Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lomareissulla eikä laita edes yhtä viestiä

Vierailija
20.06.2019 |

Eikö se paska välitä ja ikävöi yhtään?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan luki mun viestin eikä vastannu siihen.

Vierailija
2/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välitä eikä ikävöi. Nyt voit miettiä kannattaako tuohon jäädä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on hauskaa.

Eikä välitä paskasta kotona yhtään.

Vierailija
4/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan sinä et vaikuta paljon ikävöivän ja välittävän.

Mitä sovitte viestittelystä etukäteen? Kun itse olin reissussa (EU:n ulkopuolella) niin sovittiin, että laitan whatsappia silloin, kun olen wifin äärellä, ja mahdollisuuksien mukaan soitellaan sen kautta. Muuten tekstari vain hätätapauksessa. Ja jos kolmeen päivään ei kuulu mitään, niin puoliso ottaa yhteyttä airbnb-hostiin ja pyytää, että tämä käy katsomassa olenko asunnolla.

Vierailija
5/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän odottaa iltaa, jolloin voi kirjoittaa sinulle pitkän ja ihanan tekstarin.

Vierailija
6/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään laittaisi, jos kotona joku vahtaisi jatkuvasti perääni.

Vierailija
7/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on lomamatkalla ja pitää hauskaa. Ei siinä ehdi viestittelemään, kun pitää olla siellä lomalla eikä jossain puolivälissä arjen ja loman välissä. Anna toisen nauttia lomastaan, laita sinä viestiä jos on asiaa muttei liikaa.

Hyvää juhannusta!

Vierailija
8/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me asuta yhdessä. Ja ihan vasta aloitettiin koko homma. Ja itse ikävöin koko ajan. Se ei vaan sit välitä. En laita enää yhtään viestiä enkä vastaa edes sitte ku tulee kotiin.

Vierailija
9/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me asuta yhdessä. Ja ihan vasta aloitettiin koko homma. Ja itse ikävöin koko ajan. Se ei vaan sit välitä. En laita enää yhtään viestiä enkä vastaa edes sitte ku tulee kotiin.

Parempi varmaan niin. Yks pa*kiainen, nauttii lomastaan!

Vierailija
10/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oleva ikävöi aina enemmän kuin reissussa oleva. Niin se vain on. Ei reissussa ehdi kirjoitella. Jos sinä olisit matkalla, niin miehesi ikävöisi sinua enemmän kuin sinä häntä. Joten lopeta turhat draamailut.

Vierailija
11/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Drama queen.

Ehkä mies pitää sinusta muttei vielä ole siinä vaiheessa, että täytyy lähetellä koko ajan söpöjä viestejä. Ehkä sellaista ei ole luvassa milloinkaan.

Jospa nyt ryhdistäytyisit etkä kehittelisi tästä pienestä asiasta mitään suurta tragediaa. Mies on teidän suhteessanne vasta alkulämpöjä ottamassa eikä todennäköisesti siedä mitään hirveää kalabaliikkia siitä, ettei ole lähettänyt sinulle matkaltaan viestejä.

Vierailija
12/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sössit alkavan parisuhteen?

Vaadi toiselta enemmän kuin hän on valmis antamaan. Mökötä ja näytä nyrpeää naamaa.

Vierailija
13/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt kannattaakin alkaa kiukutella ja tykittää hänelle kiukkuviestejä..😂

Vierailija
14/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kuin jostain ohjekirjasta jossa miehiä varoitellaan ripustautuvista naisista. Kohta aloittaja kertoo että oli kivat juhannussuunnitelmat kavereiden kanssa mutta mies pilas kaikki juhlafiilikset ja nyt se murjottaa pimennetyssä asunnossaan puhelin kiinni ja itsetuhoisia ajatuksia hautoen "miks kukaan ei rakasta mua???!!!".

Juhannuksen jälkeen ilmottautuu sairaaksi töihin ja itkuraivoaa pimeässä luolassaan aina siihen asti kunnes se mies tulee sen ovelle koputtamaan. Sit alkais taas ihana kesäelämä, kun Mies saapui ja valaisi maailman.

Vierailija
15/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voit puhua paskana miehestä, johon olet ihastunut/rakastunut?

Kuule, ihan tuon sananvalinnan perusteella suosittelen, että jätät tuon miehen. Ei siitä suhteesta mitään tulisi muutenkaan.

Vierailija
16/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toisen lomailla. Ei siellä kerkee ikävöimään, kun on lomailu tekemistä. Kerkee sitten muhimaan sun kanssa kun takaisin tulee.

Vierailija
17/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa olla lomalla.

M

Vierailija
18/18 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on siellä niin monta muuta naista hoidettavana, että ei jouda "vakkarille" viestitellä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi