole parisuhteessa, joten olet sinkku. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, etsitkö suhdetta tai onko sinulla lapsia.
P#skanmarjat olen. Sinkku on munahaukka/pluhaukka, tai ihminen joka etsii sielunkumppania jonka kanssa pussaillaan, minä en etsi.
Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää.
ap
Onpas taas outo vuodatus. Ongelmansa kullakin, oletan.