Mies ei tee aloitetta kosketukseen
Puoli vuotta suhteessa. Alussa mies sanoi olevansa "kohtelias", mutta eikö kohteliaisuuden rajapyykki ole jo ylitetty?
Mies harvoin ottaa kädestä kiinni mutta pian puristaa kättä merkiksi että "tämä riitti". Minä voisin kulkea käsi kädessä koko ajan.
Joskus jos minä en tee ekaa aloitetta, mies tekee aloitteen vasta yömyöhään sängyssä ja se johtaa seksiin. Minä haluaisin muutakin kosketusta päivän mittaan.
Kommentit (21)
Kyllä tuossa ajassa kohteliaisuus karisisi.
Ei aikuiset ihmiset kulje käsi kädessä.
Miksi tekisi jos sinulta irtoaa muutenkin?
Harrastatte siis seksiä ilman kosketusta?
Ei kaikki tykkää lääppiä.
Itseä ainakin inhottaa jos mun mies koskee.
Kosketus on minulle tärkein asia suhteessa, joten eipä olisi sopiva kumppani minulle.
Tuota ominaisuuttaan ei voi muuttaa mies itsekään, joten suhde hänen kanssaan on suhde ilman kosketetuksi tulemista.
Eri "love language"? Lue 5 love languages!
Miksi olet hyypiön kanssa? Mies on jotenkin rikki, lähetä se korjaamoon tai pane kierrätykseen.
Keskustelemme, nauramme, käymme kaupassa, teemme ruokaa, käymme pitkillä kävelyllä ja vaelluksella, harrastamme yhdessä jne, joten ei ole pelkkää seksiä
Kyllä tekisi jos haluaisi sua tarpeeksi.
Jos se on niin rakastunut että pelkää tekevänsä virheliikkeen?
Meillä sama ja ollaan oltu yhdessä 5 vuotta. Mies ei halua hieroa, ei silittää, ei koskea millään tavalla. Seksiäkin on aika harvoin eikä siihenkään sisälly muutakuin pakollinen kosketus.
Vierailija kirjoitti:
Ei aikuiset ihmiset kulje käsi kädessä.
Onnea sulle jääkalikka, me kuljetaan ja ikääkin jo lähes 50v. Voimia.
Epävarma mies. Pelkää torjutuksi tulemista yli kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Epävarma mies. Pelkää torjutuksi tulemista yli kaiken?
Ja kiltti!
Siis ei osoita hellyyttä, koska on "kohtelias" mutta seksiä teillä on? En katselisi.