Tuntuuko teistäkin erilaiselta kun pidätte mekkoa tai hametta?
Jostain syystä itelle tulee sellainen naisellinen ja jopa jollain tavalla kiihottava olo, toisinkuin housuja pitäessä ei tunnu siltä? 😄
Kommentit (21)
Ei, housuja käyttäessä tulee ahdistava olo ja riisun ne heti kun mahdollista. Totttumiskysymys varmaan, ehkä paljon housuja käyttävästä hame tuntuu jotenkin paljastavalta. Säälin miehiä, kun kulttuuri on aika sortava tässä asiassa.
Tuntuu vain mukavammalta, ei naisellisemmalta eikä varsinkaan kiihottavalta.
Tuntuu erilaiselta, ihanan vapautuneelta. En nimittäin käytä kesäisin melkein koskaan alushousuja hameen/mekon alla. Villi ja vapaa olo :D Hameeni ovat polvimittaisia, joten ei vilahtele kumartuessakaan.
Joo. Hame päällä alkaa heti ahdistaa, että jotenkin se helmaa nousee ylös, esim. tuulen voimasta.
Naisellisemmalta, kauniimmalta ja vapaammalta.
Laittakaapa alle stay-upit niin sittenpä vasta naiselliselta tuntuukin. Kaikilta löytynee kitoa stay-up sukat juhlia varten. Niihin ei kai kukaan sukkahousuissa mene.
Sama juttu semmonen tyttömäinen olo -M- Ei taida olla mun juttu, mieluummin alasti
Mä käytän hametta pelkästään jossain juhlissa, eli mulle tulee aina hame päällä sellainen juhlallinen olo, että nyt on tärkeä päivä.
Kyllä, erilaiselta, oudolta ja hankalalta. Ei yhtään naiselliselta. Ostin pari päivää sitten ensimmäisen hameen noin 30 vuoteen. Ajattelin kokeilla, josko tottuisin käyttämään. Varmaan jää kaapin perälle kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Hame päällä alkaa heti ahdistaa, että jotenkin se helmaa nousee ylös, esim. tuulen voimasta.
Ohis, mutta hameiden alla voi käyttää (ohuita) alushameita, ei haittaa vaikka tuulisi koska (korkeintaan se alushame hieman vilahtaa).
Mekkoja/hameita on myös erilaisia, tietyt leikkaukset pitävät sen helman "alhaalla" vaikka kovaakin tuulisi, helmat voimhulmuta mutta tuuli ei "tarraa kiinni".
Minusta ylipäätään KAIKKI pukeutuminen vaikuttaa omaan fiilikseen. Vaikka olisi lenkkipolulla, niin on kiva että lenkkarit on nätit jne.
Mä taas en käytä housuja kuin metsässä, kalassa ja vaelluksella. Niiden kanssa on vähän ahdistavaa ja usein kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaapa alle stay-upit niin sittenpä vasta naiselliselta tuntuukin. Kaikilta löytynee kitoa stay-up sukat juhlia varten. Niihin ei kai kukaan sukkahousuissa mene.
Ai siis miksi kukaan ei menisi sukkahousuissa? Oliko tämä joku kuitti sukkahousuja käyttäville vai oikeastikko ajattelet noin? En nyt ihan ymmärrä
Sinänsä varmasti hyvä pointti, pitää kokeilla.
Tuntuu. Ei voi ajaa pyörällä, ei voi kerätä koirankakkoja, ei voi tanssia, ei voi kantaa tavaroita, ei voi ratsastaa, ei voi ajaa moottoripyörällä, ei voi ylipäätään tehdä muuta kuin seistä jököttää pailallaan. En pidä hameita.
No eipä oikeastaan kun se tuntuu olevan niin yleistä nykyään. Toista oli silloin kun minä aloitin.
T: Pertti
Musta on ihana ajaa pyörällä kesämekossa! Nyt mulla on ihana ohut hellemekko, jonka helmat hulmuaa eikä yhtään haittaa, vaikka helma nousee polkiessa, kehtaa näyttää ruskeita jalkoja. On tosi tyttömäinen ja kevyt olo ja laitan tukan ponnarille niin tulee hyvä fiilis ! Ihana kesä !
Tuntuu erilaiselta. Ei oo niin kuuma-