En ole tilannut mitään S-Pankkikorttia ja ne laittoi viestiä, että sellainen on tulossa postissa????
Mitä ihmeen pakkotuputusta tämä on vai onko joku tilannut nimissäni kortin? Mitä ihmettä?
Kommentit (10)
Oletko liittynyt asiakasomistajaksi?Ostobonukset kirjataan kortin avulla s-ryhmän tilille ja kortilla voi siis myös maksaa bonuksilla saamillasi rahoilla?!
Joku on antanut sun henkilötiedot osoitteineen.Jos et sinä,niin käypä tekemässä rikosilmoitus,henkilötietosi on väärissä käsissä.
Jos haluat bonukset niin tuo pankkikortti tulee automaattisesti
Olen liittynyt asiakasomistajaksi varmaan neljä vuotta sitten ja ymmärtääkseni minulla on jo jonkin sortin kortti??? S-Pankissa en kylläkään ole ikinä käynyt. Ap
Katsoppas sun vanhasta kortista koska lakkaa voimassaolo :)
Vierailija kirjoitti:
Olen liittynyt asiakasomistajaksi varmaan neljä vuotta sitten ja ymmärtääkseni minulla on jo jonkin sortin kortti??? S-Pankissa en kylläkään ole ikinä käynyt. Ap
Sit sun vanha pankkikortti menee vanhaksi ja lähettävät uuden. Niin pankeissa toimitaan.
No, nyt olet sitten S-pankkilainen ja alat käyttämään korttia ahkerasti. Kyllä sinäkin siihen totut.
Älä täältä kysele. Soita aamulla sinne p 010765858, ihan normihintainen puhelu, ei kallis. Vastaavat suth koth pian., ja kysy sieltä. En ikinä ymmärrä näitä uusavuttomia tolloja.
Oottele sitä korttia. Voi olla vaikka kaimasi kortti tai joku muu näppäinvirhe.
Onkohan se kaverini kortti. Hän oli liittynyt asiakasomistajaksi, eikä ole korttia kuulunut, eikä näkynyt, vaikka maksoi osuusmaksunkin.