Seksi on ihana asia (suunnattu naisille)
Joku nainen saattaa kokea seksin vaikeaksi tai negatiiviseksi asiaksi. Saattaa johtua huonoista ja negatiivisista kokemuksista tai tunnelukoista jotka ovat jääneet päälle.
Olen päässyt auttamaan joitain naisia joilla on ollut ongelmia esim. saada orgasmia oman miehensä kanssa. He saattavat jo luulla etteivät he voi saada orgasmia miehen kanssa. Kyllä he saavat sen itse tehtynä. Niin, kaikille ei ole ehkä edes ongelma vaikkei saisikaan orgasmia, mutta kyllä siinä jotain jää puuttumaan.
Tietyllä tavalla seksi on hyvin henkilökohtainen ja yksityinen asia. Siitä voi olla vaikea puhua edes oman kumppanin kanssa. Neuvoisin teitä naisia avaamaan varovasti keskustelua seksistä. Mitä te odotatte ja haluatte. Me miehet olemme aika suoraviivaisia emmekä ymmärrä lukea rivien välistä.
On paljon miehiä, jotka ovat lähes täydellisiä seksin saralla. Olet onnekas, jos omistat tällaisen miehen. Mutta on myös niitä naisia, jotka ovat paljosta paitsi, syystä tai toisesta. Kumppanisi ei ehkä tiedä mitä sinä haluat tai et itsekkään tiedä. Sitten on paljon niitä miehiä jotka eivät halua panostaa naiseensa ja se on sitten vähän vaikeampi asia.
Nautinnollinen ja tyydyttävä seksi on ihana asia. Se rentouttaa ja antaa voimaa elämään. Mielikin rauhoittuu ja puhdistuu.
Mies4y
Miehenä voin kertoa. Meillä keskusteluyhteys toimii. Minä kiihotun vaimoni kiimasta ja orgasmi on todiste siitä että olen onnistunut. Palkinnoksi saan suihinotot. Molemmat olemme tyytyväisiä.
Matti ja Maija 50v.