Mies alkoi itkeä kun kuuli että kissansa (vanhempiensa luona ollut) on kuollut
Mies on siis asunut omillaan kohta 15 vuotta ja pitänyt yhteyttä kotiinsa lähinnä pari kertaa kuussa soittelemalla ja jouluisin käymällä. Kuuli, että hänen kissansa on 21-vuotiaana kuollut. Mies puhkesi itkuun jota jatkui ainakin puoli tuntia. Tämä oli hämmentävää sillä en ole koskaan nähnyt miehen itkevän (yhdessä neljä vuotta) ja sitten itkee jonkun kissan takia.
Kommentit (22)
Mitä outoa tuossa on? Miksi mies ei saisi näyttää tunteitaan? On normaalia itkeä kissan kuoleman takia. Myös lapsuudenkodin kissan takia. Onhan sen kanssa viettänyt pitkän ajan.
Yöh. Menis kyllä mielenkiinto tuollasta "miestä" kohtaan.
Minä aloin itkeä kun kuulin että lempikanani kotikotona oli 11-vuotiaana kuollut :( Olen nelikymppinen 2-metrinen parrakas moottoripyöräharrastaja.
Siis mies jolla on tunne-elämä ja kokee kiintymystä eläimiin? Ihan hirveän epämiehistä. Kai se kuitenkin tarpeeksi mies on, että juhannuksena sentään juo pullon viinaa ja alkaa rähisemään kunnes sammuu nurmikolle?
Viimeks se oli poika joka itki kissaansa.
Kuule pitäiskö sun hommata elämä eikä keksiä huonoja provoja tänne?
Ihan luonnollista. Kaikissa meissä asuu se pieni ja herkkä sisäinen lapsi.
Meidän kissa jouduttiin lopettamaan yli 3 vuotta sitten. Miehelle tulee edelleen kyyneleet silmiin kun puhuu ihanasta kissastamme.
Vierailija kirjoitti:
Viimeks se oli poika joka itki kissaansa.
Kuule pitäiskö sun hommata elämä eikä keksiä huonoja provoja tänne?
Ja yhdessä provossa mies juttelee kasveille. Vastailee myös omiin provoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan luonnollista. Kaikissa meissä asuu se pieni ja herkkä sisäinen lapsi.
Jaa että on lapsellista itkeä perheenjäsenen poismenon vuoksi? Minusta se on taas melko inhimillistä.
Itkin ja surin kuolleen kissani takia enemmän kuin kuolleesta mummostani (kummatkin asui samassa taloudessa kanssani eli nähtiin päivittäin), kissa oli rakkaampi vaikka oli kiva mummo.
Moni kokee eläimiin hyvinkin syvää kiintymystä.
Yksinomaan hyvä asia, että mies tunteellinen ja osaa itkeä. Plussana vielä eläinrakkaus.
Miehen kuuluu näyttää tunteensa itkeä kun itkettää. Minun mies on itkenyt koiramme kuolemaa ja itkimme yhdessä useana päivänä. En huolisi kylmän tunteetonta miestä. Ole hyvilläsi miehestäsi.
Kissani ovat aina olleet perheenjäseniäni. Miehesi on hyvä mies. Eläinrakas.
No mikä ihme tuo on ?! Kyllä sitä kuule jokainen täysjärkinen ihminen suree ja itkee kun lemmikki kuolee! Kyllä ne on todella rakkaita perheenjäseniä. Itse itkin tosi paljon kun rakas koirani nukkui pois, ikävä on valtava vaikka siitä jo monta vuotta :/ Ymmärrän täysin miksi mies itki!
Tosi ihana mies joka tykkää eläimistä! Itse en voisi edes ajatella kaveriksi/kumppaniksi miestä joka ei rakasta eläimiä. Itse rakastan koiriani eniten maailmassa :)
Monikin mies itkee eläimen takia. Mä ihmettelisin ellei näkyisi mitään tunteita.
Hyi, tunteellinen mies. HYI! SAISI HÄVETÄ!