Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliaktiivinen rakko?

Vierailija
20.06.2019 |

Ongelmana on usein yllättävä wc-hätä, joka voi tulla todella nopeasti. Kotona käyn vessassa varmaan 10 kertaa päivässä ja se on ok, mutta kaikki asioille lähtemiset ym. matkustamiset on todella hankalia. Suunnittelen yleensä reittejäkin siten, että tarvittaessa pääsen vessaan kesken kaiken. Sitten kun pitäisi matkustaa pidempi matka eikä vessoja ole välttämättä helposti saatavilla niin saatan lähes panikoida.
Onko muilla kokemusta vastaavasta ja mikä auttaisi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain joskus, että jos 'totuttaa' rakon siihen, etä menee veskiin aina kun vähän hätä niin siihen saa sitten totutella ravaamaan usein. Eli, jos vaan voit pidätellä esim kotona alkuun , niin kerrat siitä vähenee sitten vähitellen. En tiedä oletko mies, eli eturauhasvaivana? vai nainen, jos raskaana silloin tietty tämä vaiva normaali. Mutta, jos et raskaana, eikä mitään tulehdusta sitten vaan alat koulia rakkoa ja juoda tietty vähemmän. Eiköhän se siitä sitten harvene kerrat.

Voi olla psykosomaattistakin, eli aina kun tunnet pishädän voi tulla pieni paniikki että tulis housuun? osta pienin tena/ph-suoja varmuudeksi sitten, niin tämäkin vaiva hoidettu. Hyvää kesää sinne =)

Vierailija
2/4 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Jatkuvasti ravaan vessassa vaikken mielestäni juo paljoa, aamulla lasi/pari vettä. Töissä aamulla lasin vettä. Ruokkiksella lasi vettä ja iltaruoalla lasi vettä. Klo 18 jälkeen en juo ollenkaan ja silti käyn monta kertaa vessassa ennen nukkumaan menoa ja herään joka yö 1-2 x vessaan. Aamulla herätessä taas hirveä hätä. Vessapaperia menee hirveästi. En voi käydä elokuvissa koska loppuaika leffasta on täyttä tuskaa kun ajattelen vain sitä miten hirveä hätä on ja maha kipeä pidättelystä. Baari-iltoina ystävät käyvät 0-1 x vessassa kun minä ravaan jatkuvasti, en käsitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri että tavallinen määrä vessassa käyntejä on 3-5 x päivässä! Minä olen käynyt jo tänään yli 5 x ja päivä on vasta puolessa välissä!

Vierailija
4/4 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla psykologista tuo on ainakin itselläni. Hätä iskee aina juuri silloin kun tietää että vessaan ei pääse. Siksi laitan nykyään esim. elokuviin mennessäni aina paksun ja imukykyisen siteen niin tietää että ei haittaa jos lirahtaa vähän. Käytännössä tämä tuo minulle sellaisen "turvan" että ei yleensä tule ollenkaan leffan aikana hätä vaikka ennen tuli tosi usein. Kummallista tämä psykologia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi