Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset ehdottomasti haluavat uuden talon, eivätkö he pysty elämään paikassa missä on ollut muita?

Vierailija
19.06.2019 |

Niin paha bakteerikammo tai muu moniongelma?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa. Ovatko ihmiset niin naiveja että pitävät nykyajan rakentamista korkeatasoisena?

Vierailija
2/7 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uuden talon voit alusta asti suunnitella juuri sellaiseksi kuin haluat. Ja jos haluaa esim tietyn lämmitysmuodon, nykytekniikkaa tms niin on se vanhan remppaaminenkin oma hommansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he haluavat omannäköisensä talon uudella tekniikalla ja huonejaolla? Mulla on kyllä yks kaveri joka ei suostu muuttamaan vanhaan asuntoon, vaan aina pitää olla uutta, kun muuten kuulemma ällöttää... 

Vierailija
4/7 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa uskalla ostaa vanhaa taloa. Olen pahasti keuhkosairas ja jos pienikin kosteusvaurio, en voi asua.

Ainoa vaitoehto rakentaa itse ja tehdä tietyt varmistustoimenpiteet joita normaalisti taloissa ei ole.

Vierailija
5/7 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sain just sellasen kuin halusin. Talo ei ole enää uusi, mutta itselle suunniteltu ja olen tyytyväinen edelleen.

Vierailija
6/7 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset rakentavat esim. rakentamisen ilosta. Onhan ihmisillä kaikenlaisia projekteja. Joku haluaa itse tehdä veneensä, vaikka uusia ja käytettyjäkin on.

Vierailija
7/7 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty, siksi vuodessa homeessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän