hiusten kiharrus muotoiluvaahdolla??
haluisin kihartaa hiukseni rullilla. miten käytän muotoiluvaahtoa? kun sen on levittänyt hiuksiin, ne on ihan tahmeat. kierränkö silloin hiukset rullalle vai ootanko niitten kuivuvan? harjaanko vaahdotetut hiukset läpi ennen rullien laitoa? kauan rullia pitää käyttää? tuleeko rullia lämmittää hiustenkuivaajalla?
olen ennen laittanut rullat suoraan tahmaisille hiuksille ja kuivannut sitten ne hiustenkuivaajalla. mutta sitten ku otan rulat pois ne on tarttuneet hiuksiin ja kiharten sijaan saan takkuisen tukan. mitä teen väärin?
Kommentit (8)
jos laitan vaahtoa ja harjaan sitten ne hiukset, niin katooko se vaahto hiuksista? ap
Vierailija kirjoitti:
jos laitan vaahtoa ja harjaan sitten ne hiukset, niin katooko se vaahto hiuksista? ap
No itsehän saatan levittää muotovaahtoa (silloin harvoin, kun sellaista käytän) kammalla tai harjalla. Ei se sieltä mihinkään katoa, vai luuletko, että harja on joku imuri, joka vetää muotovaahdon irti hiuksista ja se muotovaahto sitten katoaa johonkin?
Laitatko muotovaahdon kuiviin vai kosteisiin hiuksiin? Puolikosteisiin hiuksiin muotovaahtokin sulautuu paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Laitatko muotovaahdon kuiviin vai kosteisiin hiuksiin? Puolikosteisiin hiuksiin muotovaahtokin sulautuu paremmin.
kuiviin laitoin. ap
muotovaahdoissa on eroja. Rainbowin muotovaahto ei toimi. ota joku muu
mä oon tehnyt näin:
harjaa hiukset
noin 5 cm kokoinen pallo muotovaahtoa hiuksiin
heti sen jälkeen rullat hiuksiin
anna olla 30-60 minuuttia
rullat pois
Mä tykkään kiharruspuikosta. Saa muutamassa minuutissa ihanat kiharat. Ei tarvii mitään muotovaahtoja, lämpösuoja olis hyvä varmaan kuitenki.
Laitat luultavasti liikaa muotovaahtoa, jos kerran rullat tarttuvat hiuksiin.