Tuttavaperhe loukkaantui, kun emme mene heidän mökille nyt
juhannuksena emmekä koko kesänä. Mökki on 300km ajomatkan päässä, ei ole suihkuja ja olisimme "päässeet" aittaan nukkumaan. Olen perheen äidille monta kertaa hienovaraisesti sanonut, että en välitä mökkeilystä, enkä pitkistä ajomatkoista. Nyt kun emme lähteneet sinne juhannuksena, on yrittänyt kärttää meitä sinne heinäkuussa ja sanoin, että luulen niin, ettei tänä kesänä ehditä. Hän oli sitä mieltä, että minä olen kateellinen heidän mökistä ja siksi emme lähde sinne. No asia ei ole niin, lomalla kaipaan vain rauhaa perheen kesken ja mukavuuksia.
Kommentit (11)
Jättäkää se sikatuttavaperhe kusisine mökkeineen.
Sama kai se mitä ajattelevat, jos noin hölmöjä ovat. Miksi sä tuollaisten seurasta piittaat ylipäätään?
Hah, kateellinen mökille, jossa ei ole edes suihkuja. Varmaan vielä niin pieni mökki, että vieraat ei mahdu kuin aittaan nukkumaan.
Kaupungissa meillä on ihan mukavaa, kun nähdään, eikä ole ollut mitään riitoja. Nyt heillä tai ainakin naisella on joku pakkomielle siitä, että meidän pitää mennä sinne mökille ja meillä tulisi olemaan niin mukavaa yhdessä.
Näille kylään kutsuville sanon aina, että kiitos kutsusta, voin käydä tunnin tai kaksi kylässä, mutta majoitun aina hotellissa, jos matka on pitkä eikä päiväseltään voi käydä.
Fine, mutta miksi katsot tarpeelliseksi avautua asiasta, jos kerran mikään ei sua hierrä siinä?
Hiertää se, että nainen suuttui ja väitti kateelliseksi. Mun mielestä ei ole reilua loukkaantua tuollaisesta, kun emme ole tehneet heille mitään väärää.
Älä ole tekemisissä tuollaisten luolaihmisten kanssa.
Todellinen syy on, että siellä mökillä on joku talkooprojekti, johon tarvittaisiin ilmaista työvoimaa.
Sama kai se mitä luulee, sä oot nyt kuitenkin omalta osaltas ilmoittanut että ette tänä kesänä oo menossa.