Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 5v miettii; voiko miehellä olla vääristynyt kehonkuva?

18.06.2019 |

Tarkoitan siis sitä voiko mies olla ylikriittinen ulkonäkönsä suhteen. Tavallisestihan sanotaan, että moni on ylikriittinen ja pitäisi ottaa rennommin ja "eihän ne naisetkaan täydellisiä ole" jne. ja jokaiselle on joku jne.

Sitten taas mustapillerisestä perspektiivistä se ylikriittisyyskään ei ole liian kriittistä, koska vaikka mies miten treenailisi, mies ei kuitenkaan saa välttämättä juuri mitään konkreettista kiitosta tai huomiota. Asia voi jopa kääntyä itseään vastaan siten, että miehestä aletaan tehdä ikäviä oletuksia ja pitää häntä vulgaarina, pinnallisena tai jotain muuna.
Voisi sanoa, että miehen pitää olla todella omistautunut ulkonäön kehittämiselle, että saisi positiivista huomiota, vaikka samanaikaisesti tästä puhuttaisi vääristyneisyytä, huonona itseluottamuksena ja milloin minäkin.

Mikä on oikeasti vääristynyttä? Onko perusurheilullinen mies vääristynyt ajattelultaan, jos ajattelee voivansa olla seksikäs, kun samalla paljon enemmän panostavakin mies saa enemmän haukkuja kuin kehuja?
Onko miehen väärin toivoa saavansa välitöntä positiivista palautetta ilman pehmittelyä ja arvonsa korkeammaksi neuvottelua muilla avuilla?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua alkoi yhtäkkiä mietityttää, että miten voit olla aina 29v. vaikka sun lapsesi ikä kasvaa? Olitko siis aluksi 26v. vai oletko nyt oikeasti 34v.?

Hänellä ei ole lasta. Hän on 35-vuotias seksuaalisesti täysin kokematon aspergerilainen (tämän hän on itse kertonut), jolla on pahan ikäkriisin lisäksi muitakin pakkomielteitä.

Tämähän on surullista. Itselläni on täysikäinen asperger lapsi ja on aika eristäytynyt omiin oloihinsa eikä hahmota omaa ulkonäköään. On peseytyminen ja kaikki hygienia vaikeaa. Haisee todella pahalle koska ei peseydy tarpeeksi usein. Inhoaa vettä yli kaiken niin suihkuun meno on tuskan takana. Kun kuulee että muillakin aspergereilla on vaikeaa niin tulee hyvin lohduton olo omankin lapsen elämän suhteen. Itselläni on asperger lievittynyt iän ja ihmisten opiskelun myötä melkein huomaamattomaksi.

Tässä tapauksessa surullista on se, että kaikki mielenkiinto suuntautuu asiaan, johon hän itse ei pääse osalliseksi millään: naisiin. Hän lähestyy ihmisiä tavalla, joka saa naiset perääntymään ja poistumaan. Sympatia kyllä häipyy mielestä heti, kun paljastuu se, mitä hän pitää naisina: 12-16-vuotiaat tytöt eli hänen sanojensa mukaan "teininaiset". Hän vaikuttaa hyvin harmittomalta ihmettelijltä, mutta ahdistelunhan ei tarvitse olla fyysistä ollakseen vaarallista.

Aivan. Lapsellani on sama ongelma. Pitää naisina teini-ikäisiä tyttöjä. Olemme ihan sosiaaliviranomaisten ja lastensuojelun kanssa puuttuneet asiaan ja selittäneet millaisia nämä "naiset" on, että ovat vielä lapsia. Olen pojalleni kertonut millaisia on teini-ikäiset tytöt ja mihin ne on oikeasti psyykkisesti valmiita. Eli ei mihinkään, kunhan testaa viehätysvoimaansa ja tietysti vanhemman miehen huomio imartelee, mutta jos eleenkin tekee lähestyä niin se olisi psyykkisesti traumatisoiva kokemus. Lapseni tuntuu käsittävän tämän. ja tietää että häntä myös valvotaan. Hän on  huomattavasti nuorempi kuin tämä tapaus täällä joten ikäerot tyttöihin ei ole suuria, mutta psyykkinen valmius on, mutta että tämäkin  sitten voi jatkua eikä olekaan mikään ohi menevä vaihe, niin ei ole mikään mukava uutinen. Olemme jatkuvasti huolissamme niin näistä lapsista kuin lapsestammekin. 

