Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäättekö ajatuksesta, että ystävienne miehet lukevat viestejä ystävänne puhelimesta/whatsapista/facesta?

Vierailija
19.06.2019 |

Otsakkeessa selkeä kysymys. Te jotka olette sitä mieltä, että puolisolla ei saa olla puhelimessa mitään salattavaa parisuhteessa ja pyydettäessä olisi se näytettävä niin mitä pidätte siitä ajatuksesta, että ystävän mies iltahuvikseen lukee viestejäsi samalla kun ystäväsi katsoo vieressä hömppäsarjaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa joillakin, kun kaikki vähänkin arkaluontoisempi voidaan jutella kasvotusten. Itselläni ystävät ovat ympäri maata ja osa ulkomailla, ei siis voisi keskustella mitään muuta kuin jotain hyvää päivää kirvesvartta -viestejä. Itselleni on siinä tapauksessa sama lopettaa koko ystävyys.

Ja ei, en tykkää yhtään ajatuksesta että minun viestini ovat myös ystävieni puolisoiden luettavissa. Eräälle läheiselle ystävälle olen lopettanut viestittelyn kokonaan kun kerran näin ystäväni miehen ottavan ystäväni puhelimen googlatakseen jotain asiaa. Tunnen luottamukseni petetyksi, en suuremmin pidä tästä miehestä ja inhottaa ajatella mitä kaikkea olen ystävälleni viestillä avautunut, tietämättä että hänen puhelimensa saattaa olla hänen miehensä kädessä juuri silloin. 

Ongelma ei sinänsä katoa sillä, että puhuu naamatusten. Näillä parisuhderajattomilla on taipumus livautella tietojaan ilman kirjallisia viestejäkin. Pitäähän se nyt kullankin tietää mitä ystävien elämään kuuluu.

Vierailija
22/28 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin asiaa on jahkailu täällä ziljoona kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi edes kuvitella tilannetta, jossa minun mieheni lukisi viestejäni. Enkä kyllä toisinaan päin. Kumpaakaan ei oikeasti kiinnosta toisten ystävien jutut niin paljoa, että niihin käyttäisi sekuntiakaan aikaan.

Minun puhelimeni voi kuka vain perheestä avata ja katsoa mitä haluaa, mutta tähän mennessä niin ei ole tapahtunut. En kuljeta puhelintani mukana joka paikassa.

Vierailija
24/28 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät lue. Luottamukseni lähimpiin ystäviini on 100 % ja tiedän että heillä samoin kuin omassa parisuhteessani kaikki laitteet ovat yksityisiä.

Vierailija
25/28 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele positiivisesti, ei kuitenkaan joka päivä uudessa ketjussa, kuten paria muuta aihetta.

Vierailija
26/28 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on ylimustasukkainen avomies, joka lukee viestit ja raivoaa, jos puhelimen avauskoodi vaihdetaan. En voi enää laittaa mitään viestejä, kun inhoan sitä äijää niin suunnattomasti.

Vierailija
27/28 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole täällä joka päivä aamusta iltaan lukemassa kaikkia keskusteluja. Jätä tämä keskustelu väliin jos olet jo keskustellut tästä asiasta tarpeeksesi.

Vierailija
28/28 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kerro kenellekään (en viestillä, enkä kasvotusten) sellaisia asioita, joiden en halua levitävän yleiseen tietoon. Olen ehkä ollut onnekas, kun ei ole elämässä ollut sellaisia vastoinkäymisiä, joista olisi ollut tarvetta jutella jonkun kanssa, mutta en olisi halunnut sen yleisempään tietoon leviävän. Toki mulla esim. jotain intiimivaivoja joista en halua muiden tietävän, mutta eipä ole tullut tarvetta kertoa ystävillenikään, että "mulla on bakteerivaginoosi".

En ihan heti keksi miten kenenkään elämä voisi olla sellaista, ettei olisi mitään kiusallista/negatiivista puhuttavaa ystävien kanssa. Sellaista josta haluaisi puhua ehkä 1-2 ystävälle. Mahtaa olla täydellinen elämä.