Suhtautumiseni homoseksuaalisuuteen romutti uskoni
En voi pitää homoseksuaalisuutta syntinä, en usko eheyttämiseen, en valintaan. Pidän homoseksuaalisuutta synnynnäisenä ominaisuutena ja nykyistä sallivaa tai ainakin sallivampaa aikaa erittäin hyvänä ja tervetulleena asiana.
Tämä asenteeni romutti uskoni. En voi uskoa raamatun "kauhistukseen" ym miten asiaa siellä kuvataan. Minusta, entisestä uskovaisesta on tullut tämän asian takia pikkuhiljaa kapinallinen ja jopa ateisti, vaikka ihan hetero olenkin.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni on lesbo ja minä syyllistän itseäni ja kasvatusta siitä. En todellakaan usko, että on geeneissä ja syntynyt sellaiseksi. Olen etsinyt syitä vuosikausia tähän ja uskon, että olen itse omalta osaltani vaikuttanut siihen, millainen tyttärestäni on tullut.
Olen uskovainen. Kaikki ihmiset ovat Jumalan edessä tasa-arvoisia, yhtä syntisiä. Tyttäreni ja minä. En silti siunaa syntiä, enkä hyväksy elämäntapaa.
Olet idiootti.
Minulla taas toisinpäin. Alan näkemään Seta liikkeen sairauden yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni on lesbo ja minä syyllistän itseäni ja kasvatusta siitä. En todellakaan usko, että on geeneissä ja syntynyt sellaiseksi. Olen etsinyt syitä vuosikausia tähän ja uskon, että olen itse omalta osaltani vaikuttanut siihen, millainen tyttärestäni on tullut.
Olen uskovainen. Kaikki ihmiset ovat Jumalan edessä tasa-arvoisia, yhtä syntisiä. Tyttäreni ja minä. En silti siunaa syntiä, enkä hyväksy elämäntapaa.
Siskoni on lesbo. Minusta olisi surullisinta jos hän ei koskaan saisi kokea rakkautta. En ymmärrä miten kukaan voi toivoa omalle lapselleen elämää ilman rakkautta. En usko että Jumalakaan tuollaista toivoo. Ei siinä olisi mitään järkeä. Yleensä Raamatun ohjeet on sellaisia että niitä noudattamalla ihmisen onnellisuus lisääntyy, mutta tuo ohje tuottaa vain surua. Sen täytyy olla tulkintavirhe.
Minä ymmärrän sen, että joskus muinaisina aikoina ja jopa vielä 1900-luvun alkuun asti, uskottiin kaikenlaisiin jumaliin ja henkiolentoihin, kun paremmasta ei ollut tietoa. Sitä tässä vaan ihmettelen, että vielä nykyaikana on ihmisiä, jotka uskovat satuolentoihin vaikka mitään tieteellistä todistusaineistoa ei ole olemassa. Kaikki uskovaiset ovat hyödyllisiä idiootteja, joita sitten muut opportunistit käyttävät hyväkseen ja ohjaavat mielensä mukaan.
Ja mikä on se uskonto tai jumalan tahto, joka kääntää äidin tai isän lapseaan vastaan? Voiko ihmiset enää olla enemmän sekaisin päästään?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei pitäisi olla lapsia. Toivon, että tyttäresi tajuaa katkaista välit sinuun. Itsekin hihhuliperheessä kasvanut ja traumatisoitunut, mutta sittemmin onneksi vapautunut tuosta sairaasta maailmasta. "Äitiä" nähnyt viimeksi yli 10 v. Toivon hänelle vain hyvää matkaa viimeiselle tuomiolleen ja sitä kautta helvettiin.
Mikä siinä on surullista?