Näin tämän nimimerkin kirjoituksia jo 7-8 vuotta sitten eri foorumilla. Monen mielestä hän on tälle palstalle tultuaan lieventänyt mielipiteitään huomattavasti, mutta minun nähdäkseni hän on vain oppinut peittelemään ajatuksiaan. Hänestä ei ole vastusta aikuisille naisille, eikä hänkään jaksa kovin pitkään hellittämätöntä negatiivista huomiota.

En muista tämän miehen koskaan maininneen olevansa minkäänlaisessa valvonnassa, mutta se ei toisaalta merkitse sitä, ettei hän olisi. En tiedä, voiko peruskoulun jälkeen olla vakituisesti työttömänä niin, ettei siihen joku puuttuisi. Muistelen, että hän asuu äitinsä luona, joten ehkä häntä pidetään silmällä ainakin kotoa käsin.

Tiedän että oppivat peittelemään. Poikanikin peitteli pitkään nettisuhdetta erääsen tyttöön jonka äiti valitettavasti hyväksyi asian tehden meistä vanhemmista ja viranomaisista ihan kädettömiä kontrolloinnin suhteen. Siitäkin olemme selväksi tehneet että vaikka tytön äiti sanoisi mitä niin tytölle ei ainoataan ehdotusta tehdä, jutella saa niitä näitä ja olla ystävä mutta ennen 16 ikävuotta ja mieluiten 18 ikävuotta niin ei ainuttakaan elettä siihen suuntaan. Siihen on poika suostunut, mutta emmehän tiedä valehteleeko hän. En sitten tiedä johtuuko tämä suuntautuminen siitä että hän ei lapsena hahmottanut ihmisten sukupuolia eikä edes ihon väriä. Hän ei todellakaan tunnistanut leikkikö tytön vai pojan kanssa ja edes ihon väriä joten oli turha kysyä kuka tuo tumma tyttö oli minkä kanssa leikit kun poika oli sitä mieltä että kukaan ei ollut tumma ja kaikki oli poikia. Pitäisin lastani pedofiilina jos ei olisi tätä tietoa pohjalla hänestä ja miten hän muutenkin hahmottaa maailmaa poikkeavasti ja kyselee välillä täysin kummallisia asioita mitä ei ikinä kuule normaalilta ihmiseltä.

Vierailija
22/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se taitaa olla. Viimeksihän hän kyseli mitä tarkoittaa kun ”nainen” oli laittanut hiustupsun suuhun ja imenyt sitä, kun hän oli ehdotellut jotain. Eli nainen on todellisuudessa lapsi

Pari vuotta sitten tämän kanssa kinattiin siitä onko hyvä idea lähestyä "naista" kadulla pyytämällä häntä eläinkauppaan. Ei tämäkään ole kolmekymppisten aikuisten elämästä.

Vierailija
24/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuppas nyt jatkamaan keskustelua mies29 +++

Vierailija
25/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a mun kokemuksen mukaan monet erittäin monet miehet pitää itseään komeana vaikka sitä todellakaan eivät ole.

Nettideittailussa moni mies sanoo olevansa komea ja kun kuvat vaihdetaan voi facepalm.. Ei tarvi olla edes mikään hunksi ei todellakaan mutta en ymmärrä millä meriitillä he itseään komeaksi sanovat.

Erilaiset mieltymykset. Miehet pitävät Arskaa komeana ja naiset rumana. Lisäksi naiset ovat yleensä paljon kriittisempiä

Vierailija
26/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut sanonnan kaikkia ei voi miellyttää? Se tarkoittaa sitä että vaikka olisit minkä näköinen et miellytä kaikkia. Esimerkiksi joka vuosi kun valitaan ms Suomi, osa ihmisistä haukkuu hänet pystyyn. Et voi perustaa itsetuntoasi siihen sanooko joku sinua hyvän näköiseksi. Itse olen ihan nätti nainen. Silti, erittäin erittäin harvoin olen kuullut mitään kommenttia ulkonäöstäni, hyvää tai pahaa. Ulkonäön kommentointi päin naamaa ei ehkä ylipäätään ole kovin yleistä Suomessa.

En tiedä artikuloinko jotenkin huonosti, mutta yritetäänpä hahmottaa asiaa tätä kautta.

On olemassa miehiä, jotka ovat hitaasti tappaneet itsensä dieeteillä, hormoneilla, insuliinilla, kasvuhormonilla, peptideillä ja muilla aineilla jo alle 30 vuotiaana tavoitellessa kiinnostavaa vartaloa.

Tavallisesti näitä miehiä kauhistellaan ja pidetään heidän ajatteluaan vääristyneenä, mutta minä haastoin tässä ajattelemaan asiaa vähän toiselta kannalta; jos vain poikkeuksellinen mies saa käytännössä huomiota helposti, onko kyseessä oikeasti ihan ymmärrettävä strategia tai ainakin voidaan ymmärtää motiiveja tämän käytöksen takia? Pitäisikö tavallisen miehen vain tyytyä osaansa ja antaa geenimiljonäärien porskuttaa Tindereissä vai pitäisikö hänenkin tavoitella jotain suurempaa?

Tietenkään suurin osa ei pilaa terveyttään tuolla tavalla, vaan on paljon enemmän niitä, jotka treenaavat enemmän tai vähemmän terveellisesti, mutta uhraavat asialle kuitenkin erittäin paljon huomiota.

Naisten kehokuvaongelmat ovat sitten erilaisia ja enemmän sisäisiä minun mielestäni, koska melkein kaikille naisille löytyy ihailijoita ilman treeniäkin; ääripäissä on anorektikot ja sairaalloisen lihavat.

Moniin ketjuihin tulee näitä yksinpuhelijoita, joille on tärkeintä esittää tuntevansa joku ihminen irrallisten nettikirjoitusten perusteella ja ylläpitää voimakasta viholliskuvaa tästä keksitystä ihmisestä kuten jollain hautapaikkaa odottavalla naapurikyylällä, jolla ei omaa elämää enää ole. Tällaiset ihmiset suorastaan suuttuvat jos tämä viholliskuva uhkaa horjua. Jos joku haluaa keskustella itse aiheesta, on parempi vastata vain asiaviesteihin. Epäluuloiset kyräilyt ja houreet voi jakaa privana samanhenkisen kanssa.

Vierailija
27/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo siinä on ajatusvääristymä, että tarvitsisi saada hirveästi huomiota. Ei sitä ennenkään saatu ja ihan tyytyväisenä porskutettiin läpi elämän. Sen pitäisi riittää, että saa pyydystettyä sen sopivan elämänkumppanin rinnalleen. Ei tarvitse olla kaikkien kuolaama, ellei ole joku superstara. 

Vierailija
28/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut sanonnan kaikkia ei voi miellyttää? Se tarkoittaa sitä että vaikka olisit minkä näköinen et miellytä kaikkia. Esimerkiksi joka vuosi kun valitaan ms Suomi, osa ihmisistä haukkuu hänet pystyyn. Et voi perustaa itsetuntoasi siihen sanooko joku sinua hyvän näköiseksi. Itse olen ihan nätti nainen. Silti, erittäin erittäin harvoin olen kuullut mitään kommenttia ulkonäöstäni, hyvää tai pahaa. Ulkonäön kommentointi päin naamaa ei ehkä ylipäätään ole kovin yleistä Suomessa.

En tiedä artikuloinko jotenkin huonosti, mutta yritetäänpä hahmottaa asiaa tätä kautta.

On olemassa miehiä, jotka ovat hitaasti tappaneet itsensä dieeteillä, hormoneilla, insuliinilla, kasvuhormonilla, peptideillä ja muilla aineilla jo alle 30 vuotiaana tavoitellessa kiinnostavaa vartaloa.

Tavallisesti näitä miehiä kauhistellaan ja pidetään heidän ajatteluaan vääristyneenä, mutta minä haastoin tässä ajattelemaan asiaa vähän toiselta kannalta; jos vain poikkeuksellinen mies saa käytännössä huomiota helposti, onko kyseessä oikeasti ihan ymmärrettävä strategia tai ainakin voidaan ymmärtää motiiveja tämän käytöksen takia? Pitäisikö tavallisen miehen vain tyytyä osaansa ja antaa geenimiljonäärien porskuttaa Tindereissä vai pitäisikö hänenkin tavoitella jotain suurempaa?

Tietenkään suurin osa ei pilaa terveyttään tuolla tavalla, vaan on paljon enemmän niitä, jotka treenaavat enemmän tai vähemmän terveellisesti, mutta uhraavat asialle kuitenkin erittäin paljon huomiota.

Naisten kehokuvaongelmat ovat sitten erilaisia ja enemmän sisäisiä minun mielestäni, koska melkein kaikille naisille löytyy ihailijoita ilman treeniäkin; ääripäissä on anorektikot ja sairaalloisen lihavat.

Moniin ketjuihin tulee näitä yksinpuhelijoita, joille on tärkeintä esittää tuntevansa joku ihminen irrallisten nettikirjoitusten perusteella ja ylläpitää voimakasta viholliskuvaa tästä keksitystä ihmisestä kuten jollain hautapaikkaa odottavalla naapurikyylällä, jolla ei omaa elämää enää ole. Tällaiset ihmiset suorastaan suuttuvat jos tämä viholliskuva uhkaa horjua. Jos joku haluaa keskustella itse aiheesta, on parempi vastata vain asiaviesteihin. Epäluuloiset kyräilyt ja houreet voi jakaa privana samanhenkisen kanssa.

Miten tässä tai aloituksessa on mitään miesten vääristyneestä kehonkuvasta?

Vierailija
29/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarkoitan siis sitä voiko mies olla ylikriittinen ulkonäkönsä suhteen." Voi. Kaikkien tuttavapiirissä ei niitä tietenkään ole, mutta media on niitä tulvillaan.

"Tavallisestihan sanotaan, että moni on ylikriittinen ja pitäisi ottaa rennommin ja "eihän ne naisetkaan täydellisiä ole" jne. ja jokaiselle on joku jne." No niinhän asia on. Jokaiselle ei ei löydy jotakuta, mutta se koskee kumpaakin sukupuolta.

"Sitten taas mustapillerisestä perspektiivistä se ylikriittisyyskään ei ole liian kriittistä, koska vaikka mies miten treenailisi, mies ei kuitenkaan saa välttämättä juuri mitään konkreettista kiitosta tai huomiota." Mustapillerisestä perspektiivistä en ole kuullutkaan. Mitähän konkreettista kiitosta tai huomiota liikuntaa harrastavan ihmisen pitäisi saada? Lähipiiriltä kehuja voi odottaa, mutta miksi kukaan tulisi taputtelemaan vierasta salilta tulijaa selkään?

"Asia voi jopa kääntyä itseään vastaan siten, että miehestä aletaan tehdä ikäviä oletuksia ja pitää häntä vulgaarina, pinnallisena tai jotain muuna." Näin on, eikä taaskaan ole sukupuolesta kiinni.

"Voisi sanoa, että miehen pitää olla todella omistautunut ulkonäön kehittämiselle, että saisi positiivista huomiota, vaikka samanaikaisesti tästä puhuttaisi vääristyneisyytä, huonona itseluottamuksena ja milloin minäkin." Voisi toki sanoa, mutta ei se pidä paikkaansa. Tiedät itsekin, että tulit nyt rakentaneeksi olkinuken.

"Mikä on oikeasti vääristynyttä? Onko perusurheilullinen mies vääristynyt ajattelultaan, jos ajattelee voivansa olla seksikäs --" Sinun ajattelutapasi on oikeasti vääristynyttä. Kuka tahansa voi olla seksikäs, vaikkei edes urheilisi. Ja kenellä tahansa on lupa pitää itseään seksikkäänä.

"-- kun samalla paljon enemmän panostavakin mies saa enemmän haukkuja kuin kehuja?"  Miten toisten saamat kehut ja haukut tähän liittyvät? Kannattaa kehittää myös henkistä kuntoaan fyysisen lisäksi.

"Onko miehen väärin toivoa saavansa välitöntä positiivista palautetta ilman pehmittelyä ja arvonsa korkeammaksi neuvottelua muilla avuilla?" Tämän virkkeen saat pukea konkreettiseksi esimerkiksi, ennen kuin minä kommentoin sitä. En oikein näe realistiseksi sitä, että kukaan, sukupuoleen katsomatta, tulisi taputtelemaan salilta tulijaa selkään ja kehumaan tämän ulkonäköä ilman ketunhäntää kainalossa. Oletan siis, että et tarkoita välittömällä positiivisella palautteella takapuolen kommentointia. Sitä kuulee salin ovella sekä nainen että mies, jos paikalle osuu joku käytöstavoiltaan kehittymätön.

Vierailija
30/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ilmeisesti tiedä, mitä tarkoittaa vääristynyt kehonkuva.

Nyt ymmärrän muuten tuon kun "nainen" käänsi letin suunsa eteen.

Vierailija
31/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Ja on varmaan yleisempää, kuin mitä ensiksi kuvittelisi.

Vierailija
32/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Ja on varmaan yleisempää, kuin mitä ensiksi kuvittelisi.

Ja vastasin tähän siksi näin, koska ulkonäköpaineita ja niistä seuraavia syömishäiriöitä on miehilläkin.

Alottajan muusta höpinästä en ymmärtänyt mitään.

Vierailija
33/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tajunnanvirtaa vuodelta 2010, kun ap kirjoitti vielä totuudenmukaisella nimimerkillä. Poikuus on edelleen jäljellä, mutta ajatukset naisen miniseksuaalisuudesta, naisten tunnottomista sukupuolielimistä ja teininaisista saivat vauhtia tästä kokemuksesta. Tätä voisi pitää herttaisenakin tarinana, jollei kyseessä olisi 16-vuotias tyttö ja aikuinen mies ja jollei tietäisi, mitä mies tämän jälkeen puuhaili.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/8990647/tragieroottinen-novelli-rakkaud…-

Vierailija
34/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääristynyt kehonkuva on mielenhäiriö joka ei katso ihmisen sukupuolta, useimmiten kuitenkin naiset kuvittelevat olevansa paljon lihavampia kuin todellisuudessa ovat. Yleensä se että jotain hoikkaa ihmistä kehutaan hoikaksi ei auta yhtään, hän edelleen näkee peilistä kauhean läskin. Ja musta tuntuu että ne bodarimiehet jotka itseään rääkkää eivät juurikaan tee sitä saadakseen muilta kehuja vaan tuijottavat herkeämättä itseään peilistä ja yrittävät saavuttaa jonkun oman mielikuvansa juuri täydellisestä kropasta. Yleensähän tavalliselle ihmiselle bodarin vartalo näyttää lähinnä omituiselta, se on oma porukkansa jotka sellaisista tykkää, niin miehissä kuin naisissa.

