Miltä sinusta tuntuisi jos saisit tietää miehesi pettävän?
Itsestäni tuntui todella pahalta jo pelkkä epäily, mikä oli hyvin vahva mutten saanut epäilyilleni koskaan vahvistusta. Nyt olen tekemisissä varatun miehen kanssa, tosin suhde ei ole edennyt fyysiseksi, enkä tiedä voikokaan koska en voi lakata ajattelemasta hänen vaimoaan.
Kommentit (7)
Pahaltahan se tuntuu ja luottamus on menetetty.
En oikein osaa ajatella. Olen nyt 2 vuotta ollut etäsuhteessa, jossa totta kai voi tapahtua mitä vain "poissa silmistä", mutta toisaalta voihan sitä tapahtua avoliitossakin. En ole kauheasti suonut tälle asialle ajatusta, eikä mies ole mitenkään antanut ymmärtää olevansa epäluotettava. Vaikka ainahan se on mahdollista. Toisaalta ei se minun arkeani mitenkään muuttaisi, vaikka niin tapahtuisi, kun emme muutenkaan jaa arkeamme. Haluaisin kyllä tietää ja suurella todennäköisyydellä lopettaisin suhteen.
Tietenkin tuntui aivan hirveältä, romahdan henkisesti tyystin. Olin kuitenkin ehkä lopulta eniten pettynyt itseeni koska olin ollut niin naiivin sinisilmäinen - kävin tapahtumia pitkään sisälläni läpi miten en ollut käsittänyt tuota ja tätä jne.
Pahimman jälkeen jotenkin kovetuin sisältä; nyt jos sama tapahtuisi, tuntuisi varmasti toki pahalta mutta ei sen kummemmin enää hetkauttaisi. Aiemmin pelkkä ajatus oli niin sanoinkuvaamattoman kamala etten voinut sitä edes miettiä - nyt olen ajat sitten tehnyt tarkat suunnitelmat miten etenisin sen jälkeen.
Nro 4 korjaa: * romahdin!
Ei romahdan.
Autocorrect...
Ei tunnu kivalta.Mutta asian kanssa voi elää jos on paljon pelissä. Jos ei ole lapsia eikä yhteistä taloutta, ratkaisu olisi päivänselvä.
En osaa sinkkuna sanoa, mutta taitaa olla aika yleistä. Liityin hiljattain erääseen maksulliseen nettideittipalveluun ja olen saanut aivan valtavan määrän yhteydenottoja varatuilta miehiltä. Siellä ne ovat omalla naamallaan ja profiilissa lukee naimisissa tai varattu. Kun kysyy syytä, yleensä vastaus on, että kun kotona on niin tylsää/ ei saa seksiä tarpeeksi/ haen seikkailua. Kuvottavaa, tekee mieli pysyäkin sinkkuna.
Ensimmäisellä kerralla tuntui todella pahalle, olin juuri synnyttänyt esikoisemme 4kk sitten ja hän nukkui kanssani viereisessä huoneessa, olin juuri kuullut viikolla että odotan meidän toista lasta ja kun nousin yöllä hakemaan vettä niin mieheni ei nukkunutkaan vieressäni vaan oli olohuoneessa housut nilkoissa ystävämme päällä sohvalla. Se hetki oli kuin putoaminen kuiluun ja ihan kuin sydän olisi revitty ulos rinnasta. Sen jälkeen ei miehen pettämiset enää tuntuneet miltään ja eikä ole tuntuneet muissakaan suhteissa miesten pettämiset. Kaikissa minua on petetty ja siihen tottuu. Olen vain todennut että kaikki miehet tuollaisia ja that's it.