Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassua täyttää kohta 46v ja olla peeaa

Vierailija
20.06.2019 |

Mutta tyhmä kun on niin näin on käynyt

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa maailman väestöstä on peeaa, iästä riippumatta. Ota siltä kannalta, että ainakin olet elossa. Aika moni ikäryhmästäsi on jo ajat sitten poistunut keskuudestamme.

Vierailija
2/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä sun aloitukset on tänään olleet erityisen tasottomia, ammattivalittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sua vanhempi ja kanssa p.a. Mutta ei sillä ole merkitystä kun oppii elämään varojensa mukaan. Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin olla varakas.

Vierailija
4/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan et ole veloissa.

Vierailija
5/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa maailman väestöstä on peeaa, iästä riippumatta. Ota siltä kannalta, että ainakin olet elossa. Aika moni ikäryhmästäsi on jo ajat sitten poistunut keskuudestamme.

AP:n ikäisten keskiansio Suomessa on n. 3600 €/kk. Turha verrata kehitysmaalaisiin suomalaisia, joilla on kaikki mahdollisuudet päättää tulotasostaan ja elämästään.

Vierailija
6/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tämä elämä meni nyt näin. Mulla oli ihan kiva omaisuus vähän yli parikymppisenä. Ap

Vierailija
7/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Easy come, easy go.

Vierailija
8/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta tämä elämä meni nyt näin. Mulla oli ihan kiva omaisuus vähän yli parikymppisenä. Ap

20t perintöä, sen olet syönyt

Vierailija
9/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20t perintöä, sen olet syönyt

Olihan sitä enemmän. Mä ostin sillä kolmion jonka mä ensimmäisenukon "pakottamana" myin ja laitoin rahat pieneen, syrjäiseen hometaloon.

Vierailija
10/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jo 50-v ja vieläkin melkein satatonnia velkaa.

Vierailija
11/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vuoden nuorempi enkä ole pa. Tasan ei mee....voisin jo oikeestaan nyt jäädä eläkkeelle, mutta meinaan tehdä kuten Huutokauppakeisari ja jään vasta kun täytän 55v. Kerään nyt vielä varmuus varmuus bufferin niin että riittää lapsellekin jos hänelle tulee rahan tarvetta joskus tulevaisuudessa.

Vierailija
12/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vuoden nuorempi enkä ole pa. Tasan ei mee....voisin jo oikeestaan nyt jäädä eläkkeelle, mutta meinaan tehdä kuten Huutokauppakeisari ja jään vasta kun täytän 55v. Kerään nyt vielä varmuus varmuus bufferin niin että riittää lapsellekin jos hänelle tulee rahan tarvetta joskus tulevaisuudessa.

Mä en aio edes eläkeikää nähdä.