Suurin osa ihmisistä on tavallisia ja he viehättyvät tavallisista ihmisistä, kauneus on katsojan silmässä, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, eri ihmiset siis tykkää erilaisista ihmisistä, niin miehet kuin naisetkin. Ulkonäkö on kuitenkin melko pieni asia siinä vaiheessa kun aletaan parisuhdetta kehittelemään, siinä merkkaa henkiset asiat paljon enemmän, sen tietää siitä että myös vammaiset ihmiset tai todella rumat ovat parisuhteessa siinä kuin ns. tavallisetkin ja toisaalta, todella kauniit ja komeat ihmiset eivät kaikki ole parisuhteessa, vaan heilläkin on vaikeuksia löytää juuri se oikea jonka kanssa kemiat ja kaikki muu sopii yhteen.

Jos ihmiset pariutuisivat vain ulkonäköseikkojen peruseella, niin sehän olisi erittäin helppo tehtävä parittaa kaikki ihmiset sen oikean kanssa, laittaisi vaan kuvat tietokoneohjelmaan ja tietokone etsisi kaikille parit ulkonäön perusteella. Siksi tietokoneet ei hoida pariutumista koska se on paljon monimutkaisempi asia, ihmisiä viehättää tietyn hajuiset ihmiset, tietynlainen ääni jne. Ihminen on paljon monimutkaisempi olento kuin tietokonekaan ymmärtää, vielä. Ehkä joskus keksitään tietokoneohjelma joka tunnistaa geeni ja hormonitasolla ketkä sopii toisilleen ottaen myös henkiset asiat huomioon.

Vierailija
35/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten löydy. Jos tavisnainen normaalipainon yläpäässä laittaa kuvansa vaikka instaan, ei sinne paljon positiivista kommenttia tule muilta kuin kavereilta. Tavisnaiset eivät saa "ihailua" siinä mielessä, missä minä sen ymmärrän, mutta iso osa heistäkin pariutuu kyllä; tavismiesten kanssa. Jos pariutuminen tapahtuu, on siinä ihailtu sitten molemmin puolin.

Ja tuo ulkonäölle ja ihailulle uhraaminen ei ole vain miesten ongelma. Jos miehille treeni on se juttu; naisille se on laihuus, mikä voi tarkoittaa epäterveellistä ruokavaliota, syömisten jopa neuroottista tarkkailua ja jojolaihduttamista. Ongelma on sama, ilmenemismuoto eri.

Vierailija
36/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten löydy. Jos tavisnainen normaalipainon yläpäässä laittaa kuvansa vaikka instaan, ei sinne paljon positiivista kommenttia tule muilta kuin kavereilta. Tavisnaiset eivät saa "ihailua" siinä mielessä, missä minä sen ymmärrän, mutta iso osa heistäkin pariutuu kyllä; tavismiesten kanssa. Jos pariutuminen tapahtuu, on siinä ihailtu sitten molemmin puolin.

Ja tuo ulkonäölle ja ihailulle uhraaminen ei ole vain miesten ongelma. Jos miehille treeni on se juttu; naisille se on laihuus, mikä voi tarkoittaa epäterveellistä ruokavaliota, syömisten jopa neuroottista tarkkailua ja jojolaihduttamista. Ongelma on sama, ilmenemismuoto eri.

Se on kyllä mielenkiintoista että mua ihailee instassa jotain esim. usalaisia kirurgeja jne, vaikka olen 130kg keski-ikäinen naimissa oleva nainen, kuvia instassa myös lapsistani ja miehestäni. Kukaan tuttu mies ei koskaan voisi sanoa mitään että olet hyvän näköinen toisen miehen vaimosta tai muutenkaan, mutta nämä ulkomaiset rikkaat armeijan upseerit ja lääkärit kyllä ihailee vaikka minkälaisia matameja. Ainoat jotka mun kuvia kehuu on naispuoliset ystävät, ja toki hekin tekevät sen ystävyyden takia, ei sen takia että he jotenkin hämmästyisivät siitä kuinka hyvännäköinen ihminen olenkaan. Toki miehet ei harrasta tälläistä toistensa kehumista koska se on homoa.

