Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia esileikkejä SINÄ haluaisit, mies?

Tahtoisin_antaa
20.06.2019 |

Olen hämmentynyt. Itse keksisin sata asiaa, joista tykkäisin esileikkeinä.
Jos mieheltä kysyy, mitkä alueet tuntuu hyvältä, mihin hän haluaisi, että kosken, niin se on pelkkä k*rpä tai mahdollisesti lisäksi pallit.
Esileikki on sitten suikkari.
Onko teillä muilla miehillä muita kohtia, joihin kaipaatte kosketusta? Millaista? Eikö miehet tykkää suudella, saada suudelmia kaulaan, niskaan....?
Olen oikeasti hämilläni.
Ei kai se voi olla että k*rpään vain kiinno käsillä tai suulla ja kohta panoa?
Kertokaa minulle!
Mikä olisi unelmaesileikki juuri sinulle, mies?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan minäkään kaipaa mitään hivelyjä. Suikkari on ihan hyvä. Pissaleikit vielä parempi. Pussailla voi tietysti myös, mutta ei ole pakollista. Kiihotun myös pillun nuolemisesta.

2/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän kovasti kun pussataan kielisuudelmia,kielellä livotaan korvaa,kaulaa,nännejä(myös kevyt näykkiminen),selkää ja niskaa,sisäreidet.käsillä myös kevyesti hivellen noi samat alueet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen esileikki alkaa jo aiemmin. Viestit hienovaraisine vihjailuineen ja lähempänä näkemistä ihan suorana vaatimuksina seksistä toimii. Se herättää miehessä sellaisen kiihkon että siinä vaiheessa kun olette sängyssä ei tarvita enää mitään... Toki hyväilyt toimii ja hieronnat. Ei kukaan mies niin tollo ole ettei sellaisesta tykkäisi vaikka ei sitä välttämättä ääneen sano. Mut jos haluat saada miehen kiimasta sekaisin niin laita kuva töihin vaikka paljaista sääristä ja sano että näiden välissä olisi jotain mikä kaipaa huomiota... Ukko tulee niin kiimassa töistä ettette sänkyyn ehdi... Tuollainen vihjailu toimisi ainakin mulle..

Vierailija
4/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeus, miten minun kohdalleni on osunut vain sellaisia, jotka väittää, että ainoa erogeeninen alue on k*rpä ja korkeintaan pallit?

Haluaisin NIIN tehdä miehelle kaikkea ihanaa, mistä hän nauttii.

Suikkari on minusta jo seksiä, ja sitten seuraakin jo pano. Okei jos mies ei muuta halua, mutta....eikö olisi ihanaa nostattaa kiihkoa ennen kuin edes koskee sinne? Sellaista kiduttavaa kiimaa?

Olisi kiva löytää mies, jolla on enemmänkin erogeenisia alueita, joita saisin huomioida.

Vierailija
5/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkeää suutelua, nännin nypläystä ja imeskelyä. Syväkurkku ois ihana kokemus. Peppujuttuja myös miehenä, haluaisin kokea kun joku nuolee peppuani, kuin myös koko käden pepussa. Pissaleikit ois toinen fantasia.

M41

Vierailija
6/12 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on nännit ihan tunnottomat. :(

Kyllä mä nuolen ja sormetan pebaa jos vain saa.

Ihana kun täältä alkaa löytyä variaatioita! Antaa toivoa. Ap

Vierailija
7/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuleikkejä,eturauhasen stimuloimista.

Vierailija
8/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeus, miten minun kohdalleni on osunut vain sellaisia, jotka väittää, että ainoa erogeeninen alue on k*rpä ja korkeintaan pallit?

Haluaisin NIIN tehdä miehelle kaikkea ihanaa, mistä hän nauttii.

Suikkari on minusta jo seksiä, ja sitten seuraakin jo pano. Okei jos mies ei muuta halua, mutta....eikö olisi ihanaa nostattaa kiihkoa ennen kuin edes koskee sinne? Sellaista kiduttavaa kiimaa?

Olisi kiva löytää mies, jolla on enemmänkin erogeenisia alueita, joita saisin huomioida.

Olisitpa minun emäntä. Minulle on taasen sattunut sellainen yksilö joka ei tajua esileikkiä juuri laisinkaan. On vain valtava kiire saada homma alta pois ja vaikka ei olisikaan niin ei juuri koskettele.

Mutta parasta olisi esileikki, joka alkaa hyvissä ajoin josta jatkuu hivelyn kautta kehon suuteluun ja hivenen kiusoittelua ennen seksiä.

Vierailija
9/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta esileikkiä on flirtti, vilauttelu, himon ja halun näyttäminen.

M39

Vierailija
10/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalla vastasinkin, mutta jonnekin ihmisten ilmoille yhdessä ja siellä vihjailua, hyväilyjä salaa ohimennen, kiihkeää suutelua ja kotona sitten yleensä saada edes vaatteita pois eteisessä. Voi myös lähetellä videoita ja kuvia (itsestään, netistä), mitä haluaisi tehdä tai kokea. Ehkä eniten kiihottaa suudellessa, kun tuntee toisen rintojen painuvan omaansa vasten.

Erogeenisien alueiden kanssa vähän se ongelma, että ensin pitää olla kiihottunut ja toiseksi myös valmis ottamaan hyväily ja kosketus vastaan. Poikia ja miehiä kosketellaan ja hyväillään niin vähän, että tuollainen kosketus tuntuu alussa vain vaivaannuttavalta.

Minulla ainakin kaula, korvat, rinnat, takapuoli, reidet nivusalueen lisäksi erogeenisiä. Oikeastaan enemmän kyse on miten ja millä koskee, kuin mitä koskee.

Vierailija
11/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä minusta (m) on vatalon sively. Jotkut käyttävät höyhentä mutta me sormenpäitä. Nainen menee vatsalleen ja mies jalkojen väliin. Mies sivelee muutan minuutin. Sitten nainen kääntyy selälleen ja mies jatkaa. Häpy ja rinnat ei ole pidemmässä roolissa kuin muu vartalo. Lopuksi mies nuolaisee kostuneet paikat kuiviksi. Sitten mies menee vatsalleen jne jne. Lopuksi kun nainen nuolaisee touhutipat pois, hän voi alkaa ratsastaa tai voidaan alkaa jollain toisella asennolla. Tämä puolituntinen ei mene koskaan hukka-ajaksi, uskokaa åois!

Vierailija
12/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt nännien näykkiminen ja samalla anuksen ja kyrvän hiplailu