Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stalkkaan naapuriani (ex-säätö)

AP
20.06.2019 |

En pysty tunnustamaan asiaa kenellekään ystävälleni ainakaan vielä, joten pakko avautua tänne!
Minulla oli keväällä pientä säätöä naapuritalossa asuvan miehen kanssa, olimme ensin tekemisissä erään työprojektin kautta ja sitten aloimme viestitellä muutenkin. Olen käynyt miehen luona katsomassa leffaa ja olemme halailleet ja pussailleetkin, ja ihastuin jo ihan täysillä, mutta kun vihdoin kysyin mitä hän minusta ajattelee ja olisiko kiva tutustua paremminkin, hän kertoikin ettei oikein tiedä ja että tapailee muitakin! Homma meni siltä erää jäihin, mutta viestittelimme edelleen useita kertoja viikossa (miehen aloitteesta) koko kevään ja välillä tapasimmekin, kunnes nyt muutaman viikon sisällä viestit ovat täysin loppuneet. Asia vaivaa minua aivan suunnattomasti, koska joudumme edelleen satunnaisesti näkemään töiden kautta ja tosiaan ihastuin pitkästä aikaa aivan tolkuttoman voimakkaasti ja harmittaa ettemme edes saaneet käytyä keskustelua että jatketaan kavereina tms. vaan mies nyt vaan lopetti kaiken yhteydenpidon.

Nyt yritän päästä pettymyksestä yli. Asiaa ei helpota se että asumme naapureina, ja keksin muutama viikko sitten että näen autoni kojelautakamerasta miehen liikkeet pihalla, koska autopaikkamme ovat pihalla lähes vastakkain. Nyt olen siis stalkkaillut miehen liikkeitä kameran avulla ja huomannut hänen liikkuvan ainakin kolmen eri naisen kanssa! Eli kyseessä on ilmeisesti todellinen sarjadeittailija. Ongelmana on että kiusaan nyt itseäni katselemalla pari kertaa viikossa kameran tallenteet, ja joka kerta sieltä paljastuu öinen kotiintulo jonkun (eri) tytön kanssa.
Ei ehkä uskoisi että olen yli kolmekymppinen, korkeasti koulutettu ja vastuullisessa työssä käyvä henkilö, jota kaverit pitävät järkevänä ja analyyttisena ja minulta pyydetään yleensä silloin apua kun tarvitaan ns. järjen ääntä. En tajua miten tällainen pakkomielle on nyt päässyt valloilleen! Salaa haudon jopa kostoa, eli että odottaisin josko kesän mittaan miehen luona alkaisi näkyä joku vakituinen tyttö (mies itse sanoi etsivänsä vakituista suhdetta) ja johon voisin sitten ottaa yhteyttä ja näyttää koko kokoelmani, jotta olisi selvää millaisen miehen kanssa hän on tekemisissä. Tiedän etten tätä tule tekemään, koska syyllistyisin varmaan vähintäänkin salakatseluun, mutta pelkkä ajatus on yllättävän tyydyttävä.
Tiedän että pitäisi nyt vain irroittaa tuo kojelautakamera ja laittaa se jemmaan ainakin puoleksi vuodeksi, mutta en nyt vaan osaa lopettaa!
Kertokaa omia stalkkaustarinoitanne, kaipaan vertaistukea! Pelkään pilaavani koko kesän kun harmittelen omaa olematonta seuraelämääni ja samalla seuraan miehen vaihtuvia seuralaisia. Ihan absurdi tilanne, en olisi uskonut koskaan löytäväni itsestäni tällaista puolta mutta näköjään kaikki on mahdollista :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi