Julkisuudesta pois olleita naamoja, joiden pelkäät palaavan minä hetkenä hyvänsä
Marco Bjurström. Pelkään että kohta sen naama on kaikkialla kuten Jorma Uotisen...
Kommentit (89)
Saara aalto. Ennen tätä päivää myös kielinainen, mutta nytkin se on taas lehdissä laihdutuksestaan.
Joonas Hytönen ja Pizza Pekkarinen
Jutta Lahm vai mikä se uus sukunimi olikaan. Sekä Anneli Auer.
Anu Saagim typerine narsistisine juttuineen
Mattiesko Hytönen muumionaamoineen
Rakel Lignell ikuisine laihdutuksineen ja itsensä kanssa sinuiksi vihdoin tulemisineen
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Täältäkin ääni Jutta Suuri Seikkailulle-Jussilalle-Gustafsbergille-Larmille, jolla on tekotukka, tekotissi, tekohuuli, tekokynsi. Ei mitään annettavaa mulle.
Maisa Torppa mutta sehän tosin jätti julkisuuden lopullisesti taakseen muutama vuosi sitten
Sam Inkinen ja Jukka Keitele, nuo 80- luvun lopun juppiprofeetat. Hirvittävää jälkeä saivat aikaan. Oli muitakin mm. Taito Tuunanen, Ilkka Kylävaara ja eräitä sittemmin edesmenneitä kaatuneiden pankkien johtajia.
Puhuva pää yöchatissä toistelemassa yhtä sanaa. Tähän heräsin joskus kun telkkari oli jäänyt päälle yöksi
Vierailija kirjoitti:
Puhuva pää yöchatissä toistelemassa yhtä sanaa. Tähän heräsin joskus kun telkkari oli jäänyt päälle yöksi
Juu se toimitusjohtaja toimitusjohtaja...
Sami Hedbergin kun saisi ensin pois julkisuudesta
Jenni Vartiainen hävisi helmikuussa mutta nyt lainasivat hänen Instasta raskauskuvan iltapäivälehtiin. Toivottavasti ei ole palaamassa Suomeen enää.
Bjurströmiin mennyt kyllä maku kun törmännyt siviiliminäänsä ja siitä ollut nami nami kaukana hänen osalta. Kerran hänet aloitusviestissä mainittiin niin ääni hälle.
Vastapainoksi sanon, että paljon on semmoisia menneiden aikojen julkkiksia, mutta vielä elävien kirjoissa olevia keistä mietin, että mitähän heille kuuluu. Yksi tämmöinen on ex-tv-kuuluttaja Irene Usvasalo. Tiedä sitten hänen siviiliminästään kun en ole nähnyt, mutta ainakin oli lapsena suosikkijulkkiksia mulla. On hän jotain haastattelujakin joskus antanut, mutta nyt en ole hetkeen kuullut hänestä mitään.
Velipekka Vähätiitto.
Urmas Lotvonen
Ilkka-Antero Jalkia
Nordinit, ÄLKÄÄ TULKO telkkariin!