Vierailija
37/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun ajatukset askartelee jatkuvasti ulkonäössä ja halussa saada huomiota nimenomaan ulkonäön kautta? No, ei kai siinä mitään jos tykkäät olla noin ulkonäkökeskeinen, mutta minun on vaan vaikea ymmärtää, miten joku jaksaa miettiä tuommoisia asioita.

Itse olen ihan tavallinen nainen enkä ole juuri koskaan saanut mitään huomiota ulkonäöstäni. Ei haittaa yhtään. Koen silti olevani ihan onnellinen. Todennäköisesti tuntisin oloni vain kiusaantuneeksi jos joku alkaisi kiinnittämään erityistä huomiota ulkonäkööni.

Vierailija
38/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavikset saa ylipäätään paljoa palautetta ulkonäöstä. Se nyt vaan on vähän moukkamaista kommentoida hyvään tai pahaan. Jos muuttaa radikaalisti hiustyyliä, joku saattaa sanoa että kävit sitten parturissa. Ap kuvittelee aina että naiset saa jotain buustausta ulkonäön perusteella koko ajan. Ei saa. Julkkikset on vähän eri asia ja he tekee niitä instakuvia ihan työkseen. Niissä on mietitty joka varjo ja hius tarkalleen, eikä ne tule mitenkään ilman vaivannäköä.

Vierailija
39/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sun ajatukset askartelee jatkuvasti ulkonäössä ja halussa saada huomiota nimenomaan ulkonäön kautta? No, ei kai siinä mitään jos tykkäät olla noin ulkonäkökeskeinen, mutta minun on vaan vaikea ymmärtää, miten joku jaksaa miettiä tuommoisia asioita.

Itse olen ihan tavallinen nainen enkä ole juuri koskaan saanut mitään huomiota ulkonäöstäni. Ei haittaa yhtään. Koen silti olevani ihan onnellinen. Todennäköisesti tuntisin oloni vain kiusaantuneeksi jos joku alkaisi kiinnittämään erityistä huomiota ulkonäkööni.

Se vanhenee ja kiinnostuksen kohteet pysyy nuorena, joten ulkonäkö varmasti mietityttää.

Vierailija
40/65 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastaaja on taas keskittynyt ap:n mollaamiseen.

Kirjoitushan on ihan asiallinen, ja totta.

Jos nyt verrataan sanotaanko vaikka keskivertoa parikymppistä naista ja miestä jotka hieman kuntoilevat, niin onhan se totta että nainen saa vartalonsa ansiosta tuhatkertaisesti enemmän huomiota. Jo hoikkuus saattaa riittää, ja jos vähän saa jäntevyyttä tai peräti muotoa peffaan, huomio on taattu.

Kuinka helposti tavallinen parikymppinen mies saa kroppansa sellaiseen kuntoon että naiset huomioivat? Riittääkö hoikkuus? Entäs jäntevyys? No eivät riitä, lihasta/kokoa pitää olla, ja paljon. Ellet ole geneettisesti lahjakas tai roidaa, puhutaan useiden vuosien projektista.

Itse uskon että on paljon miehiä joilla on vääristynyt kehonkuva, siitä ei vain puhuta koska on epämiehekästä valittaa ulkonäköpaineista.

Niin ja olen yksi heistä. En usko että kropassani on naisten silmissä mitään hyvännäköistä, vaikka järjellä ajateltuna on ainakin jokunen nainen joita melko hyväkuntoinen ja hoikka mies miellyttää, vaikka pituutta ja raameja puuttuu.