Hassua täyttää kohta 46v ja olla peeaa
Kommentit (12)
Nämä sun aloitukset on tänään olleet erityisen tasottomia, ammattivalittaja.
Olen sua vanhempi ja kanssa p.a. Mutta ei sillä ole merkitystä kun oppii elämään varojensa mukaan. Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin olla varakas.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa maailman väestöstä on peeaa, iästä riippumatta. Ota siltä kannalta, että ainakin olet elossa. Aika moni ikäryhmästäsi on jo ajat sitten poistunut keskuudestamme.
AP:n ikäisten keskiansio Suomessa on n. 3600 €/kk. Turha verrata kehitysmaalaisiin suomalaisia, joilla on kaikki mahdollisuudet päättää tulotasostaan ja elämästään.
Toisaalta tämä elämä meni nyt näin. Mulla oli ihan kiva omaisuus vähän yli parikymppisenä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta tämä elämä meni nyt näin. Mulla oli ihan kiva omaisuus vähän yli parikymppisenä. Ap
20t perintöä, sen olet syönyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20t perintöä, sen olet syönyt
Olihan sitä enemmän. Mä ostin sillä kolmion jonka mä ensimmäisenukon "pakottamana" myin ja laitoin rahat pieneen, syrjäiseen hometaloon.
Melkein jo 50-v ja vieläkin melkein satatonnia velkaa.
Mä oon vuoden nuorempi enkä ole pa. Tasan ei mee....voisin jo oikeestaan nyt jäädä eläkkeelle, mutta meinaan tehdä kuten Huutokauppakeisari ja jään vasta kun täytän 55v. Kerään nyt vielä varmuus varmuus bufferin niin että riittää lapsellekin jos hänelle tulee rahan tarvetta joskus tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vuoden nuorempi enkä ole pa. Tasan ei mee....voisin jo oikeestaan nyt jäädä eläkkeelle, mutta meinaan tehdä kuten Huutokauppakeisari ja jään vasta kun täytän 55v. Kerään nyt vielä varmuus varmuus bufferin niin että riittää lapsellekin jos hänelle tulee rahan tarvetta joskus tulevaisuudessa.
Mä en aio edes eläkeikää nähdä.
Suurin osa maailman väestöstä on peeaa, iästä riippumatta. Ota siltä kannalta, että ainakin olet elossa. Aika moni ikäryhmästäsi on jo ajat sitten poistunut keskuudestamme.