Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka viettää juhannuksen yksin?

Vierailija
19.06.2019 |

Eka vuosi, kun juhannus yksin. Lapset on isällään nyt tämän viikon, kaverin kanssa aikaisemmin suunniteltu pienimuotoinen tyttöjen ilta peruuntui. Eipä ole oikeastaan nyt ketään muutakaan, jonka kanssa lähteä mihinkään tai tehdä mitään.
En minä tästä nyt varsinaisesti kärsi 😀
Mutta tuntuuhan tämä vähän haikealta, kun lukee toisten juhannushössötyksestä.

Jos olette yksin, niin mitäs aiotte tehdä tai olette esim aikaisempina vuosina itsenne kanssa puuhanneet? 😀
Toki saa idiksiä heittää ei-yksinäisetkin, ja muutenkin saapi höpötellä omista suunnitelmistaan, vaikkei jussia tulisi yksin viettämäänkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla provoilemassa juhannuksen, eikö se ole ihan perus meininkiä?

Vierailija
2/7 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki läheiset juoppoja, niin oma valinta olla yksin. Ehkä menen keräämään pulloja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksin menen mökille ja puuhailen siellä eli han tavallinen viikonloppu muiden joukossa.

Vierailija
4/7 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viettänyt viimeiset kaksikymmentä vuotta juhannuksen yksin. Minulle se on samanlainen kuin mikä tahansa muukin viikonloppu: pesen pyykkiä (tykkään siitä), luen, katson TV-dokumentteja (en siedä juhlapyhien TV-ohjelmia, joten katselen tallenteita), teen käsitöitä tai pikkuremonttia, lueskelen nettiä.

Vierailija
5/7 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstalla provoilemassa juhannuksen, eikö se ole ihan perus meininkiä?

Siis tarkoitatko, että minun pitäisi tällä palstalla provoilla juhannus? 😀

Ehkä kuitenkin jotain kivempaa voisin keksiä, tulisko sulla mitään mielekkäämpää mieleen?

Vierailija
6/7 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä saunoen, lukien, oleillen. Saatan jopa ajella jonnekin huvikseni, jos mökkipiha alkaa kyllästyttää. Rentoudun joka tapauksessa ilman velvoitteita mihinkään suuntaan.

Vierailija
7/7 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin mökki, jossain korvessa, uisin ja saunoisin varmaan 3 päivää putkeen! ☺️

Varmaan se juhannus on minullekin ihan rivi tavallisia päiviä vain. Viime vuonna lasten kanssa oli niin mukava puuhailla ja pelailla ja valvoa liki koko yö. Heillekin eri jännää kun en aattona pakottanut nukkumaan aikaisin, keskiyöllä vielä kerättiin tyynyn alle kukkia, joku juhannustaika se oli, minkä löysin netistä 😀

Nyt on vähän tylsää kun yksin...täällä maalla muutenkin hiljaista ja kohta hiljenee entisestään.

Terv. AP