Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden miehet samanlaisia herättelijöitä?

Vierailija
21.06.2019 |

Mies tekee työtä joka alkaa aamu 3 aikaan. Kello soi kahdelta, torkuttaa muutaman kerran ja kun herää, laittaa valot päälle ja kolisteluiden kautta lähtee töihin valojen jäädessä päälle. Tämä toistuu 5 päivänä viikossa.

Muutaman vuoden "koulutuksella" on nyt oppinut sammuttamaan valot kun lähtee, mutta muu metelöinti on pysynyt samana. Erityisesti tuo torkuttaminen ottaa aivoon sillä itse en saa nukuttua ja oma nukahtaminen kestää uudestaan 1-2h siitä kun miehen kello on herättänyt ekan kerran.

Mutta kun miehellä on vapaa, ei se silloinkaan osaa olla herättämättä muuta taloa kun herää. Tänäänkin heräsi viideltä (ymmärrän kun on työrytmi) mutta jäi sänkyyn katselemaan jotain videoita äänten kera. Herään, pyydän menemään muualle jos ei nuku. Menee olkkariin katsomaan tv:tä. Koitan vielä nukkua kun olisi iltavuoro töistä, että jaksaisi paremmin. Kieriskelen 6 asti sängyssä, luovutan ja menen kanssa katsomaan telkkaria. Ja nyt 30min sit mies oli vai vihkaa kömpinyt takaisin sänkyyn ja kuorsaa...

En tiedä miksi avauduin, mutta muuten ihana mies mutta ei osaa antaa muiden nukkua ja sitten se ihmettelee miksi pinna on välillä kireänä...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole noin ajattelematon, koittaa mahdollisimman hiljaa tehdä aamutoimet..

Vierailija
2/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Älä ainakaan lapsia hanki tuollaisen itsekeskeisen paskan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä mun mieheni olis ihan tasan yhtä pönttö, jos en olis sitä kouluttanut kovalla kädellä. Se on nyt vaan tehtävä selväksi, että näin ei tehdä, ja piste.

Vierailija
4/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. En olisi kahta aamua enempää katsonut tuollaista tyyppiä. Mieheni kunnioittaa minua ja pitää minusta ja perheestään niin paljon, että jos herää aamulla aikaisin, niin lähtee hissuksiin huoneesta. Työaamuina hänellä on jo valmis vaatepino ja hän koukkaa sen mukanaan lähtiessään. Kello soi vain kerran. Ihan samoin teen minäkin.

Vierailija
5/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä nyt ihan suoraan sanon, niin mä olisin tappanut tuon miehen jo vuosia sitten. Ihan jo senkin takia, että uni on mulle niin tärkeää. Toisekseen siksi, että mies on ehta mulukku; yksikään kumppaneistaan ja perheestään välittävä ihminen ei käyttäydy tuolla tavalla. Olen ollut nyt pitkään sinkku ja myönnän olevani yksinäinen mutta tämän luettuani on pakko huokaista itsekseni, että ”onneksi olen luuseri ja yksin”.

Vierailija
6/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ajattelematon mies.

Nukkukaa eri huoneissa. 

Vierailija
7/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta muu kuin se että meet nyt sinne makkariin metelöimään ja aloitat kampanjan jossa toimit tismalleen samoin kuin mies. Tuossa on kyse sun terveydestä. Varsinkin jos olet vuorotyöläinen. Tuo on törkeää käytöstä ja tulee haittaamaan sun terveyttä myöhemmällä iällä.

Vierailija
8/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuo on jo terveysriskikin. Voitteko nukkua eri huoneissa?

Tosin mulkkuhan se mies on, ei empaattisuutta yhtään.

Vierailija
9/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika. Älä ainakaan lapsia hanki tuollaisen itsekeskeisen paskan kanssa.

Myöhäistä, olen jo 25 viikolla raskaana.

Ap

Vierailija
10/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko mies että sä et herää vai mitä kusta sen päässä oikein virtaa?

Vierailija
11/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen vähän onko niin ihana kuin luulet. Jos vuosien sanomisesta huolimatta tekee yhä tuota, se on tarkoituksellista.

Jos eläimiäkin pystytään kouluttamaan, niin vaikea uskoa ettei ihminen pystyisi oppimaan halutessaan. Eli ei halua. Jotain piiloagressiota taustalla.

Vierailija
12/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jumankekka olet vielä raskaanakin ja mies ei anna nukkua? Vaarannatte vauvankin. Hienoa.

Vierailija
13/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies on reagoinut, kun olet sanonut asiasta?

Vierailija
14/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun äiti on tuollainen. Mutta en voi valittaa, kun olosuhteiden vuoksi jouduin muuttamaan hänen luokseen. Ja vielä yksiö.

Vierailija
15/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miehelle yrittänyt sanoa että jos vaan kello soisi 1 kerran, nousisi ja lähtisi. Lähtee 2.30 ajamaan töihin niin voisi kello soida 2.20.

Itse olen tosiaan vuorotöissä, niin jos mulla on aamuvuoro niin lataan illalla kahvinkeittimen valmiiksi, teen aamupalaleivät jääkaappiin, katson vaatteet valmiiksi niin mulle riittää 10min töihin lähtöön. Mieskin on oppinut nyt lataamaan kahvinkeittimen ja katsomaan vaatteet valmiiksi, mutta silti kolistelee kun tekee aamupalaa ja muutenkin metelöi.

Iltavuoroviikoilla ei niinkään tuo töihin meno ole niin rasittavaa koska voin nukkua 10-11 mutta aamuvuoroviikolla unet jää välillä tosi lyhyiksi.

Ap

Vierailija
16/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko mies että sä et herää vai mitä kusta sen päässä oikein virtaa?

Mies on todella sikeä uninen, joten olettaa muidenkin olevan. Ja minä kuulemman olen outo kun ei muut edelliset asuinkumppanit ole huomanneet jos on herännyt.

Ap

Vierailija
17/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamala mikä mies. Meillä kunnioitetaan toisen unia.

Vierailija
18/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun mies tuollainen! Mulkkuhan tuo on, eikä mikään ihana.

Vierailija
19/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meillä kyllä mies tuollainen. Lähtee töihin vaihtelevasti 3.30-4.30, eikä kerkeä herätyskello kuin kerran kilahtaa kun on jo ylös sängystä, sieppaa vaatteet mukaansa ja ulos makkarin ovesta, ovi kiinni perässä. Tämän jälkeen ei miehestä enää kuulu pihahdustakaan ennen kuin iltapäivällä kun tulee takaisin kotiin.

Vierailija
20/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on torkuttaja. Eli herätyskello piippaa ainakin 20 minuuttia viiden minuutin välein ennen kuin se nousee. Onneksi se tapahtuu vasta kuudelta. Itse olen tyyppiä kello soi kerran ja menoksi. Välillä nukumme eri huoneissa jos en ole saanut tarpeeksi levätä useampaan yöhön. Olen herkkäuninen. Mies kyllä muuten on oppinut varomaan ja välttää herättämistäni ihan oman etunsa vuoksi. Olen kuin persiiseen ammuttu karhu jos en saa nukutuksi tarpeeksi. Mies myös tekee aamupalan minulle ja lapsille valmiiksi ja se hyvittää